نمایندگی فروش پرده زبرا پرده پاندا پرده سوئدی پرده دو مکانیزم پرده کرکره

پرده های زبرا (پرده دوبل یا دبل رول)، شبیه پرده های کرکره ای هستند و تنها تفاوتی که با آن ها دارند، جنس پارچه ای آن هاست. اگر خودتان قادر به اندازه گیری مقدار پرده‌ی لازم نیستید، می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا کار اندازه‌گیری توسط همکاران ما انجام شود. در این صورت با توجه به اینکه کارشناسان ما مدل‌هایی از پرده را همراه خود دارند، می‌توانید مقایسه و انتخاب بهتری داشته باشید.

نمایندگی فروش پرده زبرا پرده پاندا پرده سوئدی پرده دو مکانیزم پرده کرکره

البته از تفاوت‌های اصلی ویکی دکو با سایر سایت‌ها و فروشگاه‌های روش پرده این است که تا حد ممکن باکیفیت ترین و بروزترین پرده‌ها را به فروش می‌رساند. پرده‌ی زبرا را می توان در ترکیب با یک نوع دیگر از پرده، همچون پرده‌ی هازان یا حتی پرده‌های سنتی استفاده کرد. در این حالت، پرده‌ی زبرا زیر پرده‌ی دیگر قرار گرفته و وظیفه‌ی تنظیم مقدار و حتی رنگ نور ورودی را به عهده می گیرد. علاوه بر این، برای پنجره‌های بزرگ نیز می توان از یک پرده‌ی زبرا و یک والان هماهنگ با آن استفاده کرد.

جنس آن، ترکیب پارچه و توری است و همان طور که از نامش پیداست (زبرا)، به صورت راه راه ساخته شده است. کاملا قابل سفارشی سازی است و می توانید بین هزاران طرح زیبا و جذاب ، طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید. هر دولایه بصورت عمودی قابلیت باز و بسته شدن را دارا می باشند.

نمایندگی زبرا در تهران

در انواع پرده زبرا چاپی سفارشی، افراد می توانند طرح دلخواه خود را برای ساخت پر‌ده زبر‌ا به مجموعه تولیدی ارائه https://vistapardeh.ir/ دهند. پرده زبرا مدل طرحدار به جز برای منازل، برای استفاده در فضاهای اداری، تجاری، مغازه ها و رستوران ها و … نیز کاربرد دارد. ساختار پارچه پرده زبرا بصورت دو لایه موازی از تور و پارچه است که بر روی یکدیگر قرار گرفته‌اند. از همین چند سال گذشته پرده‌هایی با مکانیزم جمع شونده تحت عنوان پرده زبرا به بازار عرضه شده است که در کنار طراحی و کارایی ، شستشوی راحت و قیمت مناسب هم از دیگر ویژگی این مدل پرده محسوب می‌شود. در این مطلب سعی داریم تا به بررسی جنس پارچه، مکانیزم حرکتی ، مزایا و معایب این سبک از پرده ها بپردازیم. پرده های زبرا انواع مختلفی دارند و برحسب کاربرد هر خانه‌ای، تولید متنوعی نیز دارد.

  • از دیگر جدیدترین مدل زبرا می توان به مدل پرده اتاق کودک اشاره کرد که دارای طرح های کودکانه بوده و فضای شادی را ایجاد می کند.
  • سرویس بهداشتی، حمام، سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک، آشپزخانه، غذاخوری و حتی محیط های کاری از جمله فضاهایی هستند که می توانید در دکوراسیون داخلی آن ها از پرده زبرا کمک بگیرید.
  • گیاهان آپارتمانی هم هر چند کم اما برای فتوسنتز و رشد بیشتر به نور خورشید نیاز دارند.
  • سپس پرده را کامل آبکشی نموده و در مکانی صاف آویزان کنید تا خشک شود.
شید‌ها یا کاملا مانع ورود نور‌ می‌شوند و یا نور مستقیم را عبور‌ می‌دهند. در پرده‌های زبرا که به صورت راه راه و معمولا ترکیبی از تور و پارچه تهیه شده‌اند کنترل و تنظیم نور ساده‌تر و کارآمدتر است. تنها شباهت شید و زبرا در مکانیسم جمع شدن آن است که کاملا مشابه یکدیگر در قاب به صورت بالا جمع‌ می‌شوند.

سبد خرید

پرده زبرا، قابلیت های پرده کرکره ای و شید را به صورت همزمان در بر می گیرد. قیمت مناسب این پرده در کنار کارایی بالای آن سبب شده این پرده از پر فروش ترین پرده های امروزی باشد. یکی از موارد بسیار مهمی که برای خرید پرده زبرا باید مد نظر قرار داد، جنس پارچه استفاده شده در آنها می باشد. در اغلب مواقع برای این پرده ها از پارچه هایی به جنس پلی استر استفاده می شود.