طراحی ویلا مدرن و لاکچری در ایران

از این سنگ مرمر بر روی دیوار پشت تلویزیون نیز استفاده کرده ایم، که بافتی خیره کننده و البته بسیار گران قیمت و مجلل را به نمایش میگذارد. البته آب و هوای منطقه سکونتی شما بسیار در این امر موثر است. تا بتوانید بعد از مطالعه ی این مقاله در مورد سبک های دکوراسیون داخلی و المان ها و شاخص های هر سبک اطلاعات خوبی به دست بیاورید. ویلای دوبلکس و یا به طور کل خانه دوبلکس یک سبک خاص از خانه طراحی و مهندس در ساخت خانه ها بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت. در ساختمانهای دوبلکس با نمای سرامیک، شیشهای یا مرمر که در طراحی آنها حیاط و استخر تعبیه شده است نیز بر زیبایی و ارزش این ساختمانها افزوده میشود و بنای شما را مجللتر و ارزشمندتر میکند.

چه امکانات ورزشی می شود به ویلا اضافه کرد؟

همچنین اگر شما مایل باشید که از این سبک برای دکور یا دیزاین فضای داخلی خانه و یا ویلا ی خود استفاده کنید. همچنین بر پایه سبک طراحی ویلا، می توانید نما خارجی و داخلی آن را هم تغییر دهید. اگر به ایدههای کلاسیک برای دکوراسیون داخلی علاقهمند هستید، لوازم مبلمان و تمام وسایل جانبی را هم باید به همین سبک انتخاب کنید. سادگی و مدرن بودن در تمام اجزای محوطه سازی یک باغ ویلا مدرن وجود دارد. گاهی اوقات حجم اصلی کار در تعمیر و تعویض تاسیسات ویلا قرار دارد. جذاب بودن و شکل ویلا در طراحی مدرن در جایگاه دوم قرار دارد. هنگامی که تصمیم به ساخت ویلا می گیرید، باید در نظر داشته باشید که این یک سرمایه گذاری جدی نیز محسوب می شود.

طراحی متفاوت قسمت جلویی و پشتی ویلا باعث میشه زمانی که به چند طرح علاقه داری، بتونی همشو اجرا کنی ضمن این که به تعدیل هزینه ساخت ویلا دوبلکس هم کمک میکنه، میشه در قسمت پشتی ویلا که کمتر در معرض دیده، از مصالح ارزان تر استفاده کرد. مهمترین فضا در داخل ویلا که در نگاه اول دیده میشود، سالن پذیرایی و قسمت سالن نشیمن است. در طراحی نمای داخلی ویلای ساده که دیوار ها باید بلند دیده شوند یا بلند ساخته شوند تا فضا بزرگ تر دیده شود. در این فضا دیوارهای جداکننده کمتر دیده می شوند و به جایش از وسایل عادی برای پارتیشن خانه استفاده می شود. در این روش طراحی دکوراسیون داخلی، ساختمان شکلی ساده با مملو از رنگ های خنثی پیدا می کند. در حالی که تمرکز خود را در انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون ویلا قرار دادهاید، شاید لازم باشد به ترکیب کردن سبک مدرن و مینیمال در طراحی داخلی فکر کنید.

طراحی داخلی ویلا دوبلکس

یک نمونه از این در هم آمیختگی طراحی مدرن و ماکسیمال را در شکل فوق مشاهده میکنید. اگر انتخاب شما برای سبک طراحی داخلی ویلا، در تضاد با نمای کنونی باشد، می توانید آن را هم تغییر دهید. به عنوان مثال از چوب و سنگ های نخراشیده و دست نخورده در طراحی داخلی آن استفاده شده و طبیعت کاملا ملموس است. همچنین در این سبک دکوراسیون داخلی از چوب برای پوشش کف ویلا و از قالی ها برای تحت پوشش قرار دادن محل های نشیمن مورد استفاده قرار می گیرند. اما مازندران با توجه به قرارگیری در بین این دو استان، تعادل ارتباطی را برقرار کرده و بخاطر ارتباط مستقیمی که به پایتخت دارد و همچنین از نظر آب و هوایی بسیار قابل توجه است. آب و هوای مدیترانهای شمال که به دلیل قرار گرفتن بین رشته کوههای البرز و دریاچه خزر به وجود آماده است، تاثیرات بسیاری در روند طراحی و ساخت ویلا در شمال دارد.

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا

شاید هم ترجیح میدهید که کل فضا به حالت درخشان و روشن باشد که در این صورت، نقرهای، خاکستری و سفید، تنها انتخابهای شما هستند. میتوانید از عناصر طراحی مدرن با رنگهای سیاه و سفید یا خاکستری تیره و روشن استفاده کنید. ساخت محوطه ویلا و باغ بحثی تخصصی است که شامل ذوق و هنر زیبایی شناختی و کارکرد عناصر مختلف در زیبایی می شود. گاهی اوقات طراحی ویلا لاکچری به صورت تلفیقی از سبکهای مختلف با ذوق هنری بالا انجام میشود، اینکه کدام از سبکها زیباتر هستند کاملاً به سلیقه مشتری بستگی دارد. برای اینکه راهروی ویلای شما اشرافیتر به نظر برسد از فرشهای طویل با رنگ قرمز استفاده نمایید. با اینکه انتخاب سبک ارتباط زیادی با سلیقه شما دارد، در حال حاضر سبک مدرن طراحی داخلی ویلا بسیار طرفدار پیدا کرده و مدام در حال توسعه و پیشرفت است. چنانپه هزینه زیادی برای ساختن ویلا در شمال در نظر بگیرید ولی بخشهای مختلف ویلا را بدون هماهنگی و تناسب بسازید، شاهد نتیجه مطلوبی نخواهید بود.

اصلا ذات یک ویلا، در کاربری تفریحی آن است و تلاش سازنده هم اضافه کردن قسمت هاییست که در خانه به طور کلی وجود ندارد. این مرحله علاوه بر ترمیم، شامل اضافه کردن امکانات جدید برای مرحله دوم، یعنی طراحی داخلی ویلاست. این میتواند شامل مبلمان، میزها، دیوارکوبها، صندلیها و حتی طراحی کاغذ دیواری باشد. به طور مثال، زمانی که پردههای سالن و کاغذ دیواری به رنگ روشن هستند و کفپوشها هم با رنگ کرمی یا خاکستری انتخاب شدهاند، برای این قسمت، بهترین رنگ میتواند ترکیبی از نقرهای- آبی تیره، سفید- آبی تیره یا نقرهای و سفید به همراه رنگهای سبز تیره، بنفش تیره، نارنجی یا قهوهای باشد.

با چرخش از ورودی به سمت چپ، آشپزخانه دیده می شود که طراحی دکوراسیون آن با استفاده از دو رنگ سیاه و سفید صورت گرفته است. از طرف دیگر وسایل زندگی نوین و مدل های جدید طراحی دکوراسیون داخلی که مدتیست در کشور بیشتر دیده می شود، بسیاری از افراد را به فکر ایجاد تغییر در ویلای نوساخت خود می اندازد. اما تنها با دانش و آگاهی از اصول طراحی فضای سبز ویلا است که می توان یک فضای چشم گیر را ایجاد کرد. از این رو بسیاری روی سقف را نیز تبدیل به فضایی برای بهرهبرداری بهینه در ویلا میکنند. میزهای دایرهای شکل، لوسترهای دایرهای، مبلهایی که به صورت خمیده ساخته شدهاند، صندلیهای راحتی و حتی کاغذ دیواریهایی که نقش و نگارهای مواج دارند، در این دسته قرار میگیرند. یک ویلا محلی برای استراحت و راحتی است. یک نکته مهم در طراحی دکوراسیون ویلا به سبک مدرن وجود دارد و آن هم این است که گاهی ایدههای مدرن، آن چنان شلوغ و درهم آمیخته میشوند که به نوعی، طراحی دکوراسیون به سبک ماکسیمال را تداعی میکند.

طراحی داخلی خانه ویلایی یک طبقه

رطوبت هوای شمال و باران های دائمی باعث کند شدن روند کار میشود. به همین جهت ما از عایق های نانو و UV در کنار عایق های ضد رطوبت و نم استفاده می کنیم تا بارندگی به آنها آسیب وارد نکند. امروزه نیز با توجه به طبیعت منحصر به فرد این منطقه و آب و هوای معتدلی که در اکثر زمان های سال دارد ، یکی از بهترین انتخاب ها برای دوری از شلوغی شهر و گذراندن تعطیلات میباشد. با این حال وقتی سبک و سیاق ساختمان اصلی تغییر کند، برای حفظ تناسب باید سراغ محیط اطراف نیز برویم. کار طراح دکوراسیون داخلی عموما وقتی آغاز می شود که فرآیند ساخت به پایان رسیده. وقتی صحبت از طراحی دکوراسیون ویلا به سبک مدرن به میان میآید، رنگها حرف اول را میزنند. در این مقاله قصد داریم تا درباره طراحی داخلی خانه ویلایی صحبت کنیم.

در هر صورت، ترکیب رنگ موجب زیباتر شدن و دلبازتر شدن فضا خواهد شد. 2. رنگ های تیره در طراحی و دکوراسیون داخلی استفاده نکنید زیرا باید کوچک نشان داده شدن نمای ویلا می شود . تاسیسات، زیربنای ویلا و خانه محسوب می شوند. نتیجه آن که هم رفاه خود را بیشتر کردید، هم ویلا را از حضور وسایل اضافی نجات می دهید. برای ساخت ویلا در شمال به روش ال اس اف حتماً می بایست ابتدا به یک تیم فنی مهندسی متخصص نظیر تیم پردیس گیلان مراجعه کنید تا بتوانید از ابتدای کار یعنی از طراحی و اخذ مجوز تا انتهای کار یعنی اجرا و تکمیل پروژه با این تیم در ارتباط باشید.

طراحی داخلی ویلا مدرن

این دو مرحله بسیار وابسته به یکدیگر می باشند. فضا ها باید به گونه ای کنار هم قرار گیرند که مکمل یکدیگر باشند و در راستای هم قرار داشته باشند. در واقع زمانی که طراح فضاهای مشخص ویلا را طراحی کرد و مکان هر فضا را به خوبی مشخص کرد زمان اجرای پروژه ی طراحی شده فرا می رسد. آباژور و لوستر، میز آینه در صورت ضرورت در بخش هایی از منزل استفاده می شود و به طور کلی تاکید بر خلوت بودن فضا است. ویلاهای کوهستانی برای افرادی که نسبت به رطوبت، و شرجی بودن هوا، حساسیت دارند گزینه مناسبی، برای سرمایه گذاری و تفریح به شمار می آید. قیمت بالای مصالح و هزینه های حمل و نقل و عملیات عمرانی، باعث شده که بسیاری از مالکان ویلاهای قدیمی، به جای ساخت بنای جدید، به فکر بازسازی ویلا بیافتند.

طراحی ویلا دوبلکس کوچک

در عصر حاضر امکانات تفریحی و رفاهی زیادی ابداع شده اند، اما این امکانات نیاز به پیش طراحی داخلی ویلا زمینه هایی دارند. داشتن یک تم خاص به این معنی نیست که شما باید برای ایجاد هماهنگی تمام وسایل مورد نظرتان را از یک فروشگاه خریداری کنید. پله به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از این ویلاها به شدت مورد توجه طراحان است و اغلب تلاش میکنند پلکانی طراحی نمایند که ویلا را زیبا و متفاوت جلوه دهد و صاحبان بنا منظره ای جالب از فضای بیرون را از ارتفاع بیشتری شاهد باشند. در این قسمت شاید تمایل داشته باشید که مبلمان شما از مدل مبلمانی باشد که جزء مبلمان راحتی هستند و شاید هم به مبلمان به سبک کلاسیک علاقه داشته باشید.

طراحی داخلی ویلای دوبلکس مدرن

اگر بنای شما قرار است میزبان میهمانی های رسمی باشد، سبک کلاسیک طراحی داخلی ویلا گزینه بسیار مناسبیست. این ها یعنی آزادی عمل بالا در طراحی داخلی ویلا. همانطور که از نام آن پیدا است این نوع طراحی مختص ویلاهای ساحلی می باشد. مشخص کردن نوع متریال ها می تواند به شما در ایجاد طرح های اولیه بسیار عالی، کمک کند. قاعدتاً بعد از بازسازی هم نوبت به طراحی داخلی ویلا و ایجاد محیط مطلوب هرکس برای زندگی می رسد. گاهی طراحی دکوراسیون ویلا به سبک مدرن، با دکوراسیون ماکسیمال آمیخته است. در حالی که شما از ابزارهای دکوراسیون داخلی برای اجرای سبک مدرن در ویلا استفاده کردهاید، آنها را آنچنان چیدهاید که شلوغی منظم و خاصی را ایجاد کردهاند و بنابراین بیشتر به سبک ماکسیمال شباهت دارند.

همان طور که گفتیم، در نهایت این تغییر به انتخاب سبک شما ربط دارد. بستگی دارد که میزان فرسودگی بنای شما چه قدر است. چه امکانات ورزشی می شود به ویلا اضافه کرد؟ یکی از مهمترین عناصری که برای دکوراسیون ویلا به سبک مدرن نیاز دارید که اجرا کنید، توجه به روشنایی و تیرگی در مکان است. با هم از عناصری خواهیم گفت که حضورشان در داخل ویلا، بسیار مورد استقبال واقع شده. و وسایل را به صورت تک رنگ مورد استفاده قرار دهید.

شما نمی توانید بعضی از جزئیات طراحی داخلی ویلا را ایجاد کنید، بدون فراهم کردن زیربنای کافی. یک طراح باتجربه و حرفه ای به خوبی می داند که باید در کدام بخش از ویلا از چه نوری استفاده کند. گروه آریاناعمران مجموعه ای متشکل از کارشناسان و تحصیلکردگان حوزه ساختمان است. پیشنهاد ما، سپردن کار به یک گروه متخصص و توانا در حوزه معماری و عملیات عمرانیست. شروع یک عملیات بازسازی و بازطراحی بهترین زمان برای شماست که اگر تا کنون انباری نداشتید، یکی بسازید. طبیعیست که اولین قدم، بازسازی و ترمیم ویلای قدیمی است. اگر تمایل دارید که بخشهایی از ویلای شما روشنتر از سایر نقاط باشد، از این لامپها استفاده کنید. البته برای بعضی سبک ها این فرآیند می تواند هزینه بر باشد.

اگر اقلیم اطراف ویلا سردسیر باشد یا قصد داشته باشید که در جریان بازسازی یک استخر به ویلا اضافه کنید، باید سیستم گازرسانی بنا را تقویت کنید. این مورد به ویژه در طراحی نما نیز صادق است و تیم مهندسی میتواند برحسب اقلیم منطقه و نیازهای زیبا شناسی، نمای منحصر به فردی را برای شما طرحی کند. تعداد طبقات و اتاق های این کلبه ها کم بوده و معمولاً مکانی برای اسکان موقت هستند. تأثیر شنیدن صدای دریا روی مغز یک تفسیر غیرقابل انکار است شنیدن صدای امواج دریا باعث کم شدن استرس میشود. روی کاغذ هیچ محدودیتی وجود ندارد و تنها باید به مساحت فضای خود و هزینه توجه کنید. می باشد. این فضاهای ذخیره سازی را با کمی خلاقیت می توانید به زیبایی طراحی کنید و جلوه فوق العاده ای به ساختمان بدهید. با این حال اگر لوله کشی ساختمان، برق کشی و گاز نتوانند به نیازهای شما پاسخ کافی دهند، انتخاب های زیادی را از دست خواهید داد.

طراحی داخلی ویلا باغ