شارژر لپ تاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

از کار افتادن قطعات مدار هم جزء مشکلاتی است که باید پیگیر آن باشید. مدار پاور جک، کابل برق ورودی، فیوز یا NTC یا خازن های مدار RLC اولیه و خازن، اصلی ترین قطعات مدار هستند که از کار افتادن آنها موجب مختل شدن کار شارژر می شود. تکنسین ها برای تعمیر شارژر لپ تاپ دل در این شرایط، تمامی اجزای ذکر شده را بررسی کرده و در صورت نیاز، آنها را ترمیم یا تعویض می نمایند. برد آداپتور شارژر از کار بیفتد، روند شارژ شدن لپ تاپ مختل شده و به دنبال آن ممکن است که به باتری و دیگر قطعات این دستگاه آسیب وارد شود. با توجه به این که ورودی آداپتور دارای برق AC 220v است، بسیار مهم است که تعمیر شارژر لپ تاپ دل و دیگر برندها در این شرایط، توسط تعمیرکاران حرفه ای و با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مخصوص انجام شود. یکی از خرابی های پیش آمده در لپ تاپ که به نوعی با شارژر این دستگاه در ارتباط است، خرابی سوکت شارژر لپ تاپ است.

شارژر درجه یک برای لپتاپ اسوس 19V 6.32A سوکت 5.5*2.5 میلیمتر

در نهایت اگر این روشها را امتحان کردید و همچنان شاهد داغ شدن شارژر لپ تاپ خود بودید، بهتر است به فکر تعمیر یا تعویض شارژر باشید. دقت کنید که تعمیر آداپتور یک کار کاملا تخصصی است و به علت احتمال وجود برق در این بخش، باید توسط تعمیرکاران ماهر و مجرب و با استفاده از تجهیزات و دستگاه های مخصوص انجام شود. برای رفع مشکل داغ شدن شارژر لپ تاپ، حتما کابل شارژ را به خوبی بررسی کنید.

با شاهین استوک

استفاده در مقدار شارژ و بیرون نکشیدن شارژر از برق را باید از این موارد به حساب آورد. در پایان قادر خواهید بود تا بهترین تصمیم‌ها را در خصوص شارژر لپ‌تاپ خود بگیرید. ابتدا بهتر است صحبت خود را با معرفی کوتاهی از برند لنوو آغاز کنیم.

شارژر لپ تاپ-شارژر لپتاپ مستر جانبی

ما به طور معمول فرض میکنیم باتری خالیه ، زمان شارژ وقتی که شما از لپ تاپ استفاده میکنید با زمانی که استفاده نمی کنید فرق میکنه . حالت دیگه ، ول کردن باتری و شارژر لپ تاپ به امان خداست که در این حالت باتری با نهایت سرعت شارژ میشه چون تمام جریان شارژر لپ تاپ صرف شارژ کردن باتری میشه . بنابراین بهتر است ابتدا کابل شارژر لپ‌تاپ را پیش یک تعمیرکار متخصص ببرید یا در صورت نیاز آن را تعویض کنید و پیشنهاد ما تماس با متخصصان شارژر لپ تاپ تعمیر دیجی تعمیر است. البته عده‌ای نیز با چسب زدن قسمت آسیب دیده سیم شارژر لپ تاپ به خیال خود مشکل را برطرف می‌کنند که نتیجه آن همیشگی نیست و پس از گذشت چند روز سیم شارژر کاملا از کار می‌افتد.

شارژر برای لپتاپ اسوس 19V 3.42A سوکت 5.5*2.5 میلیمتر

لپ تاپ خود را در برابر نفوذ آب و سایر مایعات محافظت کرده و هنگام نظافت اجزا و قطعات مختلف آن دقت کنید. این جابه جایی‌های مکرر و البته پیچیدن و باز کردن مرتب سیم شارژر، استهلاک شارژر را به شدت افزایش می‌دهد. اگر جلوی یک پوسیدگی و یا شکاف کوچک در سیم شارژر را نگیرید، سیم شارژر کلاً قطع می‌شود و دیگر نمی‌توانید از آن استفاده کنید. آداپتور شما ممکن است بر اثر ضربه، آبخوردگی، نوسانات برق و یا خرابی و قطعی فیش و سیم دچار مشکل شود.

  • اگر شما از مسافرانی هستید که بیشتر وقت خود را در جاده می گذارانید می توانید از باتری ماشین برای شارژ لپ تاپ خود استفاده کنید.
  • تعویض سوکت شارژر لپ تاپ دل در این مرکز، پس از کسب اجازه از مشتری و تأمین نمونه اورجینال انجام می پذیرد.
  • پس اگر نیاز به یک شارژر کامل برای لپ تاپ خود دارید، خرید کابل برق را فراموش نکنید.
  • دلیل قطع و وصل شدن شارژر لپ تاپ بدین اساس، شما می توانید به راحتی به سیستم و باتری اندکی استراحت بدهید و کاری کنید که باتری شما خنک شود.
  • برای اینکه کابل اداپتور قطع نشود; باید اداپتور را به صورت صحیح جمع کرد،انتهای سیم اداپتور را مقداری ازاد بگذارید تا مشکل قطعی یا پارگی در این ناحیه مشاهده نشود.