قیمت لوله فلکسیبل برق شرکت سینی کابل ایرانیان

لوله‌های فلکسی روکشدار انواع مختلفی دارند که معمولا هر کدام را باتوجه به مشخصاتی که دارند، در محیط‎های مختلف مورد استفاده قرار می‌‎دهند؛ در ادامه برخی از آن‌ها را مورد بررسی قرار می‎دهیم. شما می‌توانید قیمت لوله‌های فلکسی رهاورد ایران را از سایت‌های معتبر فروشگاهی دریافت نمایید. سایز بهترین برندها مثل رهوردخراسان ، طوس متریک PG و اینچی محاسبه می شوند. بنابراین قطر فلکسیبل های مخصوص 9 ، 13/5 ، 16 ، 21 ، 25 ، 29 ، 36 ، 42 ، 48 ، 52 ، 63 ، 75 و نمره 100 می باشد.

معمولا کارایی این لوله ها زمانی است که کابل ها در زیر زمین قرار است نصب شود. لوله فلکسی نقش محافظتی از یک رسانا یا نارسانا مانند هوا را داشته و به‌عنوان یک واسطه باید در ابتدا میانه و انتهای مسیر با تجهیزات دیگر به خوبی سفت و محکم شود. گلندها نوعی سرپیچ خاص بوده که در دو سمت لوله فلکسیبل نصب شده و فشار وارده بر فلکسی را کاهش داده و با توجه به نوع و سایز خرطومی، مدل خاص خود را نیز دارند. اما بست لوله فلکسی با قرارگیری در طول مسیر نقش نگهدارنده و نظم‌دهنده را ایفا کرده و در فواصل مشخص (طبق سایز فلکسی) نصب خواهد شد.

  • قیمت خرید لوله های فلکسی بل با در نظر گرفتن تغییرات مواد اولیه در تمام بازارهای صنعتی ایران متغیر است.
  • دومین ویژگی لوله فلکسی مقاومت آن در برابر ضربه، خوردگی، ساییدگی، نورآفتاب، رطوبت و سایر شرایطی است که ممکن است به کابل‌ها و سیم‌ها آسیب برساند.
  • اما به طور کلی لوله ی فلکسیبل، یک کانال فلزی با سطح مقطع گرد است و لوله هایی بلند، سبک وزن و انعطاف پذیر هستند که برای محافظت از سیم ها و کابل ها در پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • لوله خرطومی فلکسیبل روکشدار از جنس فلز و روکش پلاستیک بوده و در سیم کشی محوطه استفاده می شود جهت محافظت در برابر نفوذ باران و دیگر عوامل محیطی.
  • در بسیاری از پروژه هایی که سیستم تهویه مطبوع آن ها دستگاه داکت اسپیلت می باشد مورد استفاده قرار می گیرند.

به عنوان مثال می توان دیواره لوله فلکسیبل هوا از جنس آلومینیوم و یا از جنس آلومینیوم با روکشی از پی وی سی باشد. از لوله‌های فلکسی ساخت شرکت رهورد خراسان برای محافظت سیم و کابل‌ها در تمامی تأسیسات الکتریکی مرطوب و دارای گرد و غبار، سیستم‌های روشنایی، محافظت از فیبر نوری، کف و سقف کاذب، سیستم‌های مداربسته، اتصال بین ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه خرید لوله فلکسی می‌توان استفاده کرد. تنها عامل تعیین کننده قیمت لوله‌های فلکسی روکش دار برند آن نیست؛ بلکه پارامترها و عوامل مختلفی در تعیین قیمت لوله فلکسی روکشدار موثر هستند که از جمله آن‎ها می‌‎توان مواردی همچون نوع لوله فلکسی، سایز لوله فلکسی، طول لوله، قیمت دلار و ارز و… را نام برد. اساساً بیشترین عامل تعیین کننده قیمت این لوله‌های فلکسی همان سایز و اندازه خواهد بود؛ برای مثال زمانی که یک لوله فلکسی روکشدار را با سایز ۱۱ انتخاب می‌کنید، قیمت نهایی آن با لوله‌هایی به سایز ۱۶ و یا ۱۳ یکی نخواهد بود. لوله خرطومی نسوز برق برای انتقال کابل برق و سیم برق استفاده می شود و از جنس پلاستیک فشرده است اما جنس لوله فلکسیبل از فلزی است و قدرت محافظت بیشتری دارد.

سایز لوله فلکسی روکش دار

پلی استر موجود در لایه داخلی از افت فشار هوا جلوگیری کرده و از رشد انواع باکتری در مسیر طولانی کانال تهویه ممانعت به عمل خواهد آورد. لوله فلکسی آلومینیومی برای دمای مابین منفی 30 الی مثبت 150 درجه سانتی‌گراد مناسب بوده و در صورت حریق احتمالی، گاز سمی تولید نخواهد کرد. 3 لایه آلومینیوم و 2 لایه مجزا از پلی استر به انتخاب این فلکسیبل برای سیستم تهویه هوا، انواع هود و فن هواکش منجرب شده است.

لوله فلکسیبل برزنتی

لوله‌ فلکسیبل اغلب از جنس پی وی سی و آلومینیوم ساخته شده‌اند که در مدل‌های مختلف عایق دار و بدون عایق به فروش می‌رسند. اين لوله‌ ها برای انواع دستگاه‌های هواکش مورد استفاده قرار می‌گرد که مقرون به صرفه بوده و در مقایسه با کانالهای دیگر حالت انعطاف پذیری و ارتجاعی بالایی دارد. لوله های خرطومی شکل یا فنری برای انتقال هوا در سیستم تهویه به کار می‌روند. لوله فلکسیبل روکش دار PVC از جنس فلز و روکش پلاستیک بوده و در سیم کشی محوطه استفاده می شود جهت محافظت در برابر نفوذ باران و دیگر عوامل محیطی که بیشتر در کابل کشی دوربین مداربسته استفاده میشود. برای دریافت قیمت روز لوله های فلکسیبل و بهترین خرطومی فلزی مخصوص کابل کشی برق و سیستم های شبکه الکترونیکی و الکتریکی با هر نمره و سایزی جهت خرید اینترنتی و حضوری با هلدینگ اصلی تیک صنعت برق تهران تماس حاصل فرمائید. پخش کننده و توليد کننده سینی کابل، نردبان کابل، ترانکینگ، لوله فولادی برق، لوله فلکسیبل برق، جعبه تقسیم، پریز کف خواب و لوازم جانبی و اتصالات مرتبط میباشد.

قیمت لوله فلکسیبل برق شرکت سینی کابل ایرانیان

همچنین این محصول در رنگ‌ها و اباد مختلفی تولیذ و به بازار عرضه می‌شوند. فروشگاه اینترنتی کارن – عرضه کننده انواع لوله فلکسی باکیفیت، آماده ارائه خدمت به شما هم‌وطنان عزیز در سراسر ایران است. شما می‌توانید به راحتی برای خرید محصول اصل از این فروشگاه لوله فلکسی کارن اقدام کرده و سفارشات خود را درب منزل تحویل بگیرید.

رنگ عایق ها سفید ، سیاه و دیگر رنگ ها بصورت سفارشی در متراژ عمده ساخته می شود. روکش های پلاستیکی که در قسمت بیرونی قرار دارند عایقی برای نارسانا شدن سطح فلز گالوانیزه است. لوله فلکسیبل برق در کابل کشی فشار قوی،ضعیف برق و سیستم های مخابراتی اتوماسیونی توسط کانکتوری به نام گلند استفاده می شود.