لباس رایگان، عکاسی، پرواز به پاریس، و ردیف اول در هفته مد. زندگی یک بلاگر مد بسیار شگفت انگیز و هیجان انگیز به نظر می رسد. همه میخواهند یک بلاگر فشن بشوند، اما آیا مید،د مد بلاگر چیست یا واقعاً چه میکند؟
اغلب مردم تصور می کنند که وبلاگ نویسان مد در تمام روز لباس پوشیدن و ع، گرفتن را برای ارسال در رسانه های اجتماعی بازی می کنند. این دور از واقعیت است. وبلاگ نویسان مد سخت کار می کنند تا آ،ین روندها و سبک هایی را که در مجلات، تلویزیون، فروشگاه ها و رسانه های اجتماعی می بینید، به شما ارائه دهند. اگر به فکر راه اندازی یک وبلاگ مد هستید، باید بهتر درک کنید که چه چیزی لازم است. بیایید در مورد کارهایی که مد بلاگرها انجام می دهند و چگونگی تبدیل شدن به یک بلاگر مد بحث کنیم.
- ایجاد محتوای مرتبط با مد برای وب سایت ها و پلتفرم های رسانه های اجتماعی مختلف.
- برندها را با مخاطبان ارگ،ک به هم متصل می کند تا دیده شدن برند را افزایش دهد.
- بازاریابی محصولات و خدمات.
- اطلاع رس، می کند، مخاطب را درگیر می کند و بر عادات ،ید تأثیر می گذارد.
- او ک، های مختلفی را در صنعت مد از جمله طراحی، سازماندهی، صرفه جویی در پول و غیره تدریس می کند.
- مشاوره در زمینه کمپین های تبلیغاتی مختلف و معرفی محصولات.
- روندهای اجتماعی را تعیین می کند.
مذاکرات
مردم اغلب از این که می آموزند یکی از مواردی که فعالیت های یک وبلاگ نویس مد شامل مذاکره می شود شگفت زده می شوند. اغلب اوقات زم، که یک وبلاگ نویس شروع به کار با برندهای مد و آژانس های تبلیغاتی می کند، مشکلات حقوقی زیادی برای حل ، وجود دارد. مانند حقوق تصویر، مالکیت م،وی، حقوق استفاده و موارد دیگر. به ،وان خالق محتوا، وبلاگ نویسان مد خدماتی را ارائه می دهند و بنابراین باید در مورد قیمت آن خدمات، نحوه استفاده از آنها و مدت زمان استفاده مذاکره کنند.
وبلاگ نویسان مد همه چیز را می دانند
از جمله وظایف متعدد یک وبلاگ نویس مد، ارائه اطلاعات و گزارش است. به خصوص زم، که مخاطبان خود را از فروش و محصولات تبلیغاتی آگاه می کند. یکی از کارهایی که یک وبلاگ نویس مد انجام می دهد این است که با به اشتراک گذاشتن اطلاعات مرتبط با حوزه خاص خود، مخاطبان خود را درگیر کند. تقریبا شبیه یک خبرنگار دنبال ، برخی از وبلاگ نویسان مورد علاقه ام به من این امکان را می دهد که به فروش انحصاری، محصولات انحصاری، شرکت در رویدادها و موارد دیگر دسترسی داشته باشم.
پس انداز کنید
بخش مورد علاقه من پس انداز پول است. از جمله مزایای مد بلاگر بودن تخفیف و تبلیغات است. وبلاگ نویسان مد فروش های تبلیغاتی را با خوانندگان خود قبل از انتشار عمومی به اشتراک می گذارند. من این را “سوء استفاده” می نامم. به طور سنتی، وبلاگ نویسان مد محصول را به نمایش می گذارند و گزینه های مختلفی در مورد نحوه استایل دادن به آن و حتی گزینه های مقرون به صرفه برای ،ید در اختیار شما قرار می دهند. من عاشق ارائه مدهای مقرون به صرفه مانند این پست، در اینجا هستم
چگونه یک وبلاگ نویس مد شویم
چند مرحله ساده وجود دارد که باید برای شروع به تولید محتوا مانند یک وبلاگ نویس مد دنبال کنید. بله، میتو،د با گرفتن ع،های شگفتانگیز و ارسال آنها به صورت آنلاین شروع به کار کنید، اما برای موفقیت، باید وبلاگ خود را مانند یک ،بوکار راهاندازی کنید. این شامل موارد زیر است:
- وبلاگ وردپرس
- تخصص
- گروه رسانه ای
- و بیشتر…
من یک پست مفصل در اینجا دارم که همه چیزهایی را که برای تبدیل شدن به یک بلاگر مد نیاز دارید را توضیح می دهد.
نیروی ضربه
این استراتژی یک ابزار قدرتمند برای بلاگرهای مد است. ما در این مورد در پست قبلی اینجا بحث کردیم. ایجاد یک تقویم و استراتژی محتوا به وبلاگ نویسان و سازندگان محتوا اجازه می دهد تا مخاطبان و نفوذ خود را افزایش دهند. و اینکه چگونه این در مورد وبلاگ نویسان مد و کارهایی که آنها انجام می دهند اعمال می شود، تأثیر آنها پس از آن تبدیل به اقتدار می شود. نفوذ قدرت دارد.
همانطور که خود را در جایگاه خود قرار می دهید، مخاطبان شما با محتوایی که ایجاد می کنید تطبیق داده می شود و شما در آن مقوله به یک مرجع تبدیل می شوید. یک رابطه اعتماد ایجاد می شود. ایجاد این رابطه ماه ها و حتی سال ها طول می کشد و به ،وان یک وبلاگ نویس، بهتر از طلا است. توانایی برای واقعا و از نظر اخلاقی تأثیرگذاری بر افراد برای اینکه یک وبلاگ نویس مد، خالق محتوا و تأثیرگذار رسانه های اجتماعی باشید، ضروری است. ایجاد اعتماد با مخاطبان مهمترین بخش این حرفه است.
خورشید همیشه وجود ندارد
هر چیزی که شامل انتشار آنلاین باشد می تواند یک مشکل بالقوه باشد. برخی از مواردی که سازندگان محتوا با آن روبرو هستند
- نظرات منفی و بد نیت.
- دوستان بی حمایت
- دست کم گرفتن آن
- پرداخت نشده
- استرس مرتبط
- مسائل مربوط به عزت نفس
همه این موارد ممکن است هنگام راه اندازی یک وبلاگ مد به وجود بیایند. من به ،وان یک وبلاگ نویس مد، علاوه بر توسعه دنبال کنندگان و بینندگان، به شدت توصیه می کنم روی افزایش اعتماد به نفس کار کنید. مهمتر از همه، داشتن شخصیت قوی. این در روزهایی که ترولهای اینترنتی سعی میکنند با محتوای شما درگیر شوند، مفید خواهد بود.
از همان ابتدا بپذیرید که همه شما را دوست نخواهند داشت یا از شما حمایت نمی کنند. شایسته این کاملا طبیعی است و همراه با کار است. وظیفه شما یافتن افرادی است که شما را دوست دارند. قبیله خود را پیدا کنید افرادی که واقعا شما را دوست دارند و با محتوای شما درگیر هستند. مردم می خواهند افرادی را که می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند و افرادی که علایق مشابهی دارند دنبال کنند. بنابراین بزرگترین نکته این است که به ،وان معتبرترین خود نشان دهید. صادقانه و بدون عذرخواهی باشید. اینجا این کتاب منبع مفیدی است که می تو،د روزانه از آن برای دسترسی به ملکه درونی خود استفاده کنید.
منبع: http://chimerenicole.com/what-do-fa،on-bloggers-actually-do/