آموزش کامل صرافی کوکوین Kucoin + ثبت نام در صرافی کوکوین

در ادامه با بررسی بخش های مختلف این صرافی، نحوه انتقال ارز و انجام معاملات در صرافی Kucoin را فرا میگیریم. قراردادهای آتی یا فیوچرز یکی دیگر از انواع معاملات مشتقه در صرافی کوکوین هستند. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد آموزش ثبت نام کوکوین لطفا به بازدید از وب سایت ما. بر اساس این پلتفرم معاملاتی کاربران می توانند قیمت یک رمز ارز خاص را در یک تاریخ مشخص پیش بینی کرده و بر اساس آن قراردادی را منعقد کنند. با ورود به این صفحه تنها کافی ست نوع ارز دیجیتال، میزان آن، نوع شبکه و آدرس کیف پولی که قصد انتقال دارایی به آن را دارید، وارد کرده و مراحل برداشت را تا انتها طی کنید. همچنین علاوه بر موارد بالا، در کوکوین، فعال سازی سیستم احراز هویت چند عاملی و انتخاب یک رمز عبور اختصاصی جهت انجام معاملات و برداشت از حساب برای کاربران اجباری شده است.

مراحل ثبت سفارش توقف ضرر در صرافی Kucoin

صرافی کوکوین، به یکی از امن ترین صرافی های رمز ارزی دنیا معروف است. در این اکسچنج معاملاتی شما می توانید لایه های امنیتی مختلفی را برای حساب خود فعال کنید. در ادامه می‌خواهیم چگونگی فعال سازی، دو تا از لایه های امنیتی این صرافی را بیان کنیم. هر دوی این صرافی‌ها اجازه فعالیت به کاربران ایرانی را می دهند و نحوه کار کردن با آنها بسیار آسان است، اما صرافی کوکوین نسبت به صرافی کوینکس 3 مزیت اصلی دارد. با توجه به اینکه انجام معاملات در صرافی های خارجی و ایرانی ریسک بالایی دارد، لازم است که کاربران و معامله کنندگان از سیستم های پشتیبانی صرافی ها مطلع باشند و در صورت نیاز با آن ها ارتباط بگیرند. صرافی کوکوین یک صرافی خارجی بوده و امکان ارتباط گرفتن با آن، از طریق تماس گرفتن با خارج از کشور وجود دارد.

پس از انتخاب گزینه مناسب و رمز معامله، می توانید به صورت لیمیت، مارکت و استاپ لیمیت اقدام به ترید و معامله کنید. در صورتی که شما در پرتفوی خود ارز دیجیتال KuCoin را هولد کنید آنگاه می توانید از تخفیف ها بسیار خوبی در کمیسیون های هر معامله تان بهره مند شوید. در این بخش قصد داریم مزیت های استفاده از صرافی کوکوین را با شما در میان بگذاریم.

صرافی کوکوین در دنیا در رتبه سوم بهترین صرافی ها قرار دارد و همواره نام آن بین 10 صرافی برتر دنیا دیده می شود. در صورتی که پسوورد خود را به یاد ندارید، این بخش از آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین را دنبال نمایید. گزینه‌ی “فراموشی رمز ورود” را در صفحه ورود انتخاب نمایید. سپس آدرس ایمیل و یا شماره همراه خود را وارد و دکمه “Send Code” را کلیک کنید. در این مرحله صندوق ورودی ایمیل و یا اس‌ام‌اس حاوی کد تأیید را بررسی کنید.

معاملات مارجین در صرافی کوکوین

یکی از هدف های اصلی Kucoin این است که کمترین کارمزد را از تریدرها بگیرد. ابتدا باید این موضوع را بدانید که سپرده گذاری ارز دیجیتال رایگان می باشد، البته برای انتقال ارز در شبکه بلاک چین بسته به نوع ارز دیجیتال کارمزدی دریافت می شود. صرافی کوکوین با توجه به گزینه های ارزیابی صرافی ها در سرتاسر جهان، جز ده صرافی ارز دیجیتال برتر دنیاست.

آموزش کامل صرافی کوکوین Kucoin + ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin می تواند برای معامله گران رمزارز در تمام سطوح تجربه ای خوب باشد. کسانی که به دنبال یک صرافی متمرکز با مجموعه‌ای از کوین ها هستند، ممکن است از KuCoin قدردانی کنند، زیرا تمایل دارد ارزهای دیجیتال کوچکتر و خاص‌تری را فهرست کند. با این حال، هیچ جفت معامله ارز فیات مانند USD/BTC یا EUR/BTC را ارائه نمی دهد.