ده اتاق فرار برتر ایرانی شماره تماس و تلفن رزرو مجله پینورست | allescape

زمانی که شما وارد آسانسور می‌شود تا به طبقه انتخاب‌شده برسید، آسانسور با مشکل فنی مواجه می‌شود و شما باید مشکل آن را حل کنید. اتاق فرار آسانسور نیز از آن دسته بازی‌هایی است که در آن شما نقش منفی دارید اگر علاقه به سرقت‌های برنامه‌ریزی‌شده دارید این اتاق برای شما بسیار مناسب است. اگر مشکلات قلبی، تنفسی یا مشکل اضطراب دارید، بهتر است سراغ بازی‌های ترسناک نروید و حتما قبل از رزرو از شرایط بازی مطلع شوید. همچنین قبل از شروع بازی در هر ژانری، شرایط خود را به گیم مستر اطلاع دهید.

معرفی برترین مراکز لیزرتگ در تهران و کرج

6 بازی هیجان انگیز، معمایی و ترسناک را طراحی بکند که از مجموعه اتاق فرار تهران به حساب می بهترین سیستم رزرواسیون اتاق فرار آید. همچنین بازی ترسناک و معمایی را در کرج دارد که پیشرفته بودن این مجموعه را بیشتر نشان می دهد. تمامی بازی هایی که در مجموعه انیگما وجود دارد برای رده سنی 15 سال به بالا طراحی شده است. البته برای افراد 10 ساله هم می توان بلیط تهیه کرد، اما لازم است حتما فرد بزرگی همراه بچه باشد.

اتاق فرارهای کاشان

ده اتاق فرار برتر ایرانی شماره تماس و تلفن رزرو مجله پینورست | allescape

در اسکیپ روم قرار نیست که از واقعیت‌ها فرار کنیم، بلکه باید با آن‌ها مواجه شویم. گیم مستر اتاق فرار همه‌چیز را برای شروع یک بازی مهیج و ترسناک آماده می‌کند. سپس به تیمتان آموزش می‌دهد که چطور باید این بازی را انجام دهید و چند ساعت برای پیدا کردن رازهای اتاق فرار یا غلبه بر ارواح و اجنه این اتاق وقت دارید. پس از خارج شدن گیم مستر از اتاق، بازی با صدای بلند ترسناکی شروع می‌شود. صدایی که به شما می‌گوید هیچ‌وقت نمی‌توانید او را پیدا کنید و شکست دهید.

اتاق فرار یتیم خانه و پیچ اشتباهی، از محبوب‌ترین سناریوهایی است که می‌توانید تجربه کنید. برای رفتن به این اتاق فرار، باید حتما وقت قبلی بگیرید و به همراه دوستان‌تان در این مکان حضور پیدا کنید. پرتال اتاق فرار مای اسکیپ با هدف معرفی و رزرو اتاق فرار های ایران در سال 1398 راه اندازی شد.

  • وظیفه او این است که بازی را برای شما و تیمتان به یک تجربه فوق‌العاده تبدیل کند و در زمان نیاز به شما راهنمایی یا هینت بدهد.
  • هنگامی که شما و دوستانتان از این بیماری باخبر نیستید، توسط برخی افراد ناشناخته دیشب دستگیر و به منطقه ای منتقل شده اید و آن ها قصد دارند تا واکسن های جدید خود را بر روی افراد سالم مورد آزمایش و تست قرار دهند.
  • شما در این بازی در نقش پلیس برلین تصمیم دارید تا به درون این آزمایشگاه مخروبه وارد شوید و علت انتشار این ویروس را پیدا کنید تا پادزهر آن ساخته شود.
  • در واقع بازی اتاق فرار به 4 تا 8 بازیکن نیاز دارد که در آن بازیکنان باید به اتاقی که از طراحی و سناریوی مشخص برخوردار است، وارد شوند و سپس برای فرار از اتاق معمای اتاق را حل کنند.

اتاق فرار بازگشت آنابل با تم ترسناک و دلهره‌آور، یک بازی با درجه سختی ۸۰ درصد است. در این بازی شما وارد یک سناریوی کامل با دکوری خیره‌کننده می‌شوید. هدف شما نیز کشف راز خانواده‌ فتحی برای برزو اختیاری، یکی از معروف‌ترین خبرنگاران ایران است. در برخی از بازی‌های مجموعه اتاق فرار انیگما دست و پای بازیکنان در ابتدا بسته می‌شود.

۱. اتاق فرار جنون زندان