آموزش کامل ثبت نام صرافی کوینکس CoinEx- آموزش فیوچرز کوینکس + ویدئو -ایران ارز دیجیتال

در بخش معاملات فیوچرز یا Perpetual کوینکس، شما می توانید با استفاده از اهرم، دارایی خود را چند برابر کرده و با آن به ترید بپردازید. جهت امنیت بیشتر در صرافی کوینکس CoinEx بعد از ثبت نام و در حین مراحل از شما خواسته می شود یا شماره موبایل خود را تایید کنید و یا از اپلیکیشن Google Athenticator استفاده کنید. در ادامه آموزش فیوچرز در صرافی کوینکس را برایتان آموزش خواهیم داد. از نظر حریم خصوصی کاربران، این شرکت بیان میکند که برای تبلیبغات و معرفی محصولات CoinEx، برخی از اطلاعات شخصی کاربران در خارج از پلتفرم به اشتراک گذاشته میشود! افرادی که مایل به شروع معامله در این پلتفرم هستند میتوانند از طریق وب سایت یا برنامه تلفن همراه ثبت نام کنند. در این صورت تریدر با پیش بینی درست می تواند به سود برسد. که این باعث می شود اعتبار این صرافی خیلی بیشتر شود و تمام امکانات صرافی بایننس را به صورت حرفه ای تر را در دسترس ما قرار می دهد.

در حال حاضر، خدمات CoinEx در بیش از ۱۰۰ کشور جهان در دسترس است، با این حال، مناطقی را که ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده اند شامل نمی شود. احتمالا اصطلاح لیکویید شدن را بارها شنیده اید. قبل از استفاده از معاملات فیوچرز این نکه را بیان می کنیم که این معامله پر ریسک بوده و اگر آموزش های لازم را ندیده اید از فیوچرز کوینکس استفاده نکنید. کد ارسالی به ایمیل خود را وارد کنید و پسورد دلخواه را دو بار در کادر ها وارد کنید(این دو بار نوشتن آدرس ایمیل برای جلوگیری از اشتباه نوشتن ایمیل است) در نهایت گزینه I’ve read and accept coinEx terms of service را فعال کنید و روی sign up کلیک کنید. در این پلتفرم از قوانین توزیع موجود در شبکه بیت کوین پیروی میشود. در سال 2018 پلتفرم معاملاتی Fcoin به عنوان یک پلتفرم معاملاتی جدید روی کار آمد و توانست در کمتر از یک ماه به رتبه سوم جهانی برسد.

برای ورود به صرافی کوینکس CoinEx ابتدا وارد سایت صرافی شده و از قسمت لاگین ایمیل و رمز عبور خودرا وارد کرده و وارد معرفی صرافی کوینکس حساب کاربریتان شوید. در صفحه باز شده ابتدا یک ایمیل معتبر وارد کنید ، سپس روی Send code کلیک کنید. یک راهنما برای دانستن در مورد مبادله رمزنگاری، باید یک بررسی جامع از همه صرافی های موجود را ارائه دهد تا شما بتوانید مناسبترین مورد را برای خود پیدا کنید. در این صرافی می توان طیف گسترده ای از ارز های دیجیتال را مورد معامله قرار داد. وارد کنید و همان رمز عبور را مجددا در بخش Confirm password وارد کنید.

در این صورت تریدر با پیش بینی درست می تواند به سود برسد.

مارجین ایزوله : یعنی فقط پولی که وارد حساب فیوچرز کردید، درگیر است و در صورت خطا بودن پیش بینی شما، اگر استاپ لیمیت نگذاشته باشید، فقط آن مقدار تتری که وارد حساب فیوچرزتان کردید، از بین میرود. و به راحتی وارد حساب کاربری خود در اپلیکیشن شوید. در این مرحله باید اپلیکیشن Google Athenticator را دانلود کنید. بله این صرافی برای هر دو نسخه اندروید و آی او اس دارای نسخه های جداگانه است که میتوانید از اینجا آن را دانلود و نصب نمایید.

هزینه برداشت برای جفت ارزها متفاوت است و در سایت شرکت قابل مشاهده است. صرافی بایننس یا کوینکس برای ایرانیان مناسب تر است؟ ولی در صورتیکه ارهم خود را از قسمت Isolated Margin انتخاب کنید فقط همان درصدی که با آن پوزیشن باز کرده اید درگیر ضرر و یا سود خواهد شد. نوع ارز خود را مشخص کرده و شماره کیف پول خود را کپی کرده و هنگام واریز وجه در شماره کیف پول مقصد آن را وارد کنید. در صفحه باز شده دو قسمت Cross Margin و Isolated Margin را مشاهده می کنید. بعد از دانلود باید با گوشی خود بار کد QR روی صفحه نمایش سیستم خود را تایید کنید و یا کدی که در صفحه نمایش خود مشاهده می کنید را در اپلیکیشن Google Athenticator وارد کنید. چرا باید ارز اختصاصی کوینکس (CET) را در سبد خود داشته باشیم؟ همانطور که گفته شد صرافی بایننس با ارائه تحریمهای جدید خود کاربران ایرانی را برای فعالیت بسیار محدود کرده است.