فروش و نصب انواع آسانسور لوکس و لاکچری شرکت آسانسور و پله برقی هیرو

ـ سرعت مجاز هر یك از آسانسورها حداقل باید یك متر بر ثانیه باشد. با استفاده از این مقررات تعداد و مشخصات آسانسورها در طراحی مقدماتی ساختمانهای مسكونی معین می گردد. مسئولیت تعیین ظرفیت و تعداد آسانسور با مهندس طراح است وطراح شخصاً و یا توسط مشاورین، آسانسور(های) مناسب را باید پیش بینی نماید. با توجه به پیشرفت سریع تكنولوژی مخصوصاً در مبحث الكترونیك توصیه می شود كه در محاسبات ترافیك از مشاورین متخصص در این زمینه استفاده شود. معمول ترین نوع ترمز آسانسور نوع الكترومغناطیس است كه كفشك های ترمز با یك لایه مجهز شده توسط فنر فشرده می شود و دارای مغناطیس نیز می باشد. باز شدن ترمز توسط جریان برق در سولونوئید اتفاق می افتد و اگر جریان قطع شود كفشك ترمز دوباره سیلندر را بعلت فشار فنر در بر می گیرند و كوپل ترمز را اعمال می كنند.

این دسته از آسانسورها به کمک نیروی محرکه‌ای که توسط یک موتور الکتریکی تأمین می‌شود، حرکت می‌کند. موتور الکتریکی آسانسورهای کششی در بالای چاه آسانسور قرار می‌گیرد. در ساختمان‌هایی که سیستم تهویه مطبوع مرکزی دارند، موتور الکتریکی در موتورخانه تعبیه می‌شود. برای انتقال نیرو و جابجا کردن کابین آسانسور نیز از تعدادی کابل به نام سیم بکسل استفاده می‌شود. شرکت آسانسور بهران واقع در شهرک پرند بوده و از اوایل دهه ی شصت شمسی فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت جز اولین شرکت های فعال در زمینه ی آسانسور و پله برقی در ایران می باشد.

تابلو فرمان دو سرعته السا بدون کارکدک آسانسور

برای بالا و پایین بردن کابین در طبقات مختلف از سیم بکسل استفاده می شود. با ارسال فرمان از گیربکس آسانسور، سیم بکسل کابین را به حرکت در می آورد. سیم بکسل ها بسیار محکم هستند و از چند رشته سیم در هم تنیده تشکیل شده که جنس آن ها از فولاد است. می توانید با خیال راحت از متخصصین آگاه و باتجربه ست لیفت مشاوره بگیرید؛ همچنین طراحی، نصب و تعمیر آسانسور ساختمان خود را به متخصصین حرفه ای ست لیفت بسپارید. متخصصین در شرکت ست لیفت با قطعات اصل و برند به نصب یا تعمیر انواع آسانسورهای ساختمان های مختلف می پردازند.

ریل آسانسور

این شرکت تابلو فرمان های مربوط به موتور آسانسور های گیرلس و گیربکس، تک فاز و هیدرولیک را تولید کرده و در زمینه ی آسانسور سایز قطعات جانبی نیز آماده ی فروش محصولات خود می باشد. تابلو فرمان های این شرکت، از کیفیت بالایی برخوردار هستند و جز پرفروش ترین محصولات این شرکت محسوب می شوند. مهم ترین بخش آسانسور است که عمل اصلی، یعنی ایجاد حرکت را در آسانسور ایجاد می کند. موتور های موجود در بازار یا داخلی هستند و یا از کشورهایی مانند اسپانیا و ایتالیا وارد کشور می شوند. لازم به ذکر است موتور های داخلی نیز در چند سال اخیر توانسته اند با موتورهای همپای خارجی خود رقابت کرده و کیفیتی همسان و گاها بهتر نیز ارائه دهند. آسانسور لاکچری از آن دسته سیستم ها به شمار می رود که در ساختمان های لوکس و گرانقیمت نصب و شرکت آسانسور آتیس اجرا می شود.

ولی در این مطلب آنچه مورد نظر است دسته بندی انواع آسانسور بر مبنای نوع کاربرد آنها است. ساختمان های پیشرفته و مدرن تر، امروزه دارای چند آسانسور هستند که همگی با یک سیستم یکپارچه کنترل می شوند. انواع آسانسور ها پس از یک زنجیره از پیشرفت ها بود که توانستند به صورت مستقیم به طبقه مورد نظر بروند.

در واقع پکیج آسانسور به کلیه تجهیزات آسانسوری گفته می شود که به طور کامل از کمپانی های خارجی وارد می شود. به طوریکه بزرگترین قطعه از موتور و ریل گرفته تا حتی واشر پیچ رو هم شرکت تولید کننده می فرستد. در این نوع آسانسور معمولا شخص نصاب هیچ نیازی به جوش کاری و سنگ فرز و… ندارد، زیرا همه چیز از پیش تعیین شده است و همه چیز در جای مشخص خود قرار گرفته است.

فروش و نصب انواع آسانسور لوکس و لاکچری شرکت آسانسور و پله برقی هیرو سیستم های آسانسور مدرن دارای سیستم های ترمز قابل اعتماد با مکانیسم های ایمن هستند تا جایی که هنگام قطع برق یا افت غیرمنتظره برق، آسانسور باید بتواند ایمن ترمز کند و بایستد. از جمله مزیت های این نوع از آسانسورها می توان ایمنی بالای آن را نام برد و از معایب آن به گران بودن آن نسبت به سایر آسانسورها اشاره کرد. پس از بازگشت به ایران، اولین آسانسور در کاخ گلستان نصب شد و در زمان احمد شاه نیز آسانسوری در پالایشگاه آبادان نصب گردید که متاسفانه در حال حاضر اثری از این آسانسورها باقی نمانده است.

شاسی های احضار قطعه ای در آسانسور هستند که وظیفه دارند به آسانسور دستور دهند تا کابین را حرکت داده و در ایستگاه های مورد نظر توقف کند. نصب موتورهای گیرلس نیازی به موتورخانه نداشته ولی موتورهای گیربکس به موتورخانه نیاز دارند. مناسب برای ساختمان هایی که فضای کافی را برای تاسیس موتورخانه ندارند.

مدل های درب آسانسور شامل؛ درب های تلسکوپی، اتوبوسی، گیوتینی، آکاردئونی و … می باشند. نکته ای در خصوص درب ها وجود دارد و آن این است که اگر شما درب طبقه ی اتوماتیک استفاده کرده باشید، درب کابین شما نیز باید به همین شکل، یعنی اتوماتیک باشد. اما اگر از درب طبقه ی لولایی استفاده نموده اید، درب کابین آسانسور شما باید نیمه اتوماتیک باشد.

  • در صورت عدم رعایت استانداردها در تعیین ظرفیت آسانسور، میزان رضایتمندی افراد و مشتریان هم کاهش قابل توجهی خواهد داشت.
  • به گونه ای که در این سیستم ها موتور باعث بالا و پایین رفتن پیستون می شود.
  • هرچند این آسانسورها نیاز به موتور دارند ولی نیازی به موتورخانه ندارند زیرا موتور آسانسورهای پیچی روی بدنه آن ها سوار و نصب می شود.
  • اولین آسانسور مسافربر در سال 1857 نصب شد، اما بهره برداری از آن تا سال 1870 که آسانسورها در ساختمان های اداری مورد استفاده قرار گرفتند، به طول انجامید.
  • وقتی جریان برق وصل می شود نیرویی که حاصل سیم پیچ های آهن رباست باعث بالا رفتن کابین آسانسور می شود.
  • تراول کابل قطعه ای در آسانسور است که وظیفه دارد دستورات لازم برای حرکت و انجام وظیفه هر کدام از اجزا ارسال کند.