لیست قیمت سویشرت و هودی مردانه، ۸ آذر ترب -لباس زئوس

هودی‌های برند Aime Leon Dore جزو لباس‌های خیابانی است که طراحی بسیار زیبا و شیکی دارد. این برند جزو بهترین برندهای هودی 2022 در نظر گرفته شده است. برند Aime Leon Dore علاوه بر هودی‌های جذاب،کفش‌هایکتانیو لباس‌های ورزشی زیبا نیز طراحی و تولید کرده است. احتمالا شما همبرند ایتالیاییSSENSE توسط دریک بازیکن فوتبال سرشناس شناخته باشید.

جهت مشاهده قیمت ها به صفحه این کالاها در وبسایت وب پوش سر بزنید. با بررسی انواع هودی مردانه اسپرت و نیمه رسمی متوجه می‌شوید که این لباس‌ها دارای تنوع رنگ بسیاری هستند؛ بنابراین بهتر است برای انتخاب رنگ آن از یک رنگ متفاوت کمک بگیرید. در ادامه همراه ما باشید تا با انواع سویشرت و هودی مردانه، جنس و رنگ آن‌ها و برندهای معروف در این زمینه بیشتر آشنا شوید. این مدل کاملا جلو بسته است و باید از قسمت سر مانند یک تی شرت آن را به تن کنید.

بنابراین شما می‌توانید به راحتی از داخل منزل یا محل کارتان، در عرض چند دقیقه خرید کنید و وقت و انرژی خود را برای خرید حضوری هدر ندهید. شما می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی مکس بکس قیمت سوییشرت و هودی مردانه را بدانید و آن را با تخفیف بالا خریداری کنید. یکی از مزایای اصلی این مدل لباس این است که شما می‌توانید آن را به تنهایی استفاده کنید و استایل اسپرت و شیکی داشته باشید. شما همچنین می‌توانید هودی را با کاپشن‌های بادگیر نیز بپوشید، و همچنان استایل اسپرت خود را حفظ کنید. شما همچنین می‌توانید برای ایجاد یک استایل نیمه رسمی هودی‌ها را با پالتو مردانه نیز استفاده کنید. تنها تفاوت آنها در این است که سویشرت دارای زیپ در قسمت جلویی خود است.

همه این لباس ها از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید. پلیور، پولوور و یا پلوور یکی از لباس های مردانه جذاب و شیک است که انواع بسیار زیادی دارد و در جنس های گوناگون در دسترس است. انواع پلیور مردانه یقه برگردان، یقه ایستاده، یقه هفت، یقه گرد، یقه اسکی، ژاکت یا کاردیگان، پلیور دورس و … در انواع جنس های کشمیری، پشمی، پنبه ای در سایت آی بولک موجود است که می توانید بعد از خواندن راهنمای سایزبندی مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید. قیمت هودی مردانه با توجه به جنس پارچه و کیفیت دوخت بسیار متنوع است.

طرح دار یا ساده، کلاهدار یا بدون کلاه، رنگ و جنس از مواردی است که باید به آن‌ها توجه کرد. برای انتخاب سایز مناسب سویشرت مردانه از سایت سال ست بر اساس روش توضیح داده شده در جدول راهنمای سایز اندازه‌های خود را به دست آورید و با اندازه‌ها در جدول راهنمای سایز مطابقت دهید و سایز مناسب را انتخاب نمایید. با خرید سویشرت مردانه کلاهدار می توانید با یک تیر دو نشان بزنید!

جالب است بدانید که در هر تیپ اسپرت و روزمره ای می توانید از سویشرت استفاده کنید. این محصول علاوه بر کارایی، ظاهری بسیار جذاب و پرطرفدار دارد که می توان گفت غالب طرفداران سویشرت و هودی این مدل را از سایر مدل ها بیشتر می پسندند. سویشرت و هودی مردانه در فصل پاییز و روز های نه چندان سرد به تنهایی پوشیده می شود و در روز های زمستانی و سرد می توان آنرا زیر کاپشن خود پوشید.

لیست قیمت سویشرت و هودی مردانه، ۸ آذر ترب -لباس زئوس

این مدل هودی‌ها از جنس جدیدی از پنبه طراحی و تولید شده‌اند که زیاد جالب توجه نیستند اما به دلیل تنوع زیبایی و رنگ‌هایی که دارد بسیار کاربردی هستند. به همین دلیل یکی از بهترین برند‌های هودی مردانه 2022 شناخته شده است. هودی مانند یکژاکتساده است که از اوایل دهه 2000 توسط رسانه‌ها مورد استقبال قرار نگرفت و رد شد تا اینکه در اواسط دهه 2010 معروف شد و در ردیف اولمدهفته قرار گرفت. هودی توانسته بود در زمانی کوتاه از لباسی بی مصرف به یک مد جدید و پرطرفدار تبدیل شود وطراحیو تولید آن همیشه زنده بماند.

سوییشرت و هودی از آن دسته از لباس‌های شیک و راحتی هستند که شما در بیشتر مکان‌ها می‌توانید با پوشیدن آنها خوشتیپ به نظر برسید. این سویشرت ها از جنس بافت و معمولا جلوباز هستند که با زیپ بسته می شوند. این نوع لباس را می توان در تیپ های کژوال و اسپرت استفاده کرد. این هودی از پارچه دورس داخل کرک دوخته شده می باشد، در بافت پارچه دورس ترکیبی از نخ پنبه و نخ پلی استر به کار رفته است.این هودی دارای یک جیب دوطرفه در وسط و کلاه بند دار است.

کافیه که در هنگام خرید، مشخصات هریک از محصولات را بدقت مطالعه کرده، نظرات خریداران رو بدقت بخونید و اگر سوالی دارید از فروشنده همان محصول بپرسید. اگر اطلاعات اندکی درمورد خرید آنلاین دارید، شاید مقالات راهنمای خرید اینترنتی و روش خرید از دیجی کالا کمکتون کنه. تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید هودی مردانه پارچه هودی مردانه مناسب آشنا شدیم. در ادامه لیستی از چندین هودی مردانه ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم.