آموزش کامل طراحی کاراکتر با ایلوستریتور ۲۰۲۲ وبلاگ مدرسه کارو

هویت آن باید شکل بگیرد و نیاز است که روی چهره آن کار شود. این کاراکتر باید منعطف باشد و طراحی لباس می تواند برای آن یک هویت جدید به ارمغان بیاورد. پیش از این که قالب و شکل اصلی کاراکتر شکل بگیرد نیاز است که آزمون و خطاهای زیادی صورت گیرد. در زمان سفارش در طراحی در ایران تایپیست می توانید تمام نکات لازم برای تبلیغاتی که در اینستاگرام انجام می دهید و استفاده از این کاراکتر خواهید کرد توضیحات کافی بدهید. طراحی کاراکتر هم به ابزارهای دستی و هم نرم افزارهای رایانه ای نیاز دارد.

روش طراحی کاراکتر

به فردی نیاز داریم که طراح بازی باشد، اهل مطالعه باشد و کمک کند بازی را به استانداردهای جهانی و فراتر از آن نزدیک کنیم. اگر کاراکتری مد نظر شماست می توانید جهت بررسی آن را ارسال کنید. هر کاراکتر باید مختص به کسب و کار خودش باشد و انعکاس درستی از خصوصیات آن باشد. این آموزش رو به صورت رایگان در اینستاگرام می‌تونید ببینید با ما همراه باشید.

یک کپی از این شکل تهیه می کنیم و در پایین ساعد راست قرار میدیم. کپی رو باریک تر کرده و داخل شکل قهوه ای بینی قرار میدیم. یک مستطیل به صورت افقی رسم کرده و اون رو تراز می کنیم. ابزار Direct Selection رو بر می داریم و Anchor Point های بالا و پایین رو به سمت بالا درگ می کنیم.

  • ساده‌ترین و در دسترس ترین ابزار طراحی، مداد و کاغذ است.
  • در بخش بعدی از آموزش ساخت کاراکتر در ایلوستریتور روش طراحی کاراکتر را بیان می کنیم.
  • شخصیت‌های بازی ویدیویی برای جمعیتی قدیمی‌تر ممکن است جزئیات و سایه‌های بیشتری داشته باشند.
  • Anchor Point های سمت چپ و راست رو انتخاب و اون ها و به سمت پایین درگ می کنیم.

آموزش کامل طراحی کاراکتر با ایلوستریتور ۲۰۲۲ وبلاگ مدرسه کارو در مورد نوع دنیایی که کاراکتر اشغال می کند فکر کنید تا مشخص شود کاراکتر چگونه به نظر می رسد و چه لباسی می پوشد. به عنوان مثال، اگر شخصیت در یک محیط علمی تخیلی زندگی می کند، طراحی آنها ممکن است بیشتر رباتیک و فلزی باشد تا شخصیتی که در یک محیط فانتزی یا روستایی زندگی می کند. برای تعیین جذابیت بصری و چگونگی پشتیبانی طراحی کاراکتر از داستان، شخصیت های مورد علاقه خود را بررسی کنید. هنگامی که درک کردید طراحی شخصیت های مورد علاقه شما چگونه کار می کند، برای ساختن شخصیت های خود مجهزتر خواهید شد. یا همان طراحی شخصیت به این صورت است که کل مفهوم و کارهای هنری یک شخصیت از ابتدا به تصویر می کشد. در واقع در طراحی کاراکتر نگاهی عمیق به شخصیت یک فرد یا یک کاراکتر است که همه هنر و ایده های بصری از ویژگی های جسمی تا هیجانات رفتاری یک کاراکتر را به تصویر می کشد.

شما میتونین پیش نمایش ویدیویی که جهت نمونه برای شما قرا گرفته است را مشاهده کنید و کیفیت فن بیان و تسلط مدرس نسبت به موضوع را متوجه شوید. کمیک استریپ ها که در مجلات و کتاب ها و روزنامه مورد استفاده قرار میگیرد. ضروری است که درک درستی از آناتومی داشته باشید تا شکل اصلی را درک کنید. تنها در این صورت است که می توانید شروع به انتزاع موثر آن کنید. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه مایا پینت می باشد. با استفاده ازین تکنیک هم خلاقیتتان بیشتر می شود هم یاد میگیرید که چگونه دید بصری داشته باشید نسبت به چیز هایی که در اطرافتان قرار دارد.

تا از بهترین نرم افزار ها برای طراحی کاراکتر

شخصیت کاراکتر باید با توجه به مخاطبانش و بر اساس معیارهایی مانند سن، جنسیت، رنگ و… طراحی شود. کاراکتر یا شخصیت تبلیغاتی در واقع یک مسکات یا اثر هنری گرافیکی است که با اشکال هندسی یا مدادهای دیجیتال طراحی می‌شود. طراحی کاراکتر معمولا در فتوشاپ یا ایلوستریتور توسط یک تصویرساز یا طراح گرافیکی حرفه‌ای انجام می‌شود. درود بر شما در طی ۴ قسمت تمام موارد مورد نیاز و اصول طراحی کاراکتر در دوره آموزش طراحی کاراکتر ارائه میشود. درود بر شما خیر در صورتی که استعداد پذیرش مطالب گفته شده در نرم افزار ایلوستریتور را برای آموزش طراحی کاراکتر داشته باشید مشکلی وجود نخواهد داشت.

طراحی وب سایت

اگر طرح ها و تصاویر طراح کاراکتر به نظر نمی رسد که به دنیای فیلم تعلق دارند، هر بار توسط یک کارگردان هنری رد می شرکت طراحی گرافیک در تهران شوند. توجه به ویژگی های گروه سنی مخاطبین برای طراحی کاراکتر نیز می تواند به شما در خلق کاراکتر کمک کند شما باید در نظر داشته باشید که گروه سنی مخاطب شما بیشتر جذب چه ویژگی می شود. در ادامه این مقاله به بررسی نحوه طراحی کاراکتر و کاربرد های آن خواهیم پرداخت. طراحی کاراکتر با ایلوستریتور بسیار آسان است؛‌ شما می‌توانید با گذراندن دوره‌های مختلف و تکرار و تمرین فراوان در این کار استاد شوید و طرح‌های خلاقانه و جالب رسم کنید. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره آموزش ایلوستریتور ۲۰۱۹ را بخوانید.