دریچه زیر فن کویل خرید دریچه زیر فن کویل سرین هود با ما تماس بگیرید

دریچه زیر فن کویل خرید دریچه زیر فن کویل سرین هود با ما تماس بگیرید

علاوه بر اتصال درب دریچه دسترسی فن کویل به وسیله لولا به فریم، از سوی دیگر به وسیله‌ی قفل زیمنس درب دریچه دسترسی فن کویل به فریم چسبانده و به‌این ترتیب امکان باز یا بسته شدنِ درب دریچه دسترسی فن دریچه زیر فن کویل کویل پدید می‌آید. برای نصب دریچه دسترسی فن کویل بر روی کلافِ زیرکار باید از پیچ استفاده کرد.به همین بر روی سطوحِ فریم دریچه دسترسی فن کویل با استفاده از پِرس های مخصوص، جای پیچ تعبیه می‌گردد تا در زمان نصب و پیچ کاریِ دریچه دسترسی فن کویل در محل مورد نظر، برجستگیِ پیچ، روی نمای فریم به چشم نیاید و نمای دریچه دسترسی فن کویل زیباتر به نظر برسد. البته لازم به ذکر است اگر قرار باشد دریچه دسترسی فن کویل به صورت پیچ مخفی یا پیچ ازتو نصب شود،این جای پیچ ها بر روی قسمت داخلیِ فریم دریچه دسترسی فن کویل تعبیه می‌شود.

  • این دریچه از 2 قسمت قاب اصلی و درب تشکیل شده است که درب به شکل فشاری (وزنه ای) یا لولایی به قاب اصلی وصل می شود.
  • هنگام نصب این دریچه باید دقت شود که قابی که این دریچه بر روی آن سوار می شود حتما از نوع چوبی یا فلزی باشد.
  • تهویه سان از سال 1382 کار خود را با امید به خدا و توانایی خود شروع کرده و رفته افراد متخصص این صنعت را جذب نموده و گروه بسیار مقتدر و قوی در ایران تشکیل داده است.
  • دریچه های بازدید فن کویل دور مکش را می‌توان به صورت وزنی و یا با قفل و لولا تولید و عرضه نمود.
  • زیرا چنانچه این دریچه بر روی گچ نصب شود، با گذشت زمان امکان آن که این دریچه در محل خود شل شود، وجود دارد.

شما می توانید خرید این تجهیزات را در اولویت های خود قرار دهید و یکی از با کیفیت ترین انواع دریچه های فن کویل را استفاده نمایید. دریچه های مذکور به شکل وزنه ای و لولایی باز و بسته می شود و شما می توانید با خیال راحت مدرن ترین و بهترین ابعاد مربوط به این محصولات را تهیه کرده و آن را در ساختمان مسکونی یا اداری خود مورد استفاده قرار دهید. همچنین در نظر داشته باشید که قیمت های عرضه شده برای این تجهیزات، بسیار مناسب بوده و شما می توانید با کمترین هزینه های ممکن، بهترین انواع دریچه های فن کویل را تهیه و خریداری کنید. هر یک از انواع دریچه های فن کویل، دارای یک سری از مهمترین و اصلی ترین ویژگی ها و مشخصات می باشد که خریداران می توانند با نظر گرفتن نوع سیستم تهویه هوای خود و محلی که قصد نصب این محصولات را دارند، بهترین و ایده آل ترین انواع دریچه ها را تهیه و خریداری کنند. شما می توانید برای بررسی هر یک از این محصولات، از وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدام کنید.

کاربرد دریچه زیر فن کویل در بازدید و چکاپ دستگاه فن کویل

بعد از اتمام ساخت درب دریچه زیر فن کویل با توجه به ابعاد آن ، سوراخ جهت قفل زیمنسی ایجاد می کنیم . نکته ی مهم دیگر این است که هنگام سایز کردن باید توحه داشت که فاصله ی کلاف و دستگاه فن کویل چقدر است . اگر این فاصله کم باشد از دریچه زیر فن کویل وزنه ای نمی توان استفاده کرد، چون فضا برای جابجایی درب دریچه زیر فن کویل وجود ندارد . نکته ی دیگر هم تراز بودن سطح زیرین کلاف دریچه زیر فن کویل با سطح سقف کاذب می باشد . در صورت نیاز به هوارسانی از مسیرِ درب دریچه زیر فن کویل استیل، باید از شیار بر روی بدنه ی دریچه زیر فن کویل استیل استفاده نمود تا هوای موردِ نیاز جهت برگشتِ هوای فن کویل از طریق درب دریچه زیر فن کویل تامین گردد. لازم به توصیح است تمام نمونه های دریچه فن کویل که ذکر شد را هم میتوان بصورت وزنه ای و هم بصورت لولایی با قفل تولید و عرضه نمود.

درباره ما

حتما قبل از ثبت سفارش و اقدام به خرید دریچه بازدید، اندازه دقیق کلاف داخلی را گرفته و به سازنده بدهید. این دریچه ها از یک فریم دور تا دور در آلومینیومی با عرض ۳ و یا ۴ و یا ۵ سانتی متری تشکیل شده است. درب دریچه زیر فن کویل خطی از جنس آلومینیوم است و با توجه به شیاری که نسبت به ابعاد بازشو سقف در نظر گرفته می شود یک دریچه با عرض حدود ۱۵ تا ۲۵ سانتی متر و طول مشخص شده دستگاه جهت مکش بر روی این درب ایجاد می گردد. این مکش می تواند از نوع خطی سی درجه و یا خطی صفر درجه و یا حتی اسلوت باشد. در مواقع خاص بسته به نظر مشتری شرکت پخش نیرو این امکان را فراهم می آورد تا پشت دریچه یک توری آلومینیومی نصب گردد تا هم دید داخل دریچه کمتر شود و هم اینکه از عبور گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری شود.

دریچه فن کویل با توجه به مدل و نوعی که دارد، از روش ساخت بسیار مجزایی نیز برخوردار می باشد که شما می توانید قبل از خرید و استفاده از این محصولات، در مورد فرایند ساخت هر یک از این تجهیزات، اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. برای ساخت هر یک از انواع دریچه فن کویل از ورق های گالوانیزه و فرمی های بسیار متعددی استفاده می کنند و این تجهیزات را در ابعاد مختلفی تهیه و روانه بازار می نمایند. دریچه های بازدید فن کویل دور مکش را می‌توان به صورت وزنی و یا با قفل و لولا تولید و عرضه نمود.