خرید اینترنتی شمش و پلاک طلا و نقره، سکه گرمی و طلای گرمی | hsaatchi

پس بهتر است برای استفاده های زینتی از طلای 18 عیار استفاده کنیم که استحکام بیشتری دارد. طلای 750 عیار همان طلای 18 عیار استاندارد در ایران است. 750 یعنی سه قسمت از چهار قسمت فلز، طلای خالص است و یک چهارم دیگر آن آلیاژهای همراه با طلا. طلایی که از معدن استخراج می‌شود بسیار نرم و حالت‌پذیر است.

برج آزادی

دو نمونه از رایج‌ترین عیارهای طلای موجود طلای ۱۸ عیار و طلای ۲۴ عیار هستند. در این مقاله راهنمای کاملی برای خرید بهترین عیار طلا را در اختیار شما قرار می‌دهیم. اما طلای ۲۴ عیار، کاملا زرد و درخشان و خالص‌ترین نوع طلایی است که وجود دارد، معمولا در ساخت شمش طلا از این نوع طلا استفاده ساعتچی فروش اینترنتی می شود. روی شمش‌هایی که در بازار خرید و فروش می‌شود، عدد ۹۹۹ را در زمان قالب گیری انگ می‌زنند، که نشان دهنده‌ خالص بودن طلا است.

خرید اینترنتی شمش و پلاک طلا و نقره، سکه گرمی و طلای گرمی | hsaatchi کارهای ساخته مثل النگو، سرویس و انگشتر، در کشور ایران اغلب با عیار ۷۵۰ هستند، همان‌هایی که در ویترین طلافروشی‌ها می‌بینید. قیمت ها بر اساس لیست اعلامی شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز درج شده است. خوشحالیم که این مطلب مفید بوده براتون، در صورتی که کدهای طلای اصل ایرانی و خارجی رو هم می خواهید بدونید، می تونید مطلب کدهای طلای اصل ایرانی و کدهای طلای خارجی رو هم مطالعه کنید. حرف انگلیسی K در کنار این اعداد بکار رفته روی طلا کلمه عیار است. نکته مهمی که بهتر است بدانیم این است که عیار تعیین کننده مرغوب بودن یا نبودن طلا نیست؛ بلکه میزان وجود فلزات دیگری که در ساخت مصنوعات طلا استفاده می‌شود را تعیین می‌کند.

  • بعضی از افراد نیز طلای سفید را بیشتر می‌پسندند که عیار پایین‌تری دارد و در ترکیب با فلزاتی مانند پالادیوم و پلاتین به فروش می‌رسد.
  • در زبان انگلیسی عیار را با karat يا carat نشان می‌دهند؛ اما باید بدانید که این قیراط با قیراطی که واحد اندازه‌گیری جرم مروارید و سنگ‌های قیمتی مثل الماس است، تفاوت دارد.
  • هر مثقال طلا 18 عیار در بازار امروز نسبت به ۲ روز پیش، با ۶۰۰۰ تومان کاهش، ۱۱,۰۷۵,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.
  • پس اگر در سؤال طلای ۲۴ عیار بخریم یا ۱۸ عیار، به دنبال ماندگاری بالا می‌گردید، بهترین گزینه برای شما طلای ۱۸ عیار است.

زیورآلات طلا به طور معمول باعث بروز آلرژی نمی‌شوند، بااین‌حال، هر چه عیار طلای مورداستفاده کمتر باشد احتمال تحریک پوست و بروز حساسیت بیشتر است‌. آلرژی مربوط به زیورآلات طلا عموماً مربوط به سایر فلزاتی است که در آلیاژ طلا وجود دارند، ازاین‌بین مس و نقره معمولاً ناراحتی کمتری ایجاد می‌کنند؛ اما نیکل و روی عامل شایع بروز حساسیت هستند. پس اگر سؤال شما این است که طلای ۲۴ عیار بخریم یا ۱۸ عیار باید به احتمال حساسیت‌زایی آن نیز دقت کنید. شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که طلای ۲۴ عیار بخریم یا ۱۸ عیار؟ خوب است بدانید در هر کشور، بسته به فرهنگ، منابع و میزان تقاضا برای خرید طلا، عیار متفاوتی برای طلای استاندارد در نظر گرفته می‌شود.

شمش طلای ۲۴ عیار برج میلاد ۰٫۹ گرم