نصب دوربین مداربسته در منزل، آپارتمان و واحدهای مسکونی

کمتر کسی است که این مثل قدیمی را نشنیده باشد .. کار را به کار دان بسپار… گارانتی .. گارانتی .. گارانتی .. تاکید بسیار میکنیم که کالای بدون گارانتی اصلا نخرید چرا که به اصطلاح قدیمی ها صاحب اول و آخر کالا خودمان خواهیم بود .. خرید کالای بدون گارانتی در موارد بسیاری هزینه خرید مجدد را به مصرف کنندگان تحمیل کرده است. بنابراین پس از نصب سیستم باسیم، حذف نصب یا مکانیابی مجدد کابلها بسیار پیچیده است. اولین دغدغه ای که خریداران پس از تصمیم گیری در مورد تجهیز کردن محیط خود به دوربین مداربسته دارند اطلاع از قیمت تجهیزات نظارتی و برآورد هزینه نصب دوربین مداربسته است. امروزه متاسفانه جرایم به یکی از حادترین مشکلات جامعه بشری تبدیل شده و هر روز شاهد وقوع انواع جرایم خصوصا سرقت هستیم که حریم امن شهروندان را شکسته، امنیت و حرمت جامعه را مختل می کند. دوربین های مدار بسته یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید انجام دهید.

نصب دوربین مداربسته

پس از این مرحله نوبت به سیم کشی از دوربین ها به سمت دستگاه DVR است.شما می توانید کایل کواکسیال RG59 و کابل برق بطور جدا سیم کشی نمایید یا اینکه کابلهای نصب دوربینی در بازار هست که این دو نوع کابل برق و RG59 را با هم دارد استفاده نمایید. توجه داشته باشید که محل عبور کابل ها را باید به دقت مشخص کنید که بعد از انجام کابل کشی ، کابل بیشتری اضافه نیاید . به طور کلی حجم کابل کشی در سیستم IP از سیستم های دیگر کمتر است. و سعی کنید یکبار هزینه کنید و به اصل آینده نگری پایبند باشید سیستمی را انتخاب کنید که قابل ارتقا و گسترش باشد چون اکثر دوربین های مداربسته عمری کوتاه دارند و در آینده ای نسبتا نزدیک نیاز به تعویض یا ارتقا آنها حس میشود پس از کارشناسی های لازم نوع تکنولوژی مربوطه، نوع دوربین ها، کیفیت دوربین ها و ضبط کننده، تعداد دوربین ها و …

نصب دوربین مداربسته در تهران

در پاسخ به این سوال باید گفت که نصب دوربین مدار بسته براساس خواست مشتری انجام می گیرد. این دستگاه به هنگام گذر از یک حریم خصوصی یا شکستن یک قفل، با اعلام صدا، این عمل غیرقانونی را اعلان می کند. دوربینها برای امنیت شما عالی هستند، اما باید مراقب حریم خصوصی دیگران در همسایگی خود نیز باشید. در حال حاضر دوربین های مدار بسته برای بالا بردن امنیت تقریبا در اکثر مکان های عمومی و اماکن خصوصی به کار مورد استفاده قرار میگیرند . در حال حاضر یکی از بهترین راه ها برای ارائه امنیت بیشتر دوربین مداربسته میباد که مورد نیاز همه هستند. ترس از سرقت منازل یکی از دغدغه های همیشگی صاحبان خانه می باشد زیرا بیشتر اشخاص اموال گرانبهای خود را در خانه نگهداری می کنند.یکی از راه ها برای رفع نگرانی استفاده از سیستم های حفاظتی و امنیتی برای منازل می باشد.یکی از مطمئن ترین و بهترین سیستم حفاظتی استفاده از دزدگیر منزل می باشد.از پیشرفته ترین دزدگیر اماکن ها می توان به دزدگیر اماکن سیمکارتی اشاره کرد.

در تمامی این موارد شما نیاز به یک کنترل پنل مجهز به وای فای دارید که تمام سنسورهای جانبی از طریق شبکه وای فای با آن در ارتباط باشند. حسگرهای حرکتی همچنین میتوانند بهصورت استراتژیک در اطراف محل قرار گیرند که حرکت را تشخیص داده و شمارش معکوس هشدار را فعال میکند. برای صرفه جویی در هزینه، تا حد امکان ورودی ها را با کمترین تعداد دوربین پوشش دهید. نقش دوربین مداربسته امروز در حفظ امنیت برای سکوهای نفت و گاز خیلی بالاست تا آنجا که خیلی از شرکت های نفت و گاز حاضرند پول بیشتری بدهند اما منافع کشور به خطر نیفتد؛ زیرا نفت و گاز منافع ملی هر کشور می باشد که با لطمه خوردن از سوی دشمن می تواند مانع از پیشرفت هر کشوری شود. سیستم های دوربین مدار بسته سالهاست که وجود دارند ولی تنوع انها در سال های اخیر بزرگتر شده است. زیرا در طی سالهای اخیر این تکنولوژی از رده خارج شده و جای خود را به سیستم های با کیفیت تری با وضوح HD-FULLHD-ULTRA HD- 4K-8K و یا بالاتر داده اند.

نصب دوربین مداربسته در کارخانه

بهترین نوع کابل برای نصب دوربین مداربسته در آسانسور تراول کابلها هستند که متحرک و انعطاف پذیر هستند. ویژگی های این دوربین ها در مدل های مختلف متفاوت است و شما باید دوربینی را انتخاب کنید که تمام ویژگی هایی را ارائه دهد که در حال حاضر و در آینده نیازهای خاص شما را برآورده می کند. مهم ترین جنبه در نصب سیستم دوربین مداربسته انتخاب نقاط مناسب برای دوربین و DVR برای به حداکثر رساندن پوشش دوربین و به حداقل رساندن طول کابل است ( این به نوبه خود باعث کاهش تلفات خطی شده که بر کیفیت فیلم نیز تاثیر مثبتی می گذارد ). برای قسمت داخل ساختمان ، گوشه ای از اتاق را انتخاب کنید که در آن بیشتر نقاط ورود به اتاق نمایان است. توجه داشته باشید که انتخاب سیم و کابل مناسب و با کیفیت برای راه اندازی دوربین مداربسته تاثیر بسیاری بر کیفیت تصاویر و عمر سیستم امنیتی شما دارد.

شرکت نصب دوربین مداربسته در تهران

این دوربین ها از منابع تغذیه 12 ولتی 2 آمپری استفاده میکنند که برای تامین این انرژی از منابع تغذیه سوئیچینگ و یا آداپتور های تغذیه 220 به 12 استفاده میکنند. در سال های کنونی، مراحل قانونی برای نصب انواع دوربین مدار بسته مدارس و فضاهای آموزشی مطرح شده است. نحوه شکل گیری سایت ایران TLD و ارائه دزدگیر منزل، سلام خدمت تمامی دوستان عزیز، بنده آقا صالح هستم مدیریت برند ایران تی ال دی، از سال 1380 تا به الان به صورت تخصصی در سیستم امنیتی اماکن و اتومبیل هم به صورت فروشنده و هم به عنوان مجری پروژه های حفاظتی امنیتی فعالیت دارم.

طبق تحقیقات، نصب دوربین اماکن سارقین را برای ورود به یک ملک منصرف میکنند، بنابراین وقتی سیستم را نصب کردید، مطمئن شوید که جعبه دزدگیر از جلوی درب قابل مشاهده است. هزینه نصب هریک از سنسورهای اضافه که به دستگاه متصل شوند، حدود ۵۰ هزار تومان بوده که هزینه آن به هزینه اصلی دزدگیر منزل اضافه می بهترین شرکت نصاب دزدگیر اماکن شود. عدم توجه به این امر هزینه های راه اندازی دوربین های مدار بسته را افزایش می دهد. به منظور افزایش امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است. بلندگو ها نیز توسط دو سیم بدون توجه به قطب های آن به سرور متصل و به منظور جلوگیری از باز شدن کاور و تخریب اسپیکر توسط سارق از یک شاسی Tamper درون آن استفاده می کنند. به منظور نصب دوربین مداربسته مخفی در منزل و خانه.

این روزها بسیاری از کشورها هم به فکر نصب دوربین در تمامی مکان های عمومی هستند تا از گسترش وقوع جرم، بیماری، اپیدرمی و بسیاری از موارد پیشگیری کنند. این میتواند به دلیل باد شدید، لرزش یا حتی یک ضربه کوچک و تمیز کردن هم باشد، که بر توانایی فوکوس مناسب تأثیر میگذارد و در نهایت تصویری تار ایجاد میکند. این کابل ها با سیم و کابل های معمولی که میشناسید تفاوت دارند. نیز از تفاوت های این دو گروه است. به طور کلی دو دسته سیستم دوربین مداربسته آنالوگ و شبکه مورد استفاده هستند که برای نصب و راه اندازی هر یک به تجهیزات خاصی نیاز است. خانوادههایی که فرزند کوچک دارند ممکن است در ازدحام زیاد کودک خود را گم کنند یا برخی اوقات کودک از سر کنجکاوی از مغازه خارج میشود و در محیط فروشگاه گم میشود.

معمولا مکانی که مشتری در آنجا غذا میخورد ممکن است نسبت به سایر قسمت های رستوران جای پر تنشی باشد. بنابراین باید از دوربین های دیجیتال برای تصویربرداری استفاده شود که با وضوح بالا، قدرت زوم بیشتر و قابلیت تصویر برداری در تاریکی بتواند تصاویر را ضبط و ارسال کند. باید مشخص کنید که به چه میزان ضبط تصویر نیاز دارید،دوربینهایی که دارای اسلات مموری هستند معمولا از 64 تا 256 گیگابایت را ساپورت میکنند و قابلیت ضبط تصویر برای مدت محدود هستند ( نهایت چند روز )را دارند.اگر به میزان ضبط بیشتری احتیاج دارید حتما باید از دستگاه های ذخیره سازی DVR-NVR استفاده کنید تا بتوانید با نصب هارد با ظرفیت بالا میزان دخیره سازی تصویر دوربین مدار بسته خود را افزایش دهید. یک دوربین مدار بسته به طور معمول از چندین دوربین و نرم افزار یا یک واحد ضبط تصویر مبتنی بر سخت افزار تشکیل شده است.

دوربین باید نزدیک به پریز برق، و حدود سه متر از سطح زمین فاصله داشته باشد تا کسی نتواند به راحتی به آن آسیب برساند. حدود 1.5 سانتی متر از پوشش بیرونی کابل ویدئو را بردارید. در گذشته ، دوربین های مدار بسته با ارسال سیگنال های آنالوگ از طریق کابل به یک نقطه ضبط مرکزی کار می کردند. دستگاه تلفن کننده در کنار سرور قرار می گیرد و باید پس از نصب برنامه ریزی شود، یعنی یک پیغام روی آن ضبط گردد و چند شماره تلفن به حافظه آن داده شود. دوربین مدار بسته لیست تولید کننده ها. از اعتبار فنی و تخصص فرد نصب کننده اطمینان حاصل کنید.

شرکت نصاب دوربین مداربسته در تهران

دوربین مدار بسته یکی از مهمترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید به عنوان صاحب خانه یا صاحب مشاغل در زندگی خود انجام دهید. به اندازه نیازی که داریم هزینه کنیم نه بیشتر … دزدگیر اماکن یا سیستم اعلام سرقت وسیله ای است که به هنگام گذر از یک حریم خصوصی با اعلام صدا، این عمل غیرقانونی را اعلان میکند. هنگام نصب دوربین های مداربسته باید به موارد بسیاری توجه کنید که در مقالات قبلی به آنها اشاره کرده ایم. مهم است که مراقب ورود افراد به منزل یا محل کار خود باشید تا بدانید آنها در ملک شما چه کار می کنند.

در صورتی که به مسافرت طولانی مدت بروید خیالتان از منزل و اشیاء گران قیمت خانه تان راحت است. عموماً افراد بر این باورند که دوربین مداربسته مخصوص مشاغل و مکان های پر رفت و آمد است و نصب دوربین مداربسته در منزل بی منطق است. بیشتر این سیستم های دزدگیر خانگی، بی سیم هستند ، که برای اجاره نشینانی که نمی توانند دیوار را سوراخ کنند بسیار مناسب است. این روزها امنیت یک واژه بسیار حیاتی و مهم تلقی میشود که در هر جایی نمیتوان یابنده آن بود. بسیار مهم است که هدف واقعی دوربین مدار بسته خود را تعیین کنید.

به همین دلیل ، تعیین اهداف شما برای انتخاب دوربین های مدار بسته ایده آل شما بسیار مهم خواهد بود. با داشتن یک سیستم دوربین مدار بسته قدرتمند برای منزل یا مشاغل شما ، می توانید ورود و خروج را زیر نظر بگیرید و در صورت بروز اتفاقی ان را به راحتی پیگیری کنید. کار کردن در سکوهای نفتی و گازی بسیار سخت و خطرناک هست که باید زیر نظر انجام شود. امروزه با رشد جمعیت شهری و رفت آمد بسیار زیاد در سطح شهرها و با استفاده از انواع وسایل سواری، نیاز به کنترل تردد شهری و بررسی جرائم داخل شهری، بسیار حائز اهمیت شده است. یکی از مزیت های نصب دوربین مدار بسته در مکان های عمومی این است که امنیت را به طرز چشمگیری در شهرها افزایش میدهد، چون به عنوان بازدارنده جرم عمل میکنند و داده های بصری مفیدی را از داخل و خارج فراهم مینمایند.

شرکت نصاب دزدگیر اماکن در تهران

ما بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت را در کوتاه ترین زمان در اختیار شما قرار میدهیم. در این مقاله اهمیت نصب دوربین مداربسته در ساختمان های مسکونی را شرح خواهیم و اطلاعات جامعی را در اختیار کاربرن قرار خواهیم داد. پس اگر می خواهید تصاویر با کیفیت و با قیمت مناسب در اختیار داشته باشید، خرید دوربین ahd بهترین انتخاب برای شما است. قالب دوربین های مداربسته امروزی از کیفیت 2 مگاپیکسل به بالا عرضه میشوند. این دوربین ها انواع مختلفی دارند که بسته به نیاز انتخاب میشوند. بعنوان مثال دوربین مداربسته آنالوگ یا دوربین های مداربسته دیجیتال که بسته به کیفیت و دقت مورد نیاز خریداری و نصب میشوند . توجه نمایید که اگر نوع دوربین ها در پروژه نصب دوربین مدار بسته شما از نوع آنالوگ هستند شما باید DVR با کیفیت یا رزولوشن D1 انتخاب نمایید ولی اگر دوربین های مدار بسته شما از نوع AHD هستند باید حتما از DVR با کیفیت یا رزولوشن AHD 720p یا AHD 1080p در نصب دوربین های مدار بسته خود استفاده نمایید.

در فروشگاه DCAkala می توانید انواع بی شماری از دوربین های مداربسته را ببینید، با توجه به مطالب بالا، می توانید به سادگی دوربین مورد نظر خود را از صفحات ویژه شان انتخاب کنید. در بسیاری از موارد وقتی فرد مطمئن باشه که در اون مکان دوربین وجود داره خودش دمشو میذاره رو کولش و محل رو ترک میکنه یا ارتکاب جرم رو بی خیال میشه چون کاملا واقفه که به راحتی گیر میوفته . یکی از مهم ترین مزایایی که نصب چشمی دزدگیر در زوایا و کنج ها دارد این است که معمولا سارقین متوجه آن نمی شوند و امکان آسیب رساندن به آن را نیز نخواهند داشت. بازرگانی تکنو دوربین بانه یکی از شرکت های پخش دوربین مداربسته هایک ویژن بوده و دارای مجموعه ای فعال و با تجربه در زمینه خرید و فروش عمده دوربین های مداربسته هایک ویژن و هابلوک در شهر تجاری . نصب این دستگاه ها بسیار آسان بوده و می توانند در هر جایی به کار روند و این مدل دارای سیستمهای وای فای و همچنین سیم کارت می باشد و می توان با استفاده از گوشیهای هوشمند به آنها متصل شده و به طور زنده تصاویر و صداهای محل مورد استفاده شده را تماشا نمود، این دستگاه ها دارای حافظه جانبی نیز می باشند و می توانند تصاویر و صداها را در خود ذخیره نمایند و همچنین دارای سیستمی می باشند که اگر هم برق از کار بیافتد دستگاه به مدت معینی نیز می تواند بدون داشتن برق کار نماید.