؛ با طلافروشی های معروف تهران

به طور متوسط هر ۵ سال یکبار، تغییر دکوراسیون و بازسازی مغازه نیاز است. دکوراسیون طلافروشی و جواهرات فروشی در هر شهر و کشور متفات است. در زمان نصب آینه پرو در طلافروشی، باید به چه مواردی توجه کنیم؟ طراحی داخلی طلافروشی:در طراحی طلافروشی ،توصیه می شود انواع سبک های معماری را مشاهده کرده و براساس باب میل شما و در نظر گرفتن متراژ مغایتان بهترین انتخاب را کنید،بهتر است در طراحی مغازه ی طلافروشی با متراژه پایین از سبک های مدرن و یا نئوکلاسیک استفاده کنید تا مغازه ی شما بزرگتر در نظر برسد،همچنین استفاده از آینه های لوکس را در طراحی داخلی طلافروشی فراموش نکنید. منظم بودن مغازه نیز یکی از ویژگیهایی است که باعث جلبتوجه مشتری و کشاندن آنها به سمت مغازه خواهد شد. از طرف دیگر بدلیل اینکه سلیقه کارفرمایان در سالهای اخیر بسیار به سمت سبکهای مدرنتر تمایل پیدا کرده است، می بایست این ویژگیها نیز در انتخاب سبک در نظر گرفته شود.

شخصا در 28 سالی که به طراحی و دیزاین ویترین مشغولم، در غالب مواقع نسبت به چرخش فصول مختلف سال طرحی را ارائه داده ام، از انتخاب پس زمینه یا texture مناسب به همراه بکارگیری المان هایی نظیر مجسمه های آنتیک، گل ارایی، تا نور پردازی به جا و به اندازه، و خلاصه ازهر المان خاصی استفاده کرده امتا تراش و شیپ سنگ ها توام با رنگی که دارند در زمینه رنگ مناسب با آنها چیدمان شود .این امر باعث میشود چشم بیننده را خیره نماید و همچین استفاده از چرم چوب و پارچه ومواردی که باعث طبیعی شدن ویترین میگردد از المان های طراحی ام بوده اند. جواهرات داخل ویترین یک جواهر فروشی باید درخشان و زیبا باشند تا چشم بیننده را خیره کنند و آنها را به داخل مغازه بکشانند.

رقابت شدید در بین کسب و کارها و مغازه ها باعث شده است تا صاحبان مشاغل به فکر متفاوت بودن محل کسب خود با دیگر رقیبان خود باشند و با این کار مشتری بیشتری را به سمت مغازه خود جذب کنند. برای این منظور بهتر است در طراحی سایت جواهری نیز از وجود چنین بخشی بی نصیب نمانیم و منبع اطلاع رسانی قیمت طلا و سکه به مشتریان خود باشیم. طراحی ویترین طلا فروشی باید طوری باشد که به مشتری امکان مشاهده کامل محصول را بدهد. مشتری در ابتدای هر چیزی ویترین شما را مشاهده می کند و تصمیم می گیرد که وارد مغازه شما شود یا به سراغ رقیب هایی رفته که ویترین زیباتر و جذاب تری دارد. استفاده از تابلوهای زیبا و دکوراتیو در دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی، یکی از ایدههای فوقالعادهای است که میتوانید با سلیقهی خود و متناسب با اجزای دیگر فضا، پیادهسازی کنید. نور در فضای طلا فروشی نباید کم یا زیاد باشد.

دکوراسیون داخلی طلافروشی حال هر چقدر که محیط درون مغازه شکیل تر و زیبا تر باشد در واقع موکد لوکس بودن و با کیفیت بودن محصولات ما در ذهن مشتری بوده و همین امر می تواند عاملی در جهت خرید شود.مخصوصا اگر مغازه ما مربوط شود به زیور آلات و جواهرات انوقت حساست کار نیز بالاتر رفته و باید برای طراحی داخلی طلا فروشی با وسواس بیشتری عمل نماییم. برای لوگوهای طلا فروشی اکثرا شما میتوانید از این نوع فونت ها استفاده کرده و ظاهری ساده در عین حال جذاب به فروشگاه خود بدهید. به این منظور که سایت شما در عین شیک و جذاب بودن مدرن و خاص باشد تا تفاوتش با دیگر سایت ها به وضوح دیده شود در یک کلام یک سایت سفارشی برای مشتریان خاص و با اعتبار شماست که همان طور که از نمونه های طراحی شده ما مشخص است هیچ یک از دو سایت مشتریان ما اصلا یکی و شبیه به هم نیستند این مورد بسیار حائز اهمیت هست که برخی از شرکت های طراحی سایت متاسفانه یک نسخه را برای تمام مشتریان خود می پیچند و همین مورد باعث مشکلات عدیده و بسیار زیادی برای آن برند و کسب و کار خواهد افتاد.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی با سنگ

تغییر دکوراسیون مغازه هم دقیقاً از همین اصل پیروی می کند، اینکه مشتری دقیقا با چه روحیاتی وارد مغازه می شود و دوست دارد چه ببیند. سبک کلاسیک با جواهر فروشی بسیار همخوانی دارد، ولی اگر مغازه شما تا حد زیادی کوچک است سبک کلاسیک به خاطر داشتن ستون ها و سرستون ها و پرت شدن فضا اصلا توصیه نمی شود. از طرف دیگر همانطور که در تصاویر قبل از طراحی داخلی این لابی مشاهده می فرمایید، سنگهایی که در کف و دیواره آن استفاده شده است تا حدودی رنگ خاکستری همراه با سبز می باشد. برای مشاهده کامل محتوا باید در انجمن ثبت نام کنید. برای ساخت و طراحی ویترین چوبی از ورق ام دی اف خام استفاده میشود.

در طراحی و ساخت دکور و ویترین مغازه تمام توان خود را بگذارید و از طراح بخواهید چندین طرح مختلف برای ویترین مغازه طراحی کند. در حالت کلی شیشه های رنگی بین کابینتی دقیقا در فضای خالی بین کابینت ها نصب می گردند که باعث زیبایی چندین برابر آشپزخانه می شوند، که مراحل نصب این شیشه ها در چند مرحله تخصصی انجام میشود. کفپوش مدولار: که به کاشی فرش یا کفپوش مدولار معروف است.مقاوم در برابر حرارت و رطوبت بالا است. در حالی که شیشه سکوریت تقریباً چهار برابر شیشه معمولی مقاوم است، اما در نهایت قابل شکستن است. بنابراین حتی با توجه به جنس فوق العاده مقاوم این سنگها که مطمئناً تا سالیان درازی همچنان کیفیت خود را حفظ خواهد کرد، تصمیم نهایی کارکنان تعویض این سنگها بدلیل ظاهر آنها است. مالک یک فروشگاه یا مغازه طلا و جواهر فروشی همیشه سعی می کند بهترین مدل ها و چشم گیرترین مدل ها در مغازه خود داشته باشد تا مشتریان را به سمت خود جلب کند اما دکوراسیون مغازه جواهر فروشی هم باید همانند محصولات داخل ویترین مغازه مثل جواهر بدرخشد تا نهایت تاثیر گذاری را در جلب مشتریان به داخل مغازه ایجاد کند.

اتاق های پرو طلا باید تا حد امکان به صورت پرده ای و با نظارت کامل باشد. ویترین و دکور طلا فروشی کوچک با فروشگاه های بزرگ متفاوت است، زیرا در فروشگاه های بزرگ، دست طراحان دکوراسیون باز است. شرکت مهران طاهری با متخصصین حرفهای در طراحی و دکوراسیون داخلی در خدمترسانی به تمامی صاحبان کسبوکار آماده است و شما میتوانید با دیدن نمونههای موفق این شرکت در زمینهی طراحی داخلی با خیالی آسوده کار دکوراسیون داخلی مغازهی خود را به این شرکت بسپارید و بهترین نتیجه را از اعتماد خود به دست آورید. بنابر این اگر اجناس زیبایی را در این نقطه قرار دهید به مشتری کمک می کنید که تصمیم بگیرد مسیر خود را ادامه دهد. باتوجه به دسترسی مناسب و راحتی که بخش VIP در طبقه دوم نیاز دارد، بالابری اختصاص داده شد که تا دسترسی های بین طبقات اول تا سوم را فراهم می کند.

برای داشتن محیطی متفاوت تلاش کردیم تا با استفاده از قاب های گچبری شده کلاسیک و کاغذ دیواری های ساده و طرح دار در داخل آنها، رفلکتی طلایی و متفاوت از نورپردازی داشته باشیم تا بدین وسیله توانسته باشیم معماری داخلی این فضا و رنگ های استفاده شده در آن را در ذهن مشتری حک کرده باشیم. به همین دلیل در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات آکا, زیباترین و شیکترین ایده ها برای طراحی دکوراسیون جواهر فروشی را تهیه کرده ایم . همچنین استفاده از نور مخفی در ویترین ها، به ایجاد جلوه برای محصولات شما کمک شایانی می کند. طراحی فضای داخلی فروشگاه خرده فروشی شما هم سرفصلی است که به موفقیت برند شما و پیشرفت در دوران دیجیتال عصر حاضر، کمک می کند. زمانی که مشتری نمی تواند جنسی که از آن تعریف می کنید را مشاهده کند عملاً پول خود را برای تغییر دکوراسیون مغازه دور ریخته اید.

دکور مغازه طلا فروشی

در بازسازی مغازه باید به چند نکته مهم و اصولی توجه کنید که مهمترین موارد آن را در ادامه بیان می کنیم. با بررسی هدف کارفرمایان از بازسازی ساختمان و طراحی لابی آن، مشخص شد مقصود اصلی، ایجاد محیطی مناسب و دعوت کننده برای گفتگو و برگزاری جلسات عمومی مربوط به ساکنین مجتمع می باشد. پس از بررسی شرایط این پروژه و صحبت با نمایندگان و هیئت مدیره ساختمان که بصورت جمعی تصمیم به طراحی داخلی و بازسازی لابی مجتمع خود گرفته بودند چند موضوع مشخص شد.

دکوراسیون طلا فروشی

امروزه در بسیاری از ویترین های شیشهای مغازه، از چراغهای کوچکی نیز استفاده میشود که میتوانند جلا و درخشش بسیار زیادی به اجناس دهند و مشتریان را ترغیب به خرید آن جنس نمایند. بیشتر طلافروشی های این منطقه در تقاطع خیابان ویلا قرار دارد. دفتر و شعبه مرکزی گالری گوهربین در خیابان ولیعصر، خیابان ظفر و ۳ شعبه دیگر در پاساژهای اُپال، پالادیوم و سانا است. طلا یک وسیلهٔ با ارزش و لوکسی محسوب میشود که در میان انسانها بسیار محبوب است. اگر کسب و کار شما یک فروشگاه طلا فروشیست یا حتی اگر طلا ساز هستید، با این برند سازی بصری میتوانید چندین قدم به سمت شناخته شدن بیشتر بردارید.

طراحی داخلی طلا فروشی مدرن

قسمت نگهبانی در این لابی، شامل میز پیشخوان و یک فضای مانیتورینگ در محل مناسبی دکوراسیون طلا فروشی شیک بوده است. اولی تمام اسم برند شما را شامل میشود و دومی ممکن است یک تا سه حرف از برند شما. به همین دلیل، طراحی داخلی طلا فروشی یکی از مشکل ترین پروژه هایی است که می بایست پروسه های مختلفی را طی کند تا به نتیجه مطلوب برسد. تمامی موارد ذکر شده از متریال ام دی اف در طراحی ویترین طلا فروشی است که سبب شده تا اغلب طراحان داخلی از آن برای ویترین های داخلی فروشگاه استفاده نمایند. میز و صندلی راحت میتواند آرامش و لذت زیادی برای مشتریان به ارمغان آورده و تحت تاثیر خودش قرار دهد تا جایی که مشتری نسبت به فضا وفادار بماند. با این وجود این نوع شیشه نسبت به شیشه های ساده فلوت از قیمت بیشتری برخوردار بوده و به مراتب ویترین شیک تر و مدرن تر و گران قیمت تری را ایجاد خواهد کرد.

طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

به این منظور سقف اصلیِ آجری نمایان (Exposed) در پس حرکتهای امروزی (مکعبهای کرومی سقف) دیده میشود. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید. مفاهیمی مانند نمایش لوکس، حضوری از قاجار و تداومی تا پنجاه سال آینده، در بازسازی این پروژه وجود داشتند. چنین مکان ها باید طوری طراحی شوند تا زیباترین کالکشن های جواهر آلات را به معرض نمایش بگذارند. در گذشته برای نورپردازی ویترین ها از لامپ های پرمصرف استفاده می شده است که هم گرمای زیادی تولید می کردند و هم نور آنها سبب ایجاد خیرگی چشم نیز می شده است و البته میزان مصرف برق بیشتری داشته اند ولی امروزه در نورپردازی اماکن مختلف سعی شده است تا از چراغ های LED بهره گرفته شود که هم نور را با شدت و کیفیت مناسبی در فضا منتشر می سازند و هم اینکه مصرف انرژی کمی دارند همچنین تنوع مدل این چراغ ها بالاست و افراد می توانند انواع چراغ فروشگاهی ویترینی و یا چراغ دکور را با اشکال ظاهری زیبا تهیه نمایند و در حالت روشن به عنوان المان تامین کننده نور همچنین در حالت خاموش به عنوان تزئین کننده فضا مورد استفاده قرار دهند.

طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی

تأثیر شگفت آوری که رنگ ها در روحیه ی افراد دارند از جمله عوامل مؤثر در طراحی داخلی رستوران اند و مسلما در رستوران نیز بر لذت خوردن غذا و داشتن لحظاتی خوش در رستوران تأثیر گذار است. با این کار علاوه بر توجه به استانداردهای مهمی مثل امنیت، به شیک بودن و جذب مشتری نیز توجه خواهد شد. از رنگ هایی مانند سپید و آبی کمرنگ در دکوراسیون مغازه به کار گیری کنید تا اعتنا مشتری از فرآورده با گم راه نشود . این کار باعث می شود مشتری به راحتی وارد مغازه شما شود. تأسیس طلافروشی و فعالیت در این زمینه، نیازمند داشتن مدرک تحصیلی نیست؛ اما افرادی که میخواهند در این حوزه فعالیت نمایند، باید با نحوه انجام کار و اصطلاحات و جزئیات فعالیت مورد نظر آشنایی کافی داشته باشند. صاحب مغازه در مواجهه با سارقان و مدارک موجود ابتدا ادعای آنها را دروغ دانست اما درپی بازجوییها لب به اعتراف گشود و گفت: به خاطر رهایی از دست طلبکاران این نقشه را کشیدهام، چون به افرادی پول قرض داده اما آنها بدهی خود را پس ندادهاند و من هم از سوی سرمایهگذاران تحت فشار بودم، نقشه این سرقت ساختگی را کشیدم.

طراحی داخلی جواهر فروشی

می خواهیم بهترین روش برای جداسازی فضای طلافروشی را با هم مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم و اولین روشی که برای جداسازی وجود دارد استفاده از مانکن های مختلف می باشد که می توان مثلاً قسمت های گردنبند را کنار یکدیگر قرار داد و یا قسمت انگشترها و گوشواره ها در کنار یکدیگر قرار دارد که این باعث می شود مشتری نیز هنگامی که برای خرید به ویترین مواجه نگاه می کند بتواند که تمام طلا ها را در یک قسمت ببیند. یکی دیگر از متریال هایی که می توان در طراحی ویترین یک مغازه طلا فروشی از آن بهره برد، سنگ است. 9. برای داشتن یک کسب و کار حرفه ای سعی کنید در کنار ایده های خود از مشاوره طراحان مجرب در طراحی ویترین مغازه، طراحی نما مغازه و دکوراسیون داخلی مغازه کمک بگیرید. مالک یک جواهر فروشی همواره تمایل دارد تا کالای خود را به صورتی واضح و در زیباترین حالت پیش چشم مشتریان قرار دهد اما همچنین امنیت کالا نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

البته باید به فضای موجود هم توجه شود تا نور شدید باعث اذیت کردن چشم مشتریان نشود. اگر دکور مغازه شما کمی قدیمی و به اصطلاح از مد افتاده است، باید طراحی دکور و ویترین آن را به افراد و یا شرکت هایی بسپارید که با مد روز پیش رفته و از جدیدترین مدل های موجود در دنیا مطلع هستند. ویترین جلوی درب ورودی باید از داخل مغازه نیز دید داشته باشد پس هیچگاه ویترین را به طور کامل کور نکنید. سعی کنید محصولاتی که پرفروشترین، جذابتر و رنگیتر هستند را در جلوی چشمان مشتری قرار بدهید و باقی محصولات را در قفسههای پایین تر قرار دهید. مثلاً انواع قفسههای ششضلعی و شبیه به کندوی عسل مورداستفاده قرار میگیرند که فضایی منحصربهفرد را به وجود میآورند که برای بسیاری از مشتریان از جمله مشتریهای جوان جذاب خواهد بود. در بعضی از کسب و کارها مانند پوشاک، معمولا مشتری برای خرید لباس، همراه با یک دوست به بازار می رود.