معرفی صرافی کوکوین و نحوه ثبت نام در آن نرخ لند

مایکل که در سن 8 سالگی شروع به کدنویسی کرد و اولین استارت آپ خود را در سن 16 سالگی تأسیس کرد، هنگامی که در سال 2012 درباره بیت کویت از رئیس خود اریک شنید، بلافاصله شروع به استخراج بیت کوین کرد. اما زمانی که سعی کرد مقداری از بیت کوین را در MT.GOX بفروشد، که متوجه شد پلتفرمی که در آن زمان بزرگترین مرکز خرید و فروش کریپتو بود برای استفاده مبتدیان بسیار پیچیده است. در پایان سال 2013، آنها اولین کدهای KuCoin را در یک کافه نوشتند و گام های ایجاد یک صرافی مردمی را آغاز کردند که به همه اجازه می‌داد وارد دنیای زیبای ارزهای دیجیتال شوند. همچنین به کاربران کمک می‌کند تا اطلاعات خود را جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال ارتقا دهند و میزان سود و زیان معاملات گذشته و جاری خود را مشاهده نمایند. تمام این قابلیت‌ها می تواند در نهایت میزان سود کاربران را افزایش دهد.

کلیه مقالات این وبسایت، متعلق به ایتسکا بوده و هرگونه کپی برداری از آن منع قانونی دارد. برای مشاهده لیست کامل بهترین بروکر های فارکس به لینک زیر مراجعه کنید. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مجموعه داتیس نتورک می باشد. به شما این تضمین را می دهیم که از شماره تماس شما به هیچ عنوان استفاده تبلیغاتی نشود – شماره موبایل شما برای اطلاع رسانی شما از پاسخ به نظرتان دریافت می گردد. تیم Kucoin که برای تحقیق و توسعه فناوری بلاک چین برنامه ریزی و اختصاص یافته شده است، قرار است در آینده ویژگی های مبادله‌‎ی غیر متمرکز را در برگیرد.

انجام معاملات آتی یا فیوچرز(Futures) در صرافی کوکوین

برای واریز رمز ارز به صرافی کوکوین باید وارد کیف پول این قسمت شوید و هر رمز عرضی را که مد نظر دارید انتخاب کنید، سپس باید مراحل واریز را طی کنید. در نهایت با کپی آدرس کیف پول مقصد و وارد کردن کد تایید دو عاملی مراحل برداشت ارز دیجیتال از طریق اپلیکیشن صرافی Kucoin را تکمیل کنید. این صرافی اصالتا متعلق به هنگ کنگ بوده و در لحظه تنظیم این مقاله، بدون احراز هویت تا روزانه 5 بیت کوین اجازه برداشت می دهد. همچنین معاملات اسپات و فیوچرز در این صرافی بدون احراز هویت آزاد است.

  • همان‌طور که اشاره کردیم، صرافی کوکوین خدمات متنوعی به کاربرانش ارائه می‌کند که البته بعضی از آن‌ها به احراز هویت نیاز دارند.
  • دارندگان این توکن به ویژگی‌های خاصی در این پلتفرم دسترسی پیدا می‌کنند.
  • در بازار معاملات اسپات و مارجین کوکوین ، چندین جنبه وجود دارد که بر سطح کارمزد معاملاتی شما تأثیر می گذارد.
  • در سطح عملیاتی، صرافی از بخشهای کنترل خطر ویژه ای استفاده می کند که قوانین سختگیرانه ای را برای استفاده از داده ها اعمال می کنند.
  • فرمول محاسبه لوریج در صرافی کوکوین مستقیما به pnl پوزیشن شما وابستگی دارد برای همین با تغییر مقدار سود یا ضرر پوزیشن لوریج هم تغییر می‌کند.
هدف بلندمدت توسعه‌دهندگان این صرافی، تبدیل‌ شدن به یکی از 10 صرافی برتر در سطح جهان، تا پایان سال 2021 این سایت در مورد صرافی کوکوین می باشد است. اگر کاربری تصمیم بگیرد 1 عدد BNB را با قیمت فعلی بازار خریداری کند میتواند با تعیین محدوده Stop Price به میزان مورد نظر Amount در بهترین قیمت بازار خریداری کند. در این نوع سفارشات قیمت به صورت لحظه ای توسط صرافی و کاملا سیستمی تعیین میشود. به همین دلیل در صورتی که قصد دارید با قیمت همان لحظه بازار 1 عدد BNB خریداری کنید تنها کافی است عدد 1 را در بخش Amount وارد کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

  • درمجموع می‌توان گفت که صرافی کوکوین یک بستر مبادله قدرتمند است.
  • این شرکت ها سرور مجازی مخصوص ترید را نیز به فروش می رسانند.
  • اما برای این که چک کنیم انتقال در چه وضعیتی قرار دارد، روی گزینه‌ی Deposit And Withdrawal History کلیک کرده، سپس گزینه‌ی Withdrawal History را انتخاب کنید تا از وضعیت انتقال خود با خبر شوید.
  • در پنل کاربری با زدن ضربه روی منوی بالای صفحه گزینه Trade و بعد از آن Spot را انتخاب نمایید.
  • با ذخیره رمزارز در حساب کاربری صرافی کوکوین امکان کسب سود وجود دارد.

معرفی صرافی کوکوین و نحوه ثبت نام در آن نرخ لند

کنفرانس مطبوعاتی امروز کوکوین و اضافه‌شدن جفت‌ارزهای جدید را می‌توان گامی دیگر در راستای استراتژی توسعه‌‌ این صرافی رمزارزی دانست. کاربران می توانند فرمی ارسال کنند و از تیم پشتیبانی مشتری ایمیل دریافت کنند. صرافی معمولاً در زمان اوج فعالیت بازار دچار قطعی نمی شود، که این یک امتیاز مثبت برای معامله گران فعال است. در حالی که سپرده گذاری در KuCoin رایگان است، هزینه های برداشت بسته به ارز دیجیتال مورد نظر متفاوت است. هم کارمزد معاملات و هم کارمزد برداشت در KuCoin بیشتر با بایننس (که به دلیل کارمزدهای پایینش شناخته می شود)، همسو هستند. تب Buy Crypto جایی است که برای خرید ارز دیجیتال به آن می روید.

ارزهای دیجیتال محکوم به بقا