۲۴ مدل پیراهن آستین کوتاه مردانه ۱۴۰۱ شیک و خاص ماگرتا

۲۴ مدل پیراهن آستین کوتاه مردانه ۱۴۰۱ شیک و خاص ماگرتا

رنگ مناسب با پوست صورتتان را انتخاب کرده و طرحی که اندام شما را مناسب نشان می دهد را بر گزینید. حال بسته به میزان رسمیت مهمانی می توانید آن را با شلوار جین ست کنید و یا جلیقه با پیراهن آستین کوتاه و یک مدل شلوار پارچه ای را ست نمایید. این استایل را با کمک یک کفش و کمربند چرم و دیگر اکسسوری های متناسب با رنگ کفش ست کنید. پیراهن مردانه از جمله لباس های رایج بین آقایونی است که به استایل کلاسیک، کژوال و اسپرت علاقه دارند. ست پیراهن آستین کوتاه با کراوات چندان رایج نیست و پوشیدن آن با شلوار پارچه ای، کتان و جین مورد توجه مردان است.

  • اگر اهل پوشیدن پیراهن آستین کوتاه هستید، همیشه چند دست پیراهن مردانه آستین کوتاه باید در کمد لباس‌تان داشته باشید.
  • در اینجا اما آغاز داستانِ لباس‌هایی است که از نظر رنگ و اصالت به وجه تسمیه با کوا می‌رسند.
  • کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد.
  • یکی از انواع لباس‌هایی که می‌تواند استایل امروزی و جذابی به شما ببخشد، پیراهن آستین کوتاه مردانه است.
  • از این رو بایستی با قواعد ست کردن این پیراهن ها را به خوبی آشنا شویم.
  • در مقابل در فصول سرد از پیراهن‌هایی با الیاف مصنوعی بهره ببرید.

با نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت،با اتکا به بیش از یک دهه حضور در مد و صنعت پوشاک مردانه و زنانه پا به عرصه فروش اینترنتی نهاد. ارائه محصول با کیفیت و به صرفه، رضایت مندی مشتری با عنایت به صدای مشتری، سهولت خرید و ارائه محصولات متنوع بر پایه مد و حتی جلوتر از مد جزء اصول و اهداف اولیه مکس بکس بوده و خواهد بود. پیراهن مردانه سفید، مشکی، سورمه‌ای، کرم و طوسی از رنگ‌های محبوب در میان آقایان است که در فصل تابستان این رنگ‌ها تبدیل به رنگ‌های سبز، آبی و دیگر رنگ‌های روشن می‌شود. پیراهن مردانه کیکی رایکی چهارخانه یکی از مدل‌های محبوب در بازار است که تنوع رنگی بسیار دارد.

پیراهن نام برده برند معروفی دارد که مارک آن را می توان بر روی بخش جلویی و یا یقه پیراهن مشاهده کرد و سپس با کمک آن برترین برند را انتخاب نمود. برند پوشاک مردانه «هوگرو» که نام خود را از زبان باستانی ایران به معنای «کوه سبلان» برگرفته بیش از 10 سال است که به صورت تخصصی پا به عرصه مد و لباس مردانه گذاشته است. معمولا آقایان از پیراهن‌ های سفیدرنگ به میزان زیادی استفاده می ‌کنند. می‌ توانید این پیراهن‌ ها را با شلوار پارچه‌ ای مشکلی ست کنید. این ترکیب جذاب، در مقایسه با سایر ست ‌ها رسمی ‌تر به نظر می‌ رسد. مزیت رنگ سفید این است که تقریبا هیچ ‌وقت از مد نمی ‌افتد.

پیراهن آستین کوتاه نخی مدل47601

بهتر است قبل از شستشو لباس خود را برعکس کنید و به جای استفاده از خشک­ کن، لباس خود را در هوای آزاد خشک کنید. از نور مستقیم خورشید برای خشک کردن لباس­های خود استفاده نکنید. © تمامی حقوق برای لیسته محفوظ بوده و استفاده از مطالب برای مقاصد غیرتجاری با درج لینک منبع مجاز است. 3- بررسی کنید که بند ها دست دوز بوده و دوخت های نامنظم دارند، این ویژگی معمولاً نشان دهنده کیفیت بالای پیراهن است. 1- دکمه های پیراهن را ببندید، باید بتوانید دو یا سه انگشت خود را بین یقه پیراهن و گردن خود قرار پیراهن استین کوتاه مردانه شیک دهید.

ورود

پالتو شتری مردانه پالتو شتری مردانه یک کت همه کاره است که می توان به راحتی با هر نوع لباسی ست ک… شستشو با ماشین لباسشویی با حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد ، اتوکشی با حداکثر دمای ۱۱۰ درجه سانتیگراد ، از خشک کن استفاده نشود از تماس مواد سفید کننده با لباس اجتناب شود . شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت کالابت را می پذیرم .

از طرف دیگر اگر طول پیراهن بیش از حد کوتاه باشد؛ گویی که پیراهن ناقص است. نکته دیگر در مورد اندازه عرض آستین پیراهن آستین کوتاه است. اگر این عرض بیش از حد کم باشد و حالت لوله تفنگی پیدا کند.