کلاهک کلبه ای گروه صنعتی تهویه اورانوس تولید کننده کلاهک کلبه ای جعبه گل

کلاهک کلبه ای گروه صنعتی تهویه اورانوس تولید کننده کلاهک کلبه ای جعبه گل

کلاهک کلبه ای برای پوشش و حفاظت دهانه ی لوله های دودکش و وِنت در مقابل فرسایش از جمله آب باران و برف و دیگر موارد از جمله گردوخاک و حتی لانه گزینیِ پرندگان در منتهی الیهِ لوله های دودکش و نفوذ باد به داخل لوله های دودکش و وِنت خواهد شد. کاربرد کلاهک کلبه ای بعنوان کلاهک لوله های دودکش در منتهی الیه لوله های موتورخانه و نیز در منتهی الیه لوله های ونت بعنوان نمای کلاهک هواکش در بام می باشد. این کلاهک همراه با انجام این وظیفه ، ظاهر زیبایی به بام ساختمان ها می دهد. در صورت استفاده از شومینه نیز می توان این نوع کلاهک را مورد استفاده قرار داد. از این کلاهک ها برای تامین هوای آزاد اتاق هواساز نیز استفاده می گردد. برزنت کانال با توجه به انعطاف ویژه ای که دارد مانع انتقال ارتعاش صوت و دما به سیستم گرمایش و سرمایش می گردد.در رنگهای متنوع موجود است.

دریچه های سقفی (

کانال فلکسیبل برزنتی دارای استحکام کششی بالا قایل استفاده در در جاهایی مانند سقفهای کاذب و فضاهای سربسته می باشد. رایزرِ دودکش بزرگتر در نظر گرفته می گردد که به راحتی بر روی مقطع گرد کاور شود. بعنوان مثال در ساختمان های مسکونی که در بام های آنها کاربری “روف گاردن” وجود دارد و یا سطوح شیبدار بام ویلاها استفاده از کلاهک کلبه ای بسیار مورد توجه قرار گرفته کلاهک کلبه ای است. مصرف تجهیزات حرارتی و گرمازا در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، صنعتی و کارگاهی جهت افزایش دما محیط یا انجام فعالیت خاص شغلی منجر به تولید انواع گاز سمی خواهد شد. کلاهک دودکش در واقع همان محافظی است که از ساختمان و ساکنان آن در برابر چنین آسیب‌هایی محافظت کرده و از لوله های دودکش نیز در برابر تخریب و دیگر مشکلات این چنینی محافظت می نماید. وجود کلاهک تضمین می کند که فرآیند خروج دود از ساختمان به نحو احسنت انجام شود و سیستم دودکش کار خود را به بهترین نحو انجام دهد.

گروه صنعتی تهویه اورانوس

رنگ کوره ای الکتروستاتیک کلاهک کلبه ای را در برابر عوامل فرسایشی از جمله باد و باران و برف مقاوم می کلاهک دودکش کلبه ای کند . معمولا کلاهک کلبه ای از سه قسمت پایه، گریل های موازی و کلاه بام تشکیل می شود که ارتفاع پایه بصورت استاندارد در حد ۳۰ سانت و تعداد پره ها ۴ عدد می باشد. نوع کلاه بام یا بصورت هشتی (دوشیبه) یا بصورت تک شیب یا بصورت هلالی(قوسدار) طراحی و ساخته می شود. از جمله موارد کاربرد کلاهک کلبه ای بعنوان کلاهک لوله های دودکش در منتهی الیه لوله های موتورخانه و نیز در منتهی الیه لوله های ونت بعنوان نمای کلاهک هواکش در بام می باشد. با توجه به شکل نامناسب انتهای لوله های تهویه در پشت بام ساختمان، امکان ادغام خروجی تمامی لوله های تهویه و نصب آنها در پایه روکش بیل برای ظاهری زیباتر وجود دارد. اگر این کلاهک از ورق فلزی یا کمتر از یک میل ساخته شده باشد، از نقطه جوش برای اتصال اجزای پوشش تیغه استفاده می شود و اگر ضخامت ورق فلز بیش از یک مایل باشد، از جوش برای اتصال اجزای تیغه استفاده می شود.

  • گریل ها یا پره های Z شکلِ کلاهک کلبه ای بطوری طراحی شده که از نفوذ هزرگونه آب باران و برف یا تردد پرندگان به داخلِ کلاهک کلبه ای جلوگیری می گردد.
  • و بدون مانع می باشد و به راحتی می توان این طرح را بر روی تاج کلاهک کلبه ای ایجاد نمود.
  • برزنت کانال با توجه به انعطاف ویژه ای که دارد مانع انتقال ارتعاش صوت و دما به سیستم گرمایش و سرمایش می گردد.در رنگهای متنوع موجود است.
  • سطح ایمنی در مصرف این سبک از لوله به نسبت سایر دودکش‌ها بیشتر بوده و صاحب ملک با خیالی آسوده به کارکرد آن اعتماد خواهد داشت.
  • کلاهک کلبه ‌ای یکی از نیازهای منزل است و در واقع یک پوشش برای جلوگیری از ورود باد،لانه گزینی پرندگان، و برف و باران در فصل های سرد سال است.

همچنین با استفاده از سوراخ‌های که از قبل بر روی بدنه کلاهک کلبه ای ایجاد نموده‌اید؛ آن را با بدنه دودکش به خوبی محکم نمایید. کلاهک کلبه ای که با نام کلاهک ژاپنی و پره ای نیز شناخته می شود، برای پوشاندن رایزرهای تاسیساتی ساختمان و جلوگیری از ورود باد و باران به دودکش استفاده می شود. دودکش‌ها از سمت محیط داخلی گازهای سمی را دریافت و آن در قسمت پایانی ساختمان به هوای آزاد انتقال خواهند داد.

انواع آلات صنعتی و ساختمانی نبشی ناودانی قوطی پروفیل سپری هاش ریل… ها با ضخامت کم را دارا می باشد ، محدودیتی در حداقل عرض کویل وجود ندارد و قابلیت برش 8 میل و16 میل و20 میل به بالا رادارا می باشد تجربه همکاری با سازندگان… و طرح سفال و تایل پرچین و نما و لمبه و آبرو های لندنی و جعبه ای و پلی کربنات و کارتن پلاست با کیفیت و قیمت مناسب ارسال به تمامی نقاط (… رنگی ، آبرو و شیروانی برای اطلاع بیشتر از قیمت محصولات به شماره تلفن زیر تماس بگیرید… سقف شیروانی فلزی طرح سفال پرچین آردواز سیمانی سردرب پارکینگ پیشانی ساختمان نورگیر… ، روغنی ، سیاه ، آبکاری ، آلیاژی ، آجدار و غیره به صورت جزءی و عمده تامین کننده انواع آهن آلات به قیمت…