دریچه بازدید داکت اسپلیت دانا تهویه

با استفاده از این محصول و نصب درست آن ظاهر ساختمان نه تنها دچار اختلال نمی‌ شود، بلکه ممکن است به واسطه استفاده از آن محیط ظاهری جالب توجه تری به خود بگیرد. استفاده ازلوله فلکسیبل با عایق الاستومریبهترین گزینه جهت کانال کشی داکت اسپلیت در مناطق مختلف با شرایط آب و هوایی متفاوت است. این نوع از دریچه‌ها در دو حالت لولایی و شیاردار با درب شیاردار گریلی به شکل حرف Z تولید شده است. ابعاد پره Z به نیازمندی هوای برگشتی داکت اسپلیت بستگی داشته و امکان ایجاد این شیار در دو سمت و اندازه‌های متفاوت وجود دارد. دریچه زیر داکت اسپلیت ساده وزنه‌ای در زمره درپوش‌های بازدید ساده و تخت بوده و بدون هیچگونه شیار، برآمدگی و محلی برای رفت‌وبرگشت هوا طراحی شده است. درب این دریچه در زمان بازدید یا تعمیر داکت اسپلیت به‌طور کلی از قاب اصلی جدا خواهد شد.

الف- دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی وزنه ای

محل سوراخِ این دریچه مشبک بر اساس نیاز سنجیِ دستگاه داکت اسپلیت که از قبل مدنطر است صورت می گیرد.پس از این کار دریچه مشبک نیز بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت جانمایی و نوبت به الصاق درب بر روی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد. طریقه اتصال درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به فریم نیز به وسیله‌ی لولای فلزی صورت می‌گیرد. در واقع لولا از یک سو به قسمت طولیِ داخلِ فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت متصل و از سوی دیگر به‌ یکی از ابعاد طولیِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت متصل شده و باعث تکمیلِ ساختارِ کاملِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌شود.

  • بدین ترتیب هیچ محدودیتی در ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت در سایز و ابعاد وجود ندارد.
  • دریچه‌ها از نظر محل نصب، نوع کاربری، طراحی ظاهری و ملاحضات مکانیکی متفاوت‌اند.
  • پس از برش طول و عرض فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت به وسیله کرنر های ورقی هر یک از اضلاع به‌یکدیگر متصل می‌شوند و ساختار چهارگوش پیدا می‌نماید.
  • دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک از دو نوع فریم ۳ و ۵ سانتی قابلیتِ تولید و عرضه را داراست.
  • یکی از مهمترین مزیت های استفاده از دریچه داکت اسپلیت این است که زیبایی محیط حفظ می‌ شود.
  • همانطور که می‌ دانید؛ وظیفه دریچه کولر آبی، کنترل خروجی هوا ولی وظیفه دریچه داکت اسپلیت؛ علاوه بر این، دسترسی به داکت اسپلیت جهت چک و بازدید آن می‌ باشد.

پس از مشخص شدنِ ابعادِ درب دریچه داکت اسپلیت از یک ورق الومینیوم برای ساخت این درب استفاده میکنیم.ضخامت این درب در سایزهای متوسط به پایین یک میلیمتر و در ابعاد بالاتر از ضخامت های بیشتر استفاده می گردد. برای ایستاییِ مناسب و فرم صحیحِ درب دریچه داکت اسپلیت ،در لبه های کناریِ ورقِ درب دریچه داکت اسپلیت از یک خمِ یک و نیم سانتی بهره گرفته می شود. از خصوصیات بارز درب وزنه ایِ دریچه داکت اسپلیت جداشدنِ کاملِ درب دریچه داکت اسپلیت در زمان بازدید و تعمیر دستگاه داکت اسپلیت می باشد. فریمِ دریچه داکت اسپلیت یا بصورت پیچ ازرو یا بصورت پیچ مخفی در محل خود نصب می شود.اگر دریچه داکت اسپلیت بصورت پیچ ازرو نصب گردد،جای پیچ ها روی نمای بیرونیِ فریمِ دریچه داکت اسپلیت ایجاد می شود.اگر هم بخواهیم دریچه داکت اسپلیت را بصورت پیچ مخفی نصب کنیم جای پیچ ها را در قسمت داخلیِ فریم دریچه داکت اسپلیت نصب می کنیم.لازم به توضیح است ایجادِ این جای پیچ ها حتما باید قبل از عملیات رنگ صورت پذیرد.

دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی با درب خطی لولایی:

از خصوصیات بارز درب وزنه‌ای دریچه بازدید داکت اسپلیت جداشدنِ کاملِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت در زمان بازدید و تعمیر دستگاه داکت اسپلیت است. فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت یا به صورت پیچ ازرو یا به صورت پیچ مخفی در محل خود نصب می‌گردد. در واقع وقتی ما از واژه دریچه داکت اسپلیت استفاده می کنسم منظور ما دو محصول را تداعی می کند.اول دریچه بازدید داکت اسپلیت و دوم دریچه دهش هوای داکت اسپلیت که در جلوی قسمت دمنده دستگاه تعبیه می گردد.دریچه داکت اسپلیت بازدید از چند نوع متریال از جمله آلومینیوم،چوب،پلاستیک یا abs قابل تولید می باشد و ساختار اصلیِ آن نیز از یک فریم و یک درب تشکیل یافته است.فریم درب دریچه داکت اسپلیت بصورت ثابت می باشد اما درب دریچه داکت اسپلیت با دو حالت وزنه ای و لولایی امکان تولید و کاربرد دارد. با توجه به وزنه ای بودنِ درب دریچه داکت اسپلیت پس از ایجاد شیار در داخل و ایجاد لبه های اطراف درب دریچه داکت اسپلیت تقریبا مراحل اولیه ی ساخت دریچه داکت اسپلیت به پایان می رسد و نوبت به عملیات رنگ کاری بر سطح دریچه می رسد.

معرفی محصول دریچه بازدید داکت اسپلیت

رایج‌ترین نوع دریچه داکت اسپلیت از متریال فلزی آلومینیوم بوده و توانایی مقاوم بالا در برابر رطوبت، حرارت و سرما موجب به‌کارگیری زیاد آن توسط معماران ساختمانی شده است. قاب اصلی و درپوش داکت اسپلیت از متریال آلومینیوم بوده و جهت حفظ رنگ و هارمونی رنگی بیشتر دریچه بازدید با محیط داخلی از رنگ کوره‌ای استاتیک بهره خواهد برد. در واقع این دستگاه بعنوان دستگاه مولدِ هوای سرد و گرم جهت تهویه محیط های مورد کاربرد قرار می گیرد.امکان کاربرد داکت اسپلیت در محیط های مسکونی،تجاری،اداری و حتی صنعتی باعث شده تا علاوه بر اصل دستگاه، لوازم و متعلقاتی از قبیل لوازم جانبی تاسیسات و نیز دریچه های بازدید و دهش هوای داکت اسپلیت به طبعِ کاربرد این دستگاه در محیطهای ذکر شده نیز تولید و مورد کاربرد قرار گیرند. دریچه داکت اسپلیت پلاستیکی برای محیط هایی که میزان رطوبت بالایی دارند، گزینه بسیار مناسبی میباشد.این دریچه وزن مناسبی نسبت به نوع فلزی دارد و در تولید آن محدودیت هایی مانند اندازه و نوع دریچه ، وجود ندارد.از دیگر ویژگی های این دریچه میتوان به نصب آسان آن اشاره نمود.به راحتی میتوان این دریچه را به وسیله پیچ مخفی یا روش های عادی در محل خود نصب کرد.

از جمله نکات بارزِ دیگرِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت این است که هیچ شیار،سوراخ و منفذی بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی ساده ی وزنه ای نباید وجود داشته باشد. گروه صنعتی رجائی(کاردو) با 30سال سابقه درخشان تولید کننده انواع دریچه بازدید فن کویل. قیمت دریچه بازدید داکت اسپلیت به ابعاد آن ، نوع و جنس دریچه و همچنین قیمت به روز مواد اولیه بستگی دارد. از این رو برای اگاهی از قیمت انواع دریچه داکت اسپلیت از طریق شماره های ثبت شده در این سایت،با کارشناسان ما تماس بگیرید. در کلیه مکان‌هایی که در آنها از دستگاه‌های فن کوئل یا داکت اسپلیت استفاده می‌شود، دریچه بازدید نیاز است.

دریچه بازدید داکت اسپلیت دانا تهویه شیاردار چینت پل الکتریک ال اس اینورترهای تکو و تتا انواع رله های فیندر و انواع کابل های قدرت و… شرکت ایران مکانیک با بیش از 20 سال سابقه در فروش سیستم های تهویه مطبوع همیشه در تلاش است تا بهترین خدمات و محصولات را برای مصرف کنندگان ارائه کند. در جهت این هدف شرکت ایران مکانیک در تلاش است تا با ارائه اطلاعات جامع و مفید به مصرف کنندگان کمک کند تا بر پایه آگاهی و دانش محصول مورد نظر را خریداری کنند.