معرفی فیلم اتاق فرار Escape Room محصول 2019 فیلم و سریال مجله اتاق فرار | allescape

حتی پایان بندی فیلم هم خیلی قابل قبول نیست و نمی تونه انتظارات رو برآورده کنه. مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان 1394 با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار در قالب یک تیم دو نفره شکل گرفت. در بهار سال 1395، اولین اتاق فرار ایران با نام نجات شهر توسط این مجموعه در عمارت تاریخی دبیر الملک افتتاح شد. در سال 1396 هسته اصلیِ چهارنفره تیم اسکیپ‌روم تشکیل شد و روند توسعه اتاق فرار در تهران و دیگر شهرهای ایران سرعت گرفت. تیم اسکیپ روم دات آی آر، تاکنون بیش از 40 اتاق فرار متفاوت در کشور طراحی و اجرا کرده است. در مقدمه درباره آفت اینکه در چنین فیلمی اگر شخصیت‌ها با روش‌های تکراری و غیر قابل باور از مرحله‌ای به مرحله دیگر بروند، کاملا توی ذوق مخاطب می‌خورد بحث کردیم.

بدون ژانر

بلکه همونطور که از اسم فیلم پیداست، لوکیشنی که ما باهاش طرفیم یه باجۀ تلفنه. البته شخصیت اصلی فیلم که “استو شپارد” نام داره، همین جوری شاخ شمشاد نرفته توی باجه. فیلم امتحان با معماهای بیشتر و وحشت کمتری که داره، می تونه یه مورد خاص توی لیست ما باشه.

معرفی فیلم اتاق فرار Escape Room محصول 2019 فیلم و سریال مجله اتاق فرار | allescape

در فوریه 2019 ، دنباله ای برای Escape Room اعلام شد که در حال توسعه فعال است ، و آدام Robitel قرار است به همراه فیلمنامه نویس Bragi F. Schut و تهیه کننده Neal H. Moritz به کارگردانی برگردد. در اکتبر 2019 ، Collider گزارش داد که ایزابل فورمن در کنار راسل و میلر به بازیگران پیوسته است. در اواخر همان ماه ، هالند رودن ، توماس کوکرل ، ایندیا مور و کارلیتو اولیورو نیز به جمع بازیگران پیوستند. فیلم Escape Room «اتاق فرار» ساخته آدام روبیتل، فیلمیست که با یک پایان فاجعه بار، تمام ایده‌های ناب خود را به آتش می‌کشد و ماحصلی فراتر از یک کلیشه ندارد. یک زن و شوهر سعی دارند در یک خانه دریاچه ای دور افتاده زندگی کرده تا از روتین های خسته کننده خارج شوند.

The Killing Room

در ابتدا بازی بی‌ضرر به نظر می‌رسه، اما یهو به شدت خطرناک میشه و تا نیکلاس به خودش میاد، می‌بینه که داره واسه زندگیش می‌جنگه! فیلم بازی، یه تریلر جذاب روان‌شناختیه که باعث میشه به واقعیت شک کنید. توی این فیلم، نیکلاس ون اورتن (با بازی مایکل داگلاس) داره به عنوان یه بانکدار ساده زندگیشو می‌کنه که ناگهان همه‌چیز عوض میشه. روز تولدش، برادر بیگانه ‌اش کنراد (با بازی شان پن) با هدیه‌ای عجیب و منحصر‌به‌فرد میاد سراغش. سال 2003 بود که فیلم هویت به کارگردانی جیمز مانگولد به سینماها رسید و برخلاف انتظار سازندگانش فروش خوب 90 میلیون دلاری رو تجربه کرد. این فیلم داستان 10 غریبه رو روایت می‌کنه که وسط طوفان و بارون تو یه مکان خلوت گیر می‌افتن.

لیست بازیگران

همسر او ، وی را نمیشناسد ، مردی ناشناس از هویت او سواستفاده میکند ، گروهی از قانلان حرفه ای او را تعقیب میکنند و دولت ادعاهای وی را بی پایه و اتاق فرار ترسناک اساس میداند. یک شب تعدادی از دوستان جوان ، در یک چت ویدیویی آنلاین شرکت میکنند. آنها فرض میکنند که این اتفاق تنها یک باگ کامپیوتری بوده و صحبت خود را پیش میبرند. اشتباهی که با مشخص شدن جزئیات قتل همکلاسی آنها لارا بارنس برملا میشود. این فیلمو چند ماه پیش دیدم و زیاد خوشم نیومد شاید بابت بازیگران نامطرحش بود. از فیلم مکعب سه مجموعه ساخته شده است که در قسمت‌های بعدی در خصوص قسمت اول آن اطلاعاتی را می‌دهد.

  • اگه از بازی اسکیپ روم خوشتون میاد، مطمئنا آزمایش بلکو رو دوست خواهید داشت.
  • آنها برای یک نظرسنجی ساده اقدام کرده بودند ، اما پس از این که یکی از شرکت کننده ها توسط دکتر فیلیپ “اعدام” میشود ، روند آزمایش بسیار پر تنش تر و خطرناک تر از یک نظرسنجی میشود.
  • اکانتی که اطلاعات شخصی زیادی دربارۀ این دوستان فاش می‌کنه و در نهایت اون‌ها رو مجبور به انجام یه بازی شوم می‌کنه.
  • در بهار سال 1395، اولین اتاق فرار ایران با نام نجات شهر توسط این مجموعه در عمارت تاریخی دبیر الملک افتتاح شد.