بک لینک یا Backlink چیست؟ آموزش ساخت بک لینک هاست نگار-بک لینک گلدلینک

البته لازم است بگوییم استفاده ی بی رویه از Backlink های غیرمرتبط میتواند حتی موجب جریمه سایت شما توسط گوگل نیز بشود. با وجود اینکه در سا‌ل‌های اخیر الگوریتم‌های گوگل برای شناسایی وب‌سایت‌های برتر چندین مرتبه به‌روزرسانی‌ شده‌اند، باز هم دریافت بک لینک در این الگوریتم‌ها مشاهده شده و به عنوان یکی از… کافی است لیست انبوهی از وب‌سایت‌های مختلف را در اختیار چنین نرم‌افزارهایی قرار دهید تا آنها، کامنت مورد نظر شما (به همراه لینک وبسایتتان) را در بخش نظرات آن سایت‌ها درج کنند. بدون شک از میان انبوه این کامنت‌ها، بک‌لینک‌های معتبری نیز ایجاد خواهد شد. در مجموع استفاده از این نرم‌افزارهای بک‌لینک گیر نه تنها ضرری ندارد بلکه می‌تواند در راستای ارتقا سئوی سایت شما مؤثر عمل کند. زیرا اگر این‌طور باشد، رقبای شما به‌راحتی می‌توانستند با درج لینک شما در بخش کامنت‌گذاری چنین سایت‌هایی به سئوی وب‌سایت شما ضربه بزنند که البته الگوریتم‌های گوگل چنین اجازه‌ای نمی‌دهند.

بک لینک از سایت simplesite.com

برای کلمات رقابتی این پکیج بهترین گزینه ممکن میباشد سایت بهترین بک لینک برای مدت چنین سال با همین پکیج در نتایج گوگل بالا میباشد. پکیج های بک لینک در لیست زیر با توجه به تعداد و کیفیت و قدرت سایت های هر پکیج بر اساس هزینه مرتب شده اند. شما میتوانید براساس میزان کلیدی عبارت مورد نظر خود پکیج مناسب خود را انتخاب نموده و خریداری نمایید.

  • این که چه محتوایی خوب است در یک کلام محتوایی که نیاز کاربر را کامل برطرف کند و برای کاربران مفید باشد.
  • این کار نه تنها باعث ایجاد لینک به دامنه شما می شود، بلکه می‌تواند اعتبار شما را به عنوان فرد حرفه‌ای در صورتی که به افراد در انجمن‌ها کمک کنید، افزایش دهد.
  • به طور خلاصه، اگر بک لینک سایت را در بخش اصلی محتوای صفحه قرار دهیم و فونت و رنگ متفاوتی را نیز برای آن در نظر بگیریم.
  • همچنین ایجاد یک ساختار منظم و قوی باعث خزش بهتر ربات های گوگل در سایت و ایندکس بهتر صفحات می شود.

درود بر شما، بله برای ایندکس شدن لینک باید حتما از لینک های کوتاه خود در لینک سازی های خود استفاده کنید، به عنوان مثال می توانید لینک های کوتاه را در انتهای وبلاگ های خود قرار دهید. اگر در دریافت بازدید ارگانیک بیشتر مصمم هستید، با استراتژی‌های بازاریابی آنلاین رقبای اصلی خود به روز بمانید. باید بر روی تکنیک های لینک بیلدینگ و همچنین روش‌های بازاریابی محتوای رقبای خود جاسوسی کنید. پس دقت داشته باشید که یکی دیگر از راه های دریافت Backlink ارتباط با خبرنگاران است.

برای این کار، مطالب سایت رقیب خود را پیدا و منبع لینک‌ها (بک‌لینک‌ها) را بیابید. چنین فرآیندی به کمک ابزارهای بک لینک یا همان «Backlink Checker» امکان‌پذیر است که لینک آن در زیر آورده شده است. اینفوگرافیک‌ها از جمله استراتژی‌های مهم برای لینک‌سازی و دریافت بک‌لینک به شمار می‌آیند. با نرم‌افزارهای مختلفی می‌توانید طراحی اینفوگرافیک را انجام دهید که نحوه طراحی اینفوگرافیک با فتوشاپ به طور کامل در مجله فرادرس توضیح داده شده است.

بهترین سایت برای بک لینک های خارجی که در راستای بازنشر مطالب فعالیت می کنند

اگر شروع به دریافت بک لینک از دامنه هایی کنید که گوگل به آنها اعتماد دارد، گوگل می تواند به شما اعتماد کند. ولی خوب دریافت بک لینک قواعد خاصی دارد که در بالا به آن اشاره شد. یکی دیگر از روشهای جدید در دریافت بک لینک ارتباط با اینفلوئنسرها است. هر چقدر ارتباطات عمومی خود را افزایش دهید می توانید بک لینک های زیادی از طرف این کمپین ها دریافت نماید. هرچند این ابزار ها همیشه دقیق نیستند و ممکن است متوجه منشن سایت شما نشوند. پس بهتر است همیشه به این ابزار ها اعتنا نکنید و خودتان هر ماه وقتی را برای جستجوی منشن های سایت خود در اینترنت بزارید و سعی کنید از این راه بک لینک بگیرید.

بک لینک یا Backlink چیست؟ آموزش ساخت بک لینک هاست نگار-بک لینک گلدلینک یکی از روش‌های موثر در بهبود سئو وب‌سایت شما خرید و ایجاد بک لینک دائمی با کیفیت است. با وجود اینکه به خوبی از اهمیت داشتن بک لینک دائمی اطلاع داریم، بدست آوردن این نوع بک لینک‌ها… این مورد اغلب نادیده گرفته می‌شود ولی فوق‌العاده فاکتور مهمی در سئو سایت محسوب می‌شود.

بک لینک قوی چه فاکتورهایی دارد؟

خدمات ما به دو صورت بک لینک و رپورتاژ است و در آینده ای نه چندان دور خدمات جدیدتری هم به وب سایت افزوده خواهد شد. از طریق راههای ارتباطی موجود در وب سایت می توانید با بنده و همکارانم در ارتباط باشید و هر گونه نقطه نظر، انتقاد و پیشنهادی را با گوش جان خواهیم شنید. بک لینک کلاه سفید یا لینک‌سازی کلاه‌سفید به روشی می‌گویند که ترافیک سایت از طریق تکنیک‌های سئو به طور طبیعی افزایش پیدا کند.