لوازم یدکی خودروهای چینی تقی زاده

کمتر جنس بفروشند و بیشتر نظارهگر بازار باشند». وی نخریدن خودروی نو توسط مردم را یکی از راههای اجبار خودروسازان به تولید خودروهای با کیفیت دانست و افزود: تداوم نارضایتی مردم از خودروهای بیکیفیت و غیر ایمنی ایرانی خود به خود موجب بیرغبتی مشتریان به خرید خودروهای نو میشود و حتی قیمت خودرو در بازار آزاد کمتر از قیمت کارخانه میشود. در ادامه با ما همراه باشید تا آخرین تغییرات قیمت گلگیر، رادیاتور، روغن موتور و لاستیک (تایر) در بازار لوازم جانبی ماشین و همچنین اظهارات دو رئیس اتحادیههای «بنگاههای مسافربری» و «سازندگان و فروشندگان رادیاتور و گلگیر» در خصوص آینده قیمت این محصولات و شرایط فعلی را به اطلاع شما برسانیم. غلام محمد زارعی افزود: خودروسازان کشور باید خود را با شرایط موجود و رقابت بسیاری از بازارهای جهانی و شرکت های تجاری و صنعتی بزرگ دنیا و اروپا در دوران پساتحریم برای سرمایه گذاری در ایران تطبیق دهند.

لوازم یدکی خودروهای چینی

این مقام مسئول در پاسخ به اینکه آیا شرکت سایپا برای تنوع در روشهای فروش خود برنامه ویژهای دارد یا خیر، اظهار کرد: طبق سنت همیشگی خودروسازان و در مناسبتهای مختلف شرایط ویژهای را برای فروش خودرو در نظر گرفتهایم که امیدواریم بتواند رضایت مشتریان را بهخود جلب کند. او اظهار کرد: این اتفاق تنوع خودرو در کشور را افزایش و قدرت انتخاب مشتریان را گسترش میدهد. حتی کالاهایی که در سایت وجود ندارد را می توان در سامانه کالاهای ناموجود ثبت سفارش نموده و کارشناسان کارما یدک در کمترین زمان ممکن آن قطعه را تامین و برای مشتریان ارسال می-کنند.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این نشست مقرر شد که شرکت های خودرو ساز به گونه ای کیفیت خودرو را بالا ببرند که به طور نسبی در 10هزار کیلومتر اولیه خودرو دچار هیچ گونه خسارت و عیب فنی لوازم یدکی خودرو چینی نشود. دراین حال یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که شرکت های خودروسازی درکشور برای جلوگیری از ورشکستگی، تعطیلی و یا استقبال محدود مردم برای خرید خودرو راهی جز ارتقای کیفیت محصولات خود ندارند.

لوازم یدکی خودرو

دراین راستا محسن بیگلری گفت: بهترین راه ممکن برای تولید خودروی ایرانی با کیفیت، مشارکت با خودروسازان بزرگ دنیاست. براحتی ممکن است اما درخواست افزایش کیفیت همین خودروها دیگر هیچ جای توجیهی ندارد واصلی ترین درخواست مردم برای تحت فشار قرار دادن خودروسازان است . عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بار دیگر متذکر شد : اگر تا قبل از توافقنامه برجام نوسازی صنعت خودروسازی کشور به بهانه تحریمها دنبال نمیشد اما اکنون این بهانه در حال از بین رفتن است. درعین حال طی روزهای گذشته بارها وبارها توسط کمپین نخریدن خودرو که معلوم نیست از کجا هدایت میشود عنوان شده که انبارهای خودروسازان مملو از خودرو شده وحتی تصاویری برای این ادعا ارایه شده که نشان میدهد هزاران خودرو درانبارهای خودرو سازها باد میخورد. این درحالی است که هیچکدام از این قیمتها سندیت نداردو همچنان گشتی دربازارها نشان میدهد که قیمتها تغییری نکرده است و نمایندگیهای خودروسازان نیز قیمتهای قبلی را رعایت میکنند.

رادیاتور وسیلهای است که با استفاده از یک مایع خنک کننده دمای قطعات اتومبیل را کاهش میدهد. وی درخصوص کیفیت پایین خودرو و ارائه خدمات پس ازفروش ضعیف،ادامه داد: برای ارتقای کیفیت خودرو و همچنین تقویت ارائه خدمات پس از فروش تلاش خواهیم کرد و دراین راستا از قطعهسازانی که قطعه خودرو با کیفیت بالا تولید می کنند،استفاده خواهیم کرد. از زمانیکه مسئولیت شرکت سایپا را برعهده گرفتهام، هفت تفاهمنامه با وزارت علوم امضا کردهیم تا از امکانات وزارت علوم و توان علمی و آزمایشگاهی دانشگاههای سراسر کشور استفاده کنیم؛ بر این اساس با دانشگاه نوشیروانی بابل تفاهمنامهای منعقد شده تا با همکاری یکدیگر در سال آینده خودروی شاهین هیبریدی را تولید و عرضه کنیم. وی اظهار کرد: بر اساس تعهد خودروسازان تنها نیاز خودرو در طول این مسافت حدود 10 هزار کیلومتری باید تعویض روغن و نه دیگر خسارتها و عیب های فنی خودرو باشد. وی درپاسخ به این سوال مبنی بر اینکه، آیا انبارهای ایران خودرو پُر از خودروهای صفر کیلومتری است که خریدار ندارد؟

میباشد. در یک تعریف ساده، برف پاک کن قطعه ای است مکانیکی الکتریکی که وظیفه ی اصلی آن، پاک کردن شیشه ی جلو از باران، برف، گرد و خاک است و در شیشه ی عقب و چراغ های برخی خودروها نیز قابل نصب میباشد. این عضو کمیسیون صنایع و معادن کشور بازار خودروی کشور را مملو از لوازم یدکی و خودروهای چینی دانست و افزود: وارد کنندگان خودرو و خودروسازان ایرانی برای حفظ منافع ناشی از ارزان سازی خودرو برای وارد کردن لوازم و قطعات یدکی و خودروهای اس کی دی و سی کی دی نامرغوب از چین به رقابت با یکدیگر پرداختند. وی تحریم خودروهای بیکیفیت داخلی توسط مردم را از موثرترین شیوههای مجبور کردن خودروسازان برای تولید خودروهای با کیفیت دانست و افزود: به دلیل غیر رقابتی بودن بازار داخلی خودرو مردم نمیتوانند خودروسازان را به طور کامل تحریم کنند.

لوازم یدکی ماشین چینی

مردم کشورمان درحالی که چندین سال توجیه خودروسازان مبنی بر قرار گرفتن درشرایط تحریم را تحمل کردند که توقع داشتند پس از تحریمها هم خودروسازان قیمت ها را کاهش دهندو هم کیفیت را افزایش ؛ درعین حال توقع ارایه خودروهای جدیدو به روز داخلی را داشتند که هیچکدام توقع بیجایی نیست ، این هم درحالی است که خودروسازان همچنان به افزایش قیمت درسال جاری می اندیشیدند. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند کلینیک جوادالائمه و بازار موبایل ایران ۳ و بوستان مطهری و رستوران سنتی مکث و بیمارستان سیدالشهدا قرار گرفته است. یکه زارع درپاسخ به این سوال مبنی براینکه به چه دلیل با افزایش تیراژ خودرو تلاش نمی کنید قیمت خودرو در بازار متعادل شود، گفت: تیراژ ما به عنوان یک بنگاه اقتصادی همیشه متناسب با تقاضا است. یکه زارع در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه خودروسازان دلیل افزایش قیمت های خود را در سال های اخیر اعمال تحریم می دانستند، در حال حاضر که مقرر شده تحریم ها رفع شود، چه زمانی قیمت خودرو را کاهش می دهید؟

وی به نشست سه جانبه هفته گذشته اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس، وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیران خودروساز اشاره کرد و افزود: مهمترین نقطه مشترک برای جلوگیری از رکود در صنعت خودرو تاکید بر ارتقای کیفیت محصولات تولیدی بود. درواقع ازلحاظ ظاهری نوک شمع خودرو باید به رنگ سفید و باید عاری از هرگونه کثیفی باشد. لذا در خرید آن ها می توانید اولویت خود را بر روی شکل ظاهری یا قیمت قرار دهید. انها بر این باورند که طی روزهای اتی خودروسازها مجبور خواهند شد قیمتها را کاهش دهندو جالب است که دراین موارد حتی قیمتهای بعدی هم اعلام میشود ،پراید به 16میلیون میرسد وپژو پارس 5 میلیون ارزان خواهد شد. دراین حال مدیر فروش شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد: به دلیل وجود تعهدات قبلی برای شرکت، خودروهای تولیدی مرتب به مردم تحویل داده میشود. چین بر اساس خواست مشتری کالا تولید میکند و این یعنی کالای تولید شده در چین بنا بر سفارش و کیفیت مد نظر مشتری انجام میشود.

یکه زارع در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا با توجه به کمپین “خریدن خودرو صفر ممنوع”، امکان دارد قیمت خودرو را کمی کاهش دهید؟ رضا تقوی با بیان اینکه هیچ خودروی بدون مشتری در انبارهای سایپا موجود نیست، افزود: انبارهای ما موجودی روزانه خود را دارند و بر اساس اولویت به خریداران و نمایندگیهای کشور عرضه میشوند. تاکید کرد: چه کسی این را گفته است؛عکسهای ماهواره ای از پارکینگهای ایران خودرو مربوط به بهمن ماه سال 92 است و جهت اطلاع شما می گویم نسبت به تولید روزانه تنها سه هزار خودرو اضافه داریم.