تور عمان ارزانترین قیمت + مجری مستقیم + از تهران و شهر ها-عمان 777

در آخر توجه داشته باشید که از ماه های ژوئن تا اوت ابرهای باران زا از هندوستان به این منطقه رسیده و در نتیجه مناطق ساحلی اطراف را بسیار سرسبز کرده و آبشارها و جریان های فصلی را تور عمان بوجود آوردند. بهترین زمان برای سفر به عمان از ابتدای آذر تا ابتدای اردیبهشت است. اماقیمت تور استانبولدر این زمان، گران‌تر از تور عمان در تابستان است. به تازگی عمان نوع دیگری از ویزا را نیز برای ایرانیان صادر می کند، ویزای فرودگاهی. بدین صورت که اتباع ایرانی با ورود به عمان، در فرودگاه اقدام به اخذ ویزا می کنند. این کار با پرداخت 20ریال عمان به صورت آنلاین و یا در فرودگاه عمان صورت خواهد گرفت.

  • این پروازها در روزهای مختلف هفته و توسط چند ایرلاین ایرانی (کیش ایر و آسمان و…) و چند ایرلاین عمانی (سلام ایر، ایر عربیا و عمان ایر) برگزار می ‌شوند.
  • هم‌اکنون تمام پروازهای ایران به مسقط، از فرودگاه شهرهای تهران، مشهد و شیراز، توسط ایرلاین‌های ایرانی و عمانی انجام می‌شود.
  • اما این مسجد را به جرات می‌توان جزء زیباترین مساجد تمام دنیا دانست.
  • البته این پروسه ممکن است کمی زمان‌بر باشد، زیرا در اکثر موارد، سفارت ابتدا پرونده تورهای گروهی را بررسی می‌کند و با آژانس‌های مسافرتی همکاری بهتری دارد.
  • سالن ‌های اسپای هتل هم با انواع ماساژهای آسیایی میزبان شما هستند تا خستگی روح و جسمتان را به در کنند.

چنانچه مقصد بعدی شما برای سفر گردشگریتان، کشور مالزی است، رزرو تور مالزی را از دست ندهید. برای اقامت در یک هتل 3 ستاره به ازای هر شب مبلغ 22 الی 35 ریال عمان باید پرداخت نمایید. برای اقامت در یک هتل 2 ستاره به ازای هر شب می بایست 20 تا 30 ریال عمان پرداخت نمایید.

البته ناگفته نماند که درصد کمی از مردم عمان را ایرانی ها تشکیل می دهند پس مسافران تور عمان احتمال پیدا کردن یک هم زبان را خواهند داشت. دین رسمی این مردم اسلام است و بخش اعظم مردم پیرو مذهب اباضیه می باشند. واحد پول عمان ریال عمانی می باشد که گردشگران تور عمان می توانند به راحتی پول خود را در این کشور چنج کنند.

سرویس تور/هتل

از شهرهای جنوبی ایران با توجه به فاصله زیاد کشتی به مقصد مسقط وجود ندارد. یکی از بهترین راه های سفر به مقاصد مختلف از جمله عمان رزرو تور ارزان عمان می باشد که شما می توانید با خرید تور ارزان عمان در سایت لحظه آخر با خیال راحت به سفر خود بپردازید. اگر هزینه های سفر برایتان مهم است و می خواهید سفری اقتصادی و باکیفیت داشته باشید تورهای ارزان عمان یا تور لحظه آخری بهترین انتخاب برای شما است. گردشگران تور عمان باید بدانند که یکی از منابع اصلی در آمد عمان صنعت نفت، ماهیگیری و کشاورزی است. اما ناگفته نماند که صنعت گردشگری هم یکی از درآمدهای اصلی بعد از این سه شاخه شناخته می شود.

بازار نزوا با فاصله 2 ساعته از مسقط مکانی جالب جهت گشت‌‌زنی گردشگران و خرید است. این بازار مکانی جهت خرید انواع آثار باستانی، لباس عربی و سنتی عمان و … می‌باشد. برای روز چهارشنبه شما برنامه مفرح دیگری برای خانم‌ها در نظر گرفته است.

درباره تور عمان

این تفرجگاه خوش آب و هوا، مکانی است برای تفریح و خوش گذرانی همه اقشار مردم. در آنجا استراحتگاه هایی مثل آلاچیق، سکو ،سایبان و سرویس های بهداشتی ساخته اند تا گردشگران به راحتی بتوانند از طبیعت زیبای آنجا بهرمند شوند. قطعاً داشتن یک تجربه کمپینگ در سفر به کشور زیبای عمان، میتواند تجربه ای متفاوت و بی بدیل باشد. یکی از بهترین مناطقی که میتوانید در آنجا کمپ زده و شب را در آنجا بمانید، کویر شنی وهیبه است که با نام وهیبه سندز نیز می شناسندش. در واقع قصر سلطان محل زندگی پادشاه عمان است و ساختمان آن با معماری اسلامی بنا شده.

بیشتر بارش‌ها در عمان در فصل زمستان اتفاق می‌افتد، درحالی که در تابستان، علاوه بر گرما، میزبان طوفان‌های شن در عمان خواهد بود. اینکه شما کدام یک از ماه‌های سال را برای خرید تور عمان انتخاب کنید، بستگی به طبع و سلیقه شما و نیز هدف از سفرتان دارد. برای اخذ ویزای عمان باید به آدرس تهران، بلوار آفریقا، کوچه تندیس، پلاک 12 مراجعه کنید و صدور ویزای توریستی 10 روزه عمان را درخواست کنید.

تور عمان ارزانترین قیمت + مجری مستقیم + از تهران و شهر ها-عمان 777