وضعیت حمل و نقل کانتینری در جهان | transemartlogistics

بدترین دوره عدم تراز تجارت کالا (به مبلغ 86.36) و مجموع کالا و خدمات (به مبلغ 68.14) میلیارد دلار، در ماه نوامبر سال 2020 صورت پذیرفته است. در این ماه، حتی افت تراز تجاری خدمات نیز به سطح سال 2012 رسیده است. و مهم ترین دلایل استفاده از این جعبه های فلزی سرعت در آمارگیری ، بارگیری و تخلیه ی سریع کالا ها است. از دلایل دیگر آن می توان به امنیت کالا در برابر سرقت، کاهش هزینه های بسته یندی و انبارداری، تسریع در انجام امور بازرگانی اشاره کرد. © تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت به شرکت پارس افراز بازرگانی عباسی تعلق دارد. حمل‌ کننده‌ای است که با مشتری خود، وارد قرارداد خاصی می‌شود، و ممکن است خود را، از پاره‌ای از مسولیت‌ها، مبرا سازد.

بررسی بازار حمل و نقل دریایی محمولات فله، عمومی و کانتینری در ایران

پس از یک مجموعه اختراعات و ابداعات در قرن بیستم، کارکرد حمل چند‌وجهی قابل تحقق شد. استاندارد‌کردن حمل ترکیبی و ظهور کانتینرهای استاندارد، به توسعه و ارزانتر شدن حمل و نقل کمک بسیار کرد. در سال های پایانی قرن قبل، به سبب ساخت کشتی‌های غول آسا، انبوه سازی و خودکار کردن امور، حمل ریلی ترکیبی رواج بسیار یافت.

انتصاب دبیر شورای عالی فضای مجازی

نوع و ابعاد کانتینر، وزن محموله، نوع کالا، نوع قرارداد و فاصله بین مبدا و مقصد از جمله مواردی هستند که در هزینه حمل کانتینر مورد محاسبه قرار می‌گیرند. حمل و نقل کانتیری با توجه به ویژگی‌های مثبت و سازنده‌ای که دارد به یکی از پرکاربردترین و رایج‌ترین روش های حمل و نقل بین المللی تبدیل شده است. ترانشیپ در حمل کانتینر زمانی رخ می‌دهد که هیچ مسیر مستقیمی برای مقصد نهایی مورد نظر وجود نداشته باشد، علاوه‌براین برای تغیییر وسیله نقلیه در طول مسیر از این روش نیز بهره ‌می‌برند.

کانتینرهای تاشو طبیعتاً فضای کمی اشغال می‌کنند اما فقط در مواقع خاصی به شرکت حمل و نقل بین المللی ترنس مارت لجستیک کار برده می‌شوند. چنانچه قصد حمل کالای سنگین یا ماشین‌آلات یا فولاد وجود داشته باشد باید از کانتینرهای مسطح استفاده کرد که کالا در قسمت زیری آن قرار بگیرد. نوعی از کانتینرها نیز برای حمل حیوانات و احشام به کار می‌روند که دارای دریچه تنفسی هوا هستند تا حیوانات آسیبی نبینند.

  • حمل و نقل کانتینری ( حمل دریایی کانتینری) یا کانتینراکسیون یکی از مهم‌ترین فرایندهای انتقال و جا به جایی کالاهای مختلف است که برای سهولت بیشتر در حمل و نقل وسایل استفاده می شود.
  • در صورتیکه مسیر مورد نظر شما در جدول نیست و یا تصمیم به حمل کالا از طریق ما دارید، از فرم سمت راست استعلام خود را ثبت نمائید.
  • کانتینرها بر حسب اندازه به دو نوع رایج تقسیم می‌شوند.کانتینر 20 فوت و کانتینر 40 فوت.
  • برخی از مدل‌های پر استفاده کانتینر، مدل‌های سرباز، کانتینر‌های تانکری، کانتینرهای عایق دار و انواع کانتینر یخچالی است که هر یک از آن‌ها کارایی خاص خود را دارند.
  • در حال حاضر حمل کانتینری یکی از اقتصادی‌ترین روش های حمل و نقل بار است که برای حمل و نقل داخلی و بین المللی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وضعیت حمل و نقل کانتینری در جهان | transemartlogistics

برای حمل بار بین‌المللی با کانتینر تنها از کانتینرهای استاندارد استفاده می‌شود. کانتینرها بر حسب اندازه به دو نوع رایج تقسیم می‌شوند.کانتینر 20 فوت و کانتینر 40 فوت. کانتینر یک جعبه فلزی مستحکم، سخت، مهر و موم شده می‌باشد که قابلیت استفاده مجدد از آن وجود دارد.

حمل و نقل کانتینری در بنادر ایران