خرید پیراهن مردانه فروشگاه اینترنتی جین ایران

اگرچه توجه به سایز اهمیت زیادی دارد اما زمانی که شما پیراهن را بر تن می کنید بایستی سر شانه های آن نیز کاملاً روی شانه شما بنشیند. تنوع پیراهن ها از نظر رنگ، طرح، جنس لباس، مدل و برند بسیار زیاد است و شما بایستی پیراهنی را انتخاب کنید که با اندام شما، شخصیت تان موقعیت و شرایط تان و همچنین رنگ شلوار شما ست شود. انواع پیراهن های چهارخانه ، راه راه ، آستین کوتاه و آستین بلند در استایل های اسپرت پوشیده می‌شوند. همچنین کت تک های اسپرت نقش به سزایی در تکمیل تیپ اسپرت ایفا می‌کنند.

ورود/ثبت نام با رمز عبور ورود با رمز یکبار مصرف کد تایید 4 رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید. همیشه اختلاف دقت نمایشگرهای مختلف در نمایش رنگ وجود دارد، به همین دلیل ممکن است رنگ محصول دریافتی کمی متفاوت به نظر برسد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه مارومارکت است. پوپلین سطح ظریفی دارد اما وزن مشابهی با پارچه آکسفورد دارد .این نوع پارچه نرم و راحت است و معمولاً در پیراهن‌های اسپورت و معمولی تر یافت می‌شود. برودکلوز که شباهت زیادی به پوپلین دارد و برای مردانی که بافت ریز را در لباس ترجیح می دهند، ایده آل هستند. پارچه آکسفورد به دلیل راحتی و دوامی که دارد، یکی از محبوب ترین پارچه ها است.

انتخاب لباس با توجه به فرم بدن باعث می شود تا علاوه بر زیباتر شدن استایل عیوب ظاهری بدن نیز پوشانده شود. پیراهن های اسپرت از جنس نخ و الیاف پنبه تولید می شود و همین ویژگی تنفس پذیری را به پیراهن می دهد. این ویژگی باعث می شود که جریان هوا به راحتی درون پیراهن نفوذ کند و یکی از بهترین گزینه های انتخاب برای فصول گرم سال باشد. یکی از مدل های تولید شده پیراهن های مردانه، پیراهن اسپرت است که در فروشگاه پیراهن خانه مد سیاناو با پارچه های 100% پنبه سوپر دیجیتال ترک و نخ تولید و عرضه می شود.

خرید پیراهن مردانه فروشگاه اینترنتی جین ایران

پیراهن ها نیز شامل یکی از لباس هایی هستند که در یک مدل و طرح خاصی به صورت مردانه زنانه طراحی شده‌اند. پیراهن مردانه زنانه دارای تمامی مزیت ها و خصوصیت های پیراهن مردانه و همچنین لباس زنانه است. پیراهن ها در طرح و تنوع بسیار زیادی در بازار وجود دارند و این تنوع شامل تمامی مشخصات پیراهن می شود.

اگر از آقایان در خصوص اولویتشان در خرید پیراهن مردانه بپرسید، حتماً طرح چهارخانه را انتخاب خواهند کرد. پیراهن مردانه لینن گاهی با پیراهن های کتان اشتباه گرفته می شود. پیراهن لنین اصلی یا کتان کاغذی که از پارچه ای نازک و سبک دوخته شده است گاهی چروک می شود اما چندان دردسر ساز نیست این مدل پیراهن معمولا در استایل های اسپرت استفاده می شود. جلسات کاری، مهمانی‌های دوستانه یا گردش و سفر، فرقی ندارد؛ همیشه می‌توانید با یک دستپیراهن مردانه‌ رسمی یا اسپرت، ظاهری جذاب و برازنده داشته باشید. خرید اینترنتی لباس ممکن است کمی چالش‌ برانگیز باشد، اما با وجود طرح‌های متنوع، مشخصات دقیق و راهنمای سایز این لباس‌ها در سله بن می‌توانید به سادگی خریدی ایده‌آل داشته باشید.

پیراهن هاوایی بهترین انتخاب برای روزهای گرم سال و مسافرت های آن است .طرح ها و نقش های روی پارچه های پیراهن هاوایی چاپی و با دوام می باشد . تا اواخر قرن نوزدهم پیراهن مردانه سفید مظهر ادب بود، فقط کسی که به اندازه کافی پول داشت پیراهن خود را چند بار برای شستشو می داد و افرادی که چند پیراهن برای تعویض داشتند می توانستند پیراهن سفید بپوشند . با توجه به اینکه انجام بسیاری از کارها به تمیزی پیراهن صدمه می زد ، فقط شخصیتهای خاصی می توانستند آن را بپوشند.(در واقع اشراف و ثروتمندان) . بلندی آستین پیراهن مردانه باید به اندازه ای باشد که وقتی دستان خود را بالا میبرید آستین از ناحیه آرنج به بالاتر نرود و یا وقتی دستان خود را کنار بدن قرار می دهید از مچ شما بالاتر قرار نگیرد. بارها پیش می آید پیراهنی قد آن برای شما مناسب است ولی قسمت کمر پیراهن تنگ یا گشاد است.

  • شما می‌توانید در خانه بمانید و بدون پرو لباس، تن خور لباس‌ها را در تن مانکن‌ها ببینید.
  • تنوع طرح و رنگ در پیراهن اسپرت مردانه به ما کمک می کند که بتوانیم یک تیپ راحت و شیک برای فعالیت های روزمره داشته باشیم.
  • در تفاوت پیراهن‌های مردانه رسمی و غیر رسمی باید گفت، دکمه‌های پیراهن‌های رسمی مردانه باید به صورت کامل بسته شوند، این در حالی است که بستن تمامی دکمه‌های پیراهن‌های غیر رسمی ضروری نیست.

پیراهن‌های مردانه آستین کوتاه معمولا حالت اسپرت داشته و در روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این حال می‌توان پیراهن طرح دار مردانه آستین کوتاه را در مهمانی‌های دوستانه بر تن کرد. برای حضور در جلسات رسمی‌تر پوشیدن پیراهن‌های آستین بلند توصیه می‌شود. پیراهن‌های آستین سه ربع دست‌ها و بازوها را کشیده‌تر نشان داده و پیراهن بدون آستین استایلی مد نظر آقایان ورزشکار را به وجود می‌آورد. پیراهن مردانه قبل از هر چیزی باید کاملا اندازه بدن شما باشد ، پس عوامل دیگری مانند استایل یقه ، سردست ، قسمت پشت یقه و … در انتخاب شما و همچنین قیمت پیراهن مردانه تاثیرگذار خواهند بود. اما لباس هایی نظیر پیراهن مردانه زنانه هستند که برای خرید آنها نیازی نیست تا در رابطه با آنها شرایطی نظیر مردانه و زنانه بودن را مورد توجه قرار دهید.

با انتخاب پیراهنی که تمامی این فاکتورها در آن رعایت شده باشد، می‌توان زیبایی و خوش پوشی را برای خود خرید لباس ارزان مردانه به ارمغان آورد. رنگ هایی مثل صورتی کم رنگ ، سفید، آبی آسمانی رنگ هایی هستند که بیشتر برای مجالس رسمی کاربرد دارند. ولی شما در مجالس غیر رسمی بسته به سلیقه دلخواهتان میتوانید از هر رنگی که دوست دارید استفاده کنید. پارچه های پیراهن دارای الیاف طبیعی به خصوص پنبه بسیارخنک و لطیفهستند. اکثر مردم منظورشون از پارچه پیراهنی نخی، پارچه ای هست که در بافت آن از پنبه استفاده شده باشد. پنبه آبرفت دارد و باعث کوتاهی پارچه می شود و همچنین چروک پذیری زیادی دارد، که برای جلوگیری از این قضیه از الیاف مصنوعی به صورت ترکیبی در تار یا پود استفاده می کنند.

پیراهن مردانه یکی از اصلی ترین اجزای استایل مردانه است که انواع مختلفی دارد. برای آشنایی هر چه با انواع یقه های پیراهن مردانه و کاربرد آن ها با دنیای مد تانما همراه شوید. پیراهن‌های مردانه موجود در بازار تنوع بسیارزیادی دارند، همین موضوع نیز ممکن است کمی انتخاب را برای شما سختتر کند. برای خرید آنلاین پیراهن مردانه لازم است گذشته از دانستن سایز دقیق خود با جنس های مختلف پارچه ها هم آشنایی کامل داشته باشید. چرا که اندازه و جنس پارچه پیراهن در توضیحات زیر عکس لباس برای اطلاع خریداران گذاشته می شود تا خریداران بدانند چه نوع پیراهنی را سفارش می دهند. با توجه به نوع یقه پیراهن مردانه و استایلی که مد نظرتان است اقدام به خرید کنید.

امروزه با توجه به اینکه شما در مکان های اداری، ورزشی،و غیررسمی ممکن است تردد داشته باشید لازم است برای هر فضا یک پیراهن مناسب بپوشید. در سال ۱۸۷۱ شرکت برون و دیویس (Brown & Davis Co) اولین نوع پیراهن را که قسمت سینه آن با دکمه بسته می‌شد، به ثبت رساند. تا پیش از آن مردم پیراهن را از سر به تن می‌کردند و پیراهن به یکی از لباس‌های محبوب آقایان تبدیل شد. ثبت فروشگاه اگر فروشگاه اینستاگرامیت و یا فروشگاه مدنظرت رو پیدا نکردی، اینجا بهمون معرفیش کن. شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت فروشگاه اینترنتی را می پذیرم .