دوربین مداربسته + بهترین قیمت دوربین مداربسته داهوا خانگی، هایک ویژن ۱۴۰۱-امن باش

هایلوک در این زمینه نیز بیکار ننشسته و دستگاه‌های با کیفیتی را تولید کرده است. هم اکنون دستگاه‌های 4، 8 و 16 کاناله این برند در بازار موجود است و شما می‌توانید در کنار خرید دوربین مداربسته هایلوک این محصولات را نیز با قیمتی بسیار مناسبی تهیه کنید. علی رغم حاصل شدن پیشرفت های چشمگیر در بهبود کییفیت تصاویر دوربین های آنالوگ، هنوز یکی از ایرادات اساسی آن که عدم اتصال به شبکه بود همچنان حل نشده باقی مانده بود. تا اینکه در اواخر قرن بیستم میلادی دوربین های تحت شبکه پا به عرصه ظهور گذاشتند.

  • پهنای باند فقط در دستگاه های تحت شبکه کاربرد دارد نکته مهمی که در مورد پهنای باند لازم است بدانید، این است که این مفهوم فقط در دستگاه های NVR به کار گرفته می شود و مربوط به دوربین های تحت شبکه می باشد.
  • علاوه بر جمع آوری مدرک برعلیه مجرمین یکی دیگر از فواید نصب دوربین مداربسته مخفی این است که نیروهای پلیس آرامش بیشتری در حین ماموریت دارند زیرا می دانند که با نصب دوربین مداربسته، مجرمین نمی توانند در دادگاه برعلیه مامورین ادعا های پوچ ارائه دهند.
  • این تصاویر در ورژن‌های قدیمی‌تر دوربین‌ها به صورت نویزدار ضبط می‌شد، به ویژه هنگامی که ضبط تصاویر در میزان نور پایین رخ می‌داد.
  • اگر نیاز به عملکرد بالا برای ذخیره سازی اطلاعات یا اجرای دقیق برنامه ها دارید قطعا بهترین پیشنهاد به شما هارد های سری مشکی هستند.

دوربین مداربسته داهوا سیستم HDCVI رقیب مستقیم AHD و HDCVI توربو اچ دی هایک ویژن به شمار می رود. تکنولوژی POE – Power over Ethernet یکی از قابلیت‌های کاربردی در پروژه‌های نظارت تصویری است. شما با این ویژگی می‌توانید برق و دیتای خود را از طریق یک کابل شبکه – LAN – از سوییچ شبکه به سمت دوربین مداربسته ارسال کنید. حتی در برخی از NVR هایی که پورت‌های شبکه روی خود دستگاه NVR قرار دارد، نیازی به سوییچ شبکه نیست.

گارانتی هر محصول تضمین کننده کارایی آن توسط شرکت سازنده است و اگر شرکتی گارانتی برای کالاهای خود ارائه نداد، حتما در خرید خود تجدید نظر کنید. کلیه محصولات کیانام ارتباط دارای گارا‌نتی معتبر می‌باشند و در طی مدت زمانی که روی برگه شما مهر گارانتی درج شده است تمامی مسئولیت های ناشی از عدم کارکرد یا کارکرد نا مناسب بر عهده همان برند اسفیورد خواهد بود. دوربین چشم ماهی نوعی از دوربین مداربسته است که معمولا به شکل دایره ای بوده و به صورت سقفی و در محیط‌های داخلی نصب می‌گردد. اصطلاح FishEye به معنای چشم ماهی است که علت نام گذاری دوربین شکل ظاهری دوربین می‌باشد. دوربین مداربسته وسیله‌ای است که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی که در جهت اهداف امنیتی، نظارتی و شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این سیستم ها به جای استفاده از DVR از دستگاه های NVR استفاده می شود گاهی می توان از سرور و نرم افزار قدرتمندی که VMS نام دارد استفاده نمود.

مزایای نصب دوربین مداربسته چیست؟

هدف از انتخاب سسیستم دوربین مدار بسته ، استفاده از تصویر دوربین می باشد، با توجه به اصول تصویر برداری دوربین ، با عبور نور منعکس شده سطح اشیاء از سوراخ لنز دوربین به روی سنسور تصوبر برداری و تبدیل نور به سیگنال الکتریکی کاربر قادر است تصویر شی را ببیند. لنز یکی از قطعات تصویر برداری دوربین است، که روی کیفیت تصویر تاثیر مستقیم دارد.لنز از اصلی ترین اجزا دوربین مداربسته می باشد که کار انتقال نور از محیط بیرون به سنسور تصویر را به وبسایت امن باش عهده دارد. درواقع لنز ، نور را با دریافت و هدایت به سمت سنسور تصویر به فرکانس تبدیل می کند تا با ورود به دی وی آر و تبدیل به اطلاعات دیجیتال تصویر خروجی ثبت شود.

روش های راه اندازی و خرید دوربین مداربسته

دوربین مداربسته + بهترین قیمت دوربین مداربسته داهوا خانگی، هایک ویژن ۱۴۰۱-امن باش

چرا خدمات پس از فروش دوربین مداربسته مهم است؟ هرچه بگندد نمکش می‌زنند. دوربین های مدار بسته معمولی توانایی فیلم برداری از یک نقطه خاص را دارند و قابلیت چرخش، بالا و پایین شدن و بزرگنمایی را ندارند. دوربین هایی که از این قابلیتها برخوردار هستند را دوربین های PTZ می نامند. البته باید در نظر داشت برای در نظر گرفتن مکان‌هایی که امنیت حرف اول را می‌زند استفاده از دوربین‌هایی با قابلیت‌هایی نظیر دنبال کردن سوژه، دید در شب، حذف الارم‌های کاذب، تشخیص وسایل نقلیه و انسان به صورت تفکیک شده و قدرت زوم بالا، ضروری است. دوربین گردان یا اسپیددام این دوربین ها دارای قابلیت چرخش در جهت‌های مختلف را دارند و امکان زوم کردن در یک زاویه خاص را برای ما می‌دهند.

استاندارد ONVIF آنویف در نظارت تصویری