بایگانی‌های کلاهک کلبه ای گرد تهویه اورانوس

اما در صورت نیاز به مکشِ بیشترِ و تخلیه ی سریعِ دود و آلاینده از محوطه ی داخلیِ حجمِ کلاهک کلبه ای،به تناسب فشار هوای خروجی از کلاهک کلبه ای می توان تعداد پره های کلاهک کلبه ای را به هر تعداد که لازم باشد افزایش داد. کلاهک کلبه ای برای پوشش و حفاظت دهانه ی لوله های دودکش و وِنت در مقابل فرسایش از جمله آب باران و برف و دیگر موارد از جمله گردوخاک و حتی لانه گزینیِ پرندگان در منتهی الیهِ لوله های دودکش و نفوذ باد به داخل لوله های دودکش و وِنت خواهد شد. از این کلاهک کلبه ای جهت تخلیه ی دود به عنوان لوور هوارسان کمک گرفته می شود .

ارتفاع استاندارد کف تیغه 30 سانتی متر و دارای چهار میله می باشد. البته لازم به ذکر است که هیچ محدودیتی در ساخت روکش چاقو با اندازه های غیر استاندارد وجود ندارد. برای نصب کلاهک کلبه ای در سطوح مسطح و هموار در هنگام ساخت ، یک خم ۳ سانتی به بیرون داده میشود و این لبه سطح صاف پیچ میشود .ولی اگر قرار باشد کلاهک کلبه ای روی حجم مکعبی نصب شود به وسیله یک نبشی یا ترمزی که در فاصله ۵ تا ۱۰ سانتی از پایین لبه داخلی پایه کلاهک کلبه ای تعبیه میشود ، این کار امکان پذیر است . از کلاهک کلبه ای یکطرفه برای هوارسانی یا تخلیه هوای محیط هایی مثل اتاق های اسانسور ، هواساز، ژنراتور ، موتور خانه و حتی جهت تخلیه هوای لوله ای ونت میتوان استفاده کلاهک دودکش کرد .

  • البته پایه را می توان بر اساس درخواست مشتری کوتاه تر و یا بلندتر در نظر گرفت.
  • از جمله موارد کاربرد کلاهک کلبه ای بعنوان کلاهکِ لوله های دودکش در منتهی الیه لوله های موتورخانه و نیز در منتهی الیه لوله های وِنت بعنوان نمای کلاهک هواکش در بام است.
  • برای اینکه پایه ی کلاهک کلبه ای بیش از اندازه بر روی مقطعِ مکعبی فرونرود از فاصله ۵ سانتی از لبه ی پایین، در محیط داخلیِ پایه ی کلاهک کلبه ای یک نبشی می چرخانیم تا پایه کلاهک کلبه ای بیش از حد بر روی مقطعِ مکعبی فرو نرود.
  • برای افزایش طول عمر و زیبایی استامپ ترکه بهتر است از مواد بدنه گالوانیزه با خاصیت ضد خوردگی و ضد سوختگی استفاده شود.
بایگانی‌های کلاهک کلبه ای گرد تهویه اورانوس

علاوه بر این، مشبک تیغه Z از ورود گرد و غبار، گرد و غبار ریز و سایر آلاینده ها به ساختار تیغه جلوگیری می کند. در صورت خالی بودن چهار طرف روکش بال (هیچ مانعی مانند دیوار وجود ندارد) می توان از چهار طرف گریل را درست کرد. اما اگر یک یا هر دو طرف دیوار در اطراف پوشش بال وجود داشته باشد، درپوش بال در دو یا سه طرف ساخته می شود.

کلاهک کلبه ای جهت پوشش و حفاطت دهانه ی لوله های دودکش و وِنت در برابر عوامل فرسایش از جمله آب باران و برف و دیگر موارد از جمله گردوخاک و حتی لانه گزینیِ پرندگان در منتهی الیهِ لوله های دودکش و نفوذ باد به داخل لوله های دودکش و وِنت خواهد شد. کلاهک کلبه ای از انواع ورق از جمله روغنی،سیاه،گالوانیزه،رنگی و حتی استیل قابل است.در صورت ساخت کلاهک کلبه ای از جنس ورق روغنی یا سیاه حتماً باید بر روی سطوح داخلی و بیرونیِ کلاهک کلبه ای از پوشش ضدزنگ و رنگ کوره ای استفاده نمود تا کلاهک کلبه ای در اثرِ سردوگرم شدنهای مداوم و نیز در برابر عوامل طبیعی دچار استهلاکِ زودرس نشود. معمولا کلاهک کلبه ای از سه قسمتِ پایه،گریل های موازی و کلاهِ بام تشکیل می گردد که ارتفاع پایه بصورت استاندارد در حدِ ۳۰ سانت و تعداد پره ها ۴ عدد است. در مقاطعی که خروجی رایزر دودکش ها دارای ابعاد منظم و گونیا نباشد به واسطه ی قناسی محل ، جهت انتقال دود ، آلاینده و هوای ونت ها مجبور هستیم کلاهک کلبه ای قناس یا غیر گونیا به کار گرفته می شود . در حقیقت پایه ها ، پره ها و تاج این کلاهک کلبه ای به طور متوازن از پایین به بالا با شابلون غیر گونیا طراحی و تولید می گردد . کلاهک کلبه ای قناس یا غیر گونیا را می توان از انواع ورق گالوانیزه ، سیاه ، روغنی و استیل تولید کرد که این امر با توجه به نوع آلاینده های خروجی از کلاهک کلبه ای تعیین می گردد .به طور استاندارد ارتفاع پایه ی کلاهک کلبه ای غیر گونیا ۳۰ سانت و تعداد پره های آن ۴ عدد می باشد .

کلاهک هوارسان(لوور)

این حالت باعث میشود هنگام بارش باران و برفداز نفوذ آب و رطوبت به داخل کلاهک کلبه ای جلوگیری به عمل آید . با این روش خم کاری ، کلیه جداره های داخلی کلاهک کلبه ای به طور قابل اطمینانی از خطر استهلاک در امان می مانند . اما اگر قرار باشد کلاهک کلبه ای روی یک مقطع چهار گوش نصب شود ، ابعاد کلاهک کلبه ای را نیم نسانت بزرگتر در نظر میگیریم تا مقطع چهار گوش در آن فرو رود و برای زیاد فرو نرفتن کلاهک کلبه ای از فاصله ۵ سانتی از لبه ی پایین ، در محیط داخلی کلاهک کلبه ای یک نبشی میچرخانیم تا به همان اندازه در مقطه مکعبی فرو رود . از زمان‌های قدیم استفاده از هیزم برای ایجاد آتش و گرما در بین انسان‌ها مرسوم بوده و رفته‌رفته با پیدایش سوخت‌ها فسیلی و پاک امروزی سیستم حرارتی منازل و مشاغل تغییر نمود.

ارتفاع پایه بدنه کلاهک پره ای چقدره؟

در اینجا نیز برای هر نوع سقفی اعم از مسطح،شیبدار و پله ای و حتی روی دیوار ها از این نوع کلاهک کلبه ای می توان استفاده نمود.برای همسان سازیِ نمای بام از کلاهک کلبه ای چهارطرفه در تمامی موارد از قبیل تخلیه هوای ونت ها،دودکش شومینه،آبگرمکن و بخاری می توان استفاده نمود. شرکت تهویه فراز تولید کننده و طراح انواع کانال های خرطومی و فلکسیبل، دریچه تنظیم هوا، کانال هواساز، دودکش صنعتی و هود صنعتی ، دمپر کانال، عایق الاستومری می باشد. کلاهک ژاپنی یا پره‌ای در زمره زیباترین کلاهک‌های دودکش در سطح دنیا بوده و در کنار انجام عمل تنظیم جریان هوای مسیر دودکش، موجب چشم‌نوازی فضای بیرون بنا نیز خواهد شد. ابعاد استاندارد این کلاهک دودکش بین 30 الی 35 سانتی‌متر بوده و امکان ساخت ابعاد سفارشی آن نیز وجود دارد. جهت افزایش عمر و زیبایی کلاهک چینی بهتر است از جنس بدنه گالوانیزه به‌همراه خاصیت ضد زنگ و ضد سوختگی آن استفاده کنید. گروه صنعتی برسا (بخش سیستم شوت زباله وسامانه شوتینگ) طراحی واجری سیستم شوتینگ (سامانه شوتزباله) شوت زباله…

کلاهک و دودکش

انتخاب مسیر دودکش مناسب و به تبعیت از آن بهره‌برداری از کلاهک دودکش در جهت افزایش کارایی خروج گازهای سمی تاثیرگذار است. تمامی تجهیزات آتش‌زا نیازمند اکسیژن لازم برای ادامه روند فعالیت خود بوده و این امر توسط دودکش و کلاهک آن انجام خواهد شد. خدمات کانال کشی ساختمان با تیمی حرفه ای و مجرب انواع کانال های هوا رسانی سرد و گرم ( کولر ، هود ، تهویه ،… کلاهک های تکی یا جمعی . گرد یا مستطیل . هواکش های مکانیکی دورانی . اگزوست های کارخانجات . مشاوره رایگان طرح های صنعتی…