آموزش تصویری استفاده از ژنراتور لوله بازکنی سپهرسرویس

برای این کار مقداری آب جوش داخل لوله فاضلاب سینک ظرفشویی بریزید تا چربی هایی که روی هم انباشته شده است از جداره های لوله زدوده شود. بعضی از افراد برای باز کردن لوله فاضلاب سینک ظرفشویی از محلول های شیمیایی استفاده می کنند. افراد لوله بازکنی که در سایت فنی کارا آگهی داده اند قادر به ارائه انواع خدمات لوله بازکنی در منازل و ادرات می باشند. این افراد این خدمات را به صورت شبانه روزی و فوری انجام می دهند، لذا شما در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به خدمات لوله بازکنی در منزل یا در اداره داشتید می توانید با این افراد تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان خود را به محل شما رسانده و مشکل گرفتگی لوله را حل نمایند. بعد از این که مطمئن شدیم دستگاه به برق شهری وصل شده‌است , سرفنر مورد نیاز رو به راز فنر دستگاه لوله بازکنی وصل می کنیم و آروم سرفنر رو درون لوله فاضلاب می کنیم تا به بازدارنده برسه . هم اکنون کلید روشن دستگاه لوله بازکنی رو فشار میدیم تا دستگاه روشن بشه ; درحال حاضر فنر باطن لوله , گرفتگی رو گشوده میکنه .

آموزش روش کار با انواع فنر لوله بازکنی

در بین روش های لوله بازکنی , باز کردن لوله فاضلاب با فنر لوله بازکنی متداول تر است. دلیل اصلی آن قدرت بسیار بالای آن است که در باز کردن لوله فاضلاب دارد. مراحل فنر زدن لوله فاضلاب شامل آماده کردن دستگاه فنر زنی، برداشتن درپوش چاه فاضلاب، وارد کردن فنر به درون لوله، چرخاندن فنر در چاه یا لوله فاضلاب و بیرون کشیدن فنر به همراه رسوبات و لجن ها است. فرد متخصص برای باز کردن لوله فاضلاب با فنر و دریل ابتدا زائده ابتدایی فنر را به دریل متصل می کند و سپس طرف دیگر فنر را وارد لوله فاضلاب می نماید.

  • یکی اتفاقات ناراحت کننده که ماحصل عدم داده ها کافی و یا این که آسوده انگاری در‌پی مصرف بازکننده های فاضلاب صورت میدهد پیدایش سوختگی در حوزه‌ صورت , دیده , دست و .
  • اگر توالت فرنگی منزلتان گرفته است می توانید با استفاده از تلمبه دستی و یا فنر لوله بازکنی مخصوص اقدام به برطرف کردن گرفتگی آن کنید.
  • یعنی لوله بازکنی فوری را تنها با وجود دستگاه تراکم هوا می توان تضمین کرد و لوله بازکنی شبانه روزی نیز با دستگاه فنر لوله بازکن قابل انجام است.

اما حقیقت ماجرا این است که این یک شگرد تبلیعاتی برای گرفتن کار است و واقعا توقع چنین مبالغی از سوی کارفرما با وجود هزینه ایاب و ذهاب و کار آلوده لوله بازکنی کمی توقع بیجاست. همین تفکر باعث شده که متاسفانه برخی از همکاران از این شیوه برای سو استفاده بیشتر استفاده کنند.عدم وجود اتحادیه لوله بازکنی به صورت مستقل و همخوانی نداشتن نرخ های اعلام شده از طرف اتحادیه آهنگران به عنوان متولی این صنف باعث سردرگمی مجریان و مشتریان کار شده است. به طور کلی قیمت و هزینه لوله بازکنی بین 400 هزار تومان تا 2 میلیون تومان بوده که ممکن است بعضا به دلایلی افزایش هم پیدا کند.

به جز مواردی که گرفتگی لوله های فاضلاب بر اثر موادی مثل سیمان، لوله بازکنی ارزان قیر و … نمی توان از این محلول ها استفاده کرد و باید از روش های دیگر مثل استفاده از دستگاه لوله بازکنی و تراکم هوا استفاده کرد. وقتی چاه توالت یا یکی از لوله های فاضلاب می گیرد افراد به فکر این هستند که چطور باید این گرفتگی را رفع کرد. برخی می خواهند از محلول های مخصوص استفاده کنند، برخی با آب جوش کار خود را انجام می دهند و برخی هم به دنبال دستگاه های لوله بازکنی هستند. یکی از بهترین دستگاه های لوله بازکنی جهت رفع انواع گرفتگی ها، دستگاه فنر لوله بازکنی است که کاربرد فراوانی دارد.

از مهمترین مزایای فنر می توان به قدرت بالای آن در لایروبی و جرم زدایی جداره‌های لوله های فاضلاب اشاره کرد. استفاده از فنر لوله بازکنی برای مسیرهای نزدیک به چاه فاضلاب بسیار مناسب می باشد. مسافت و برد دستگاه فنر لوله بازکنی برخورداری از قدرت بالای آن در باز کردن انواع گرفتگی لوله توالت به خصوص در مسیرهای نزدیک به چاه بسیار عالی می باشد.

چربی ها که از ظروف باقی می ماند و مواد غذایی به شیارها و دیوارهای لوله خرطومی می چسبد و همین امر سبب گرفتگی لوله می شود. جالب است بدانید که با استفاده از چند لیمو می توانید به راحتی لوله گرفته شده را باز کنید بدین صورت که آب لیمو ها را گرفته و در داخل لوله بریزیم بعد از گذشت یک ساعت شاهد خواهید بود که لوله گرفته شده باز می شود. خاصیت اسیدی لیمو و آبلیمو می‌تواند چربی‌های جمع شده در داخل لوله که سبب گرفته شدن مسیر عبور آب شده است را از بین ببرد.

از دیگر معایب فنر می‌توان به عدم باز کردن گرفتگی های سخت اشاره کرد در صورتی که گرفتگی لوله‌های فاضلاب شدید باشد استفاده از فنر راهگشا نبوده و تنها راه چاره استفاده از دستگاه لوله بازکنی می‌باشد و فنر ساده قادر به باز کردن چاه و یا لوله نیست. برای استفاده از این پودر لوله بازکن ابتدا باید مقداری از پودر را به صورت خشک در داخل لوله بریزید و سپس بعد از مدتی درون لوله را آب بریزید بدین صورت گرفتگی لوله سینک ظرفشویی برطرف می شود. استفاده از پودر لوله باز کن یا همان چنته به همین سادگی می باشد، منتهی باید در هنگام استفاده از آن حتماً از دستکش و ماسک استفاده کنید، چراکه برای تنفس و پوست خطرناک می باشد. شما با فشار دادن تلمبه به راحتی می توانید لوله گرفته شده را باز کنید چراکه فشار ایجاد شده سبب می‌شود تا چربی ها و مواد اضافی که در داخل لوله گیر کرده اند از سر راه کنار بروند و مسیر عبور آب باز شود. حال می توانید آب داغ را باز کنید تا با وارد شدن آب داغ جداره لوله کاملا تمیز شود و آب به راحتی بتوانند از لوله فاضلاب عبور کند. برای این که بتوانید با چاه بازکن یا لوله بازکن دستی به راحتی گرفتگی سینک ظرفشویی را برطرف کنید می‌توانید دور لبه های پلاستیکی آن را پارافین بمالید تا با چسبندگی بیشتری که ایجاد می‌کند سبب بهتر عمل کردن تلمبه دستی شود شما بتوانید به راحتی با تلمبه زدن گرفتگی سینک ظرفشویی را برطرف کنید.

تعویض توالت ایرانی با فرنگی

آموزش تصویری استفاده از ژنراتور لوله بازکنی سپهرسرویس