بهترین گوشی‌ های هوشمند اقتصادی زام دیزاین

پردازنده این گوشی اسنپدراگون ۶۷۸ هست و عملکرد خوب و روونی داره و توی کارهای روزانه مشکلی نداره. اما اگه گوشی واسه ی بازی کردن می خواین بهتره پوکو X3 بخرید چون پردازنده اون یکم قویتره و از سری ۷۰۰ هست اما اگه گوشی برای هر نوع استفاده ای می خواین این گوشی اصلا پشیمانتان نمیکنه همون‌طور که من پشیمان نشدم. پیشنهاد می‌شود برای آشنایی هرچه بیشتر با این گوشی خوش‌دست حتماً مقاله‌ی «بررسی شیائومی ۱۲ ایکس» را در زومیت بخوانید. گلکسی A52s نسخه‌ی جدیدی از خانواده‌ی محبوب A52 به‌حساب می‌آید که از همان ابتدای ورودش به بازار خواهان زیادی پیدا کرد. نمایشگر ۶/۵۵ اینچ OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح FHD+، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، باتری ۴٬۲۵۰ میلی‌آمپرساعت با شارژر ۳۳ وات و تراشه‌ی Snapdragon 778G از ویژگی‌های مهم گوشی «شیائومی 11 لایت 5G NE» هستند.

نداشتن سنسور LiDAR و یک هسته‌ی پردازشی گرافیکی کمتر و باتری و نمایشگر کوچک‌تر، از دیگر اختلافات آیفون ۱۳ با دو برادر پرو خودش است. نسخه‌ی مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی این گوشی را می‌توانید با قیمتی حدود ۳۴ میلیون تومان تهیه کنید. همچنین، نرم‌افزار به‌روز و پشتیبانی از شارژ سریع‌تر ۲۵ وات از دیگر ویژگی‌های A13 سامسونگ به‌حساب می‌آیند. شیائومی ردمی 10C – بهترین گوشی های اقتصادی بازارشیائومی سال ۱۴۰۱ را با معرفی محصولات جدید و متنوع آغاز کرد.

  • اگر قصد انجام فعالیت های سنگین با گوشی را دارید این سخت افزار برای شما کافی نخواهد بود اما به لطف اندروید GO برای امور روزمره کاملا کافی است.
  • همچنین با توجه به اینکه این گوشی از اینترنت ۵G پشتیبانی نمی‌کند، اگر ۵جی بودن گوشی از اولویت‌هایتان محسوب می‌شود، باید مدل دیگری را انتخاب کنید.
  • هر دو گوشی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار بهره می‌برند که عملکردی متناسب و حتی بهتر از رده‌ی قیمتی ارائه می‌دهد.
  • ضد آب بودن ویژگی شاخصیست که در هر گوشی پیدا نمی‌کنید، ولی این میانرده سامسونگ می‌تواند تا عمق یک متری به مدت نیم ساعت دوام بیاورد.
  • اگر به برند نوکیا علاقمند هستید در لیست بهترین گوشی این گزینه را هم پیش رو دارید که از تراشه اسنپدراگون برخوردارست و پاسخگوی نیازهای روزمره شماست.
اگر از طرفداران بازی‌های سنگین هستید بهترست بدانید این مدل به پای نسل معروف قبلی‌اش نمی‌رسد. همچنین اگر ضبط ویدئو باکیفیت برایتان از اهمیت بالایی برخوردارست بهترست به سراغ میانرده‌هایی بروید که کیفیت ۴K را ارائه می‌دهند. اگر گوشی را صرفاً برای عکاسی سلفی می‌خواهید، اگر سایز گوشی برایتان مهم است و گوشی بزرگ نمی‌خواهید سراغ مدل‌های دیگر لیست بروید. سخت افزارشم که هم از پوکو ایکس تری و هم از نوت۸ پرو یه سروگردن بهتره.(تست سرعتشم تو یوتیوب و آپارات هم هست میتونی بری ببینی.

بهترین گوشی‌های ارزان قیمت ۲۰۲۱ را از کجا بخریم؟

C21 یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های نوکیا است که امکانات خوبی را در برابر قیمت خود ارائه می‌کند. C21 طراحی زیبایی دارد و نوکیا فریم آن را از جنس آلومینیوم ساخته که در این بازه قیمتی بی‌نظیر است. دوربین اصلی این گوشی تنها 8 مگاپیکسل وضوح دارد که در این بازه قیمتی منطقیست. چیپست Unisoc SC9863A وظیفه پردازش اطلاعات در C21 را بر عهده دارد که از پس کار خود به خوبی بر می‌آید و اجرای اپلیکیشن‌های مختلف برای آن هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد. تنها نقطه ضعف گوشی اقتصادی نوکیا باتری آن است که تنها 3000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و ظرفیت آن از رقبایش بسیار کمتر است.

بهترین گوشی‌ های هوشمند اقتصادی زام دیزاین پنل پشتی از جنس شیشه و فریم آن آلومینیومی است که ظاهری لوکس و زیبا را رفتن در این صفحه به نمایش می‌گذارد. پنل پشتی به گس گوریلا وکتوس پلاس مجهز شده‌است که در برابر هرگونه آسیب به خوبی مقاوم است. از دیگر قابلیت‌های برجسته ظاهر این گوشی می‌توان به مقاومت در برابر آب به لطف بهره‌مندی از گواهی IPX8 اشاره کرد. بنابراین در برابر آب تا عمق 1.5 متر و حتی بیشتر به مدت زمان 30 دقیقه آسیب نمی‌بیند. نمایشگر سوپر امولد جی ۵ سامسونگ تواناترین نمونه‌ی فهرست ما در ارائه‌ی رنگ مشکی و حتی خوانایی در زیر خورشید است؛ اما رزولوشن اچ‌دی این نمایشگر ۵.۲ اینچی و روشنایی متوسط آن، مانع بهترین شدن جی ۵ در بخش نمایشگر می‌شود.

گوشی گلکسی M21 در پنل پشتی دارای ۳ دوربین است که به ترتیب ۴۸ مگاپیکسلی واید، ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۵ مگاپیکسلی عمق‌سنج هستند. گوشی گلکسی A23 دارای یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت است که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق آمارگیری و نظرسنجی بعمل آمده 88 درصد مشتریان از خرید این محصول کاملا رضایت داشته و آن را جهت خرید پیشنهاد کرده اند که این آمار نشان دهنده ارزش خرید بالای این مدل می باشد. گوشی موبایل سامسونگ مدل گلگسی آ12 در رنگهای آبی، مشکی، آبی رویال، آبی نیلی و سفید موجود می باشد که حسب سلیقه خود می توانید دست به انتخاب رنگ مورد علاقه تان بزنید.

گلکسی A52s سامسونگ نسخه‌ی 5G