رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری در سئو دارد؟ بررسی تعرفه و نمونه رپرتاژ خبری آکادمی کاپریلا-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک
رپورتاژ آگهی با دریافت بک لینک منجر به بهبود سئوی سایت و در نهایت ارتقای رتبه گوگل شما میشود. بدین ترتیب که با انتشار یک رپورتاژ در وبسایتهای معتبر و پربازدید، علاوه بر معرفی برند خود، از این سایتها لینک دریافت میکنید. این دریافت لینک بدان معنی است که گوگل شما را به عنوان یک وبسایت معتبر و مطرح شناسایی کرده و به تدریج شاهد بهبود وضعیت سایت خود در نتایج گوگل خواهید بود. انتخاب بین انتشار رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک در مسیر سئو خارجی سایت، ایده خوبی نیست!
- در ادامه مطلب قصد داریم نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی اثرگذار را در ۵ مرحله اصلی بیان کنیم تا به کمک این مراحل، رپورتاژ خبری مناسبی تهیه کنید.
- متن می بایست با استانداردهای تعیین شده منطبق بوده و محتوای تبلیغاتی دارای ظاهر مناسب باشد.
- رپورتاژ آگهی مقالهای است که به صورت دائمی در یک سایت دیگر منتشر میشود و انکر لینکهایی دارد که مخاطب را به سایت شما ارجاع میدهد.
- شاید هدف بسیاری از کسب و کارها (همانطور که در بالا اشاره شد) گرفتن بکلینک برای بهبود سئو سایت باشد؛ اما انتخاب این هدف میتواند دارای ریسک هم باشد.
- نکته بعدی که لازم است به آن توجه داشته باشید، موضوع سایتی میباشد که قصد خرید ریپورتاژ آگهی از آن را دارید.
البته توجه داشته باشید که انتخاب نوین، فقط به منزله دریافت تخفیف بیشتر نیست. بلکه به معنی صرفهجویی در زمان، دریافت مشاوره و همینطور خدمات مختلف در هنگام انتشار رپورتاژ آگهی نیست هست. به زبان ساده، رپورتاژ یک مقاله از طرف شماست که در وبسایتهای دیگر منتشر میشود.
مثال رپورتاژ آگهی
یک رپورتاژ آگهی که به خوبی شرح شده باشد ، این اطلاعات را در قالبی جذاب و گیراتر از تبلیغات معمولی عرضه می خرید رپورتاژ – ایده های الهام بخش تر https://goldlink.ir/p/buy-advertorial/ – نماید. رپورتاژ آگهیها از نظر خوانندگان سرگرم کننده و مفید و برای آگهی دهندهها ابزاری قدرتمند محسوب می شود. تیتر اصلی رپورتاژ آگهی بسیار مهم است؛ بنابراین حتماً از تیتر مناسب و جذاب استفاده کنید. به علاوه میتوانید از عکسهای مرتبط با محتوا خود هم استفاده کنید.
فروش ویژه رپورتاژ آگهی
احتمالا میدانید که سئو سایت شامل دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی است. سئو داخلی شامل استفاده از کیوورد اصلی در متن، تیترها، متن جایگزین تصاویر، عنوان سئو و توضیحات سئو است و 100% آن به عملکرد خود ما ارتباط دارد؛ اما بخش مهمی از سئو خارجی گرفتن بک لینک از سایتهای دیگر است. و هر چقدر این سایتها معتبرتر باشند، اعتبار و رتبه سایت شما بهتر میشود. هدف شما از نوشتن رپورتاژ آگهی، پر کردن صفحه و صرفا نوشتن 1000 – 1500 کلمه نیست! پس از این فرصت به خوبی استفاده کنید و مخاطبین را خوشحال و راضی کنید.
مسلما سایتهایی که میزبان مقاله و لینک صفحات شما هستند، این کار را رایگان انجام نمیدهند. البته سایتهای رایگان هم وجود دارند، ولی کیفیت سایتهای پولی بیشتر است. هزینه رپورتاژ آگهی در سایتهای مختلف و برای زمینههای کاری مختلف متفاوت است.
چگونه بدنه اصلی محتوا را بنویسیم؟
حتی اگر زمانی متوجه این موضوع شود سایت شما را جریمه کرده و درخواست میدهد تا بک لینک ایجاد شده را از بین ببرید. پس زمانی که با پاک کردن بک لینک موردنظر مشکل حل میشود، نیازی نیست تا آنچنان نگران این موضوع باشید. پاسخ این است که گوگل به راحتی نمیتواند طبیعی یا مصنوعی ایجاد شدن لینک را تشخیص دهد؛ یعنی متوجه نمیشود که شما یک رپورتاژ منتشر کردهاید یا مقاله به صورت طبیعی توسط خود وبسایت منتشر شده است. یکی از ویژگیهای مهم رپورتاژ این است که در بین محتواهای اصلی وبسایت هدف قرار گرفته و باعث شود مخاطب به چشم یک تبلیغ به آن نگاه نکنند.
هم چنین مشاوره گرفتن از یک کانون معتبر و با تجربه باعث میشود تا سایتهایی به شما معرفی شوند که ضمن داشتن کیفیت و تعداد صفحات بالا، قیمت مناسبی نیز داشته باشند. ارزیابی نیازها یک گام حیاتی در مراحل آغاز پروژه طراحی وب سایت است. در صورتی که میخواهید طی یک جلسه حضوری در زمینۀ کسب و کار شما صحبت کنیم، کافی است درخواست خود را برای ما ثبت کنید. کلمات کلیدی اصلی را برای هدفگیری بهتر رپورتاژهای خبری مشخص میکنیم. تصاویر و فایلهای چندرسانهای استفاده شده در محتوای آگهی باید از کیفیت مطلوب و حجم پایین برخوردار باشند.
در واقع، کارشناسان سئو به این نتیجه رسیدهاند برای اینکه به روشی اصولی بتوانند ترافیک سایت خود را افزایش دهند، میتوانند از رپورتاژ آگهی استفاده نمایند. هر چقدر رپورتاژها بیشتر باشند، به همان اندزه بکلینک قویتری برای سایت ایجاد میشود و همین امر به موفقیت سایت و افزایش رتبه سایت کمک میکند. این کار نرخ ایجاد سرنخ را افزایش می دهد و با توجه به اینکه افراد با مطالعه این مطلب و مقاله اطلاعاتی مناسب در خصوص یک محصول یا خدمات بدست می آورند خیلی سریعتر به مشتری شما تبدیل می گردد. پس رپورتاژ آگهی نه تنها نرخ ایجاد سرنخ بالایی دارد، همچنین توانایی تبدیل یک خواننده را به یک مشتری را دارد . راه کار درست این می باشد که در خصوص موضوع رپورتاژ آگهی ابتدا تحقیق نموده و مقالهای با نگارش مناسب تهیه کنید تا پس از انتشار، و در صورت موفقیت بودن پس از نشر مجدد توسط دیگر رسانهها بتوانید از آن استفاده نمایید.