توستر بوش مدل BOSCH TAT6A113 بوش برلین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بوش آلمان | سناپویان

قیمت توستر بوش متفاوت است و شما میتوانید این توستر باکیفیت را با بهترین قیمت خریداری کنید‌. فروشگاه بوش برلین با داشتن بیش از یک دهه سابقه سعی داشته یکی از برترین فروشگاه های حضوری و اینترنتی در کشور باشد. در این مجموعه، تمامی محصولات دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند و در عین حال لذت خرید آنلاین با پشتیبانی در تمامی مراحل از درب فروشگاه تا آشپزخانه شما فراهم می‌گردد. در مدل های بوش از 860 تا 1090 وات تولیدشده است اما به شما پیشنهاد می کنیم توان مصرفی مدل های توستر بوش را در اولویت انتخاب خود قرار ندهید چراکه وات انتخاب شده در مدل ها بر اساس اندازه و کارایی و تکنولوژی های به کار گرفته شده در آن ها کافی و دقیق است و شما نمی توانید ولت بالاتر را بهتر یا برعکس آن را در فکر خود برای انتخاب یک مدل مناسب بدانید. کارشناسان فروش بوش ایران بعد از ثبت سفارش شما بر روی وب سایت ، جهت تایید تمامی اطلاعات ، مجددا با شما تماس گرفته و اگر نیاز به اصلاح و یا تغییر دارید می توانید به صورت تلفنی ، این اطلاعات را ویرایش کنید. کشوی جمعاوری نان توستر بوش TAT4P420 از خصوصیات جالبی است، که باعث می شود خرده های نان تست شده در خود دستگاه جمع شود و فضای اطراف دستگاه تمیز باقی  بماند.

توستر TAT6A004

قیمت توستر بوش نیز بر اساس نوع مدل، نوع کیفیت، و حتی نوع ساختمان دستگاه تعیین می شود. توستر بوش مدل TAT6A803 که ساخت شرکت بوش ( Bosch ) یکی از مشهور‌ترین شرکت‌های تولید لوازم صنعتی و ساختمانی است و تقریبا‌ با همه خودروسازان جهان تعامل دارد.توستر بوش مدل TAT6A803 یکی از پرفروش ترین محصولات بوش می‌باشد که طرفداران زیادی دارد. این مدل با ترکیب زیبای استیل و مشکی تولید شده است که این مدل نیز با مشخصات یکسانی با مدل TAT6A113 و TAT6A111 می باشد و تنها تفاوت این مدل با دو مدل دیگر در رنگ آن است.

  • این مدل نیز همانند دیگر این محصول در برند بوش از چسبیدن نان، تست یکنواخت و سوختن نان در خود با توجه به تکنولوژی های موجود جلوگیری خواهد کرد.
  • حتی ایمنی دستگاه نیز در قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود چرا که نسل جدید این توستر ها با ایمنی بالاتر طراحی شده اند.
  • بوش هوم برند لوازم خانگی می باشید که به صورت تخصصی روی برند بوش آلمان فعالیت می کند.
  • در واقع توستر بوش مانند یک جعبه کوچک  که غذا را خیلی سریع می پزد یا گرم می کند.
  • این محصولات در نوع های مختلف خود یا در طول کوتاه تر حدود 30 سانتی متر یا در طول بلندتری که حدود 43 سانتی متر می باشد طراحی شده اند که بر اساس نیاز شما قابل انتخاب است.
نحوه ی تمیز نمودن توستر بوش بسیار آسان می باشد در نتیجه لزومی به نگرانی در این خصوص وجود ندارد و شما به راحتی می توانید تمام قسمت های این توستر ها را پاکیزه نمایید . اما به طور کلی محصولات کوچک خانه بوش همگی مقرون بصرفه هستند و در مقایسه با برنامه های جدید و خاص دستگاه هزینه چندانی ندارند. حتی ایمنی دستگاه نیز در قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود چرا که نسل جدید این توستر ها با ایمنی بالاتر طراحی شده اند.

توستر بوش مدل TAT4P420

همچنین یک سینی مخصوص برای خرده نان در زیر دستگاه تعبیه شده که به صورت کشویی از خارج می شود و قابل شستشو و تخلیه کردن است. رنگ این محصول مشکی است که باعث جلوه بیشترو هماهنگی با وسایل دیگر در محیط آشپزخانه می شود. توستر بوش مدل TAT6A803 از محصولات برند معتبر بوش است که دارای یک جایگاه عریض برای قرار دادن نان است که دو عدد نان تست را به خوبی در خود جای می دهد. با استفاده از توستر نان بوش مدل 6a803 می توانید انواع مختلف نان را کاملا برشته و گرم کنید. همچنین یک کشوی مخصوص برای جمع آوری خرده های نان در آن در نظر گرفته شده که علاوه بر حفظ تمیزی محیط اطراف، مانع از بروز دود و سوختگی در استفاده های بعدی می شود. برخورداری از قابلیت قطع خودکار و دکمه توقف عملیات این مدل از توسترهای بوش این امکان را فراهم می‌آورد تا بدون نگرانی در مورد سوختگی نان در هر زمان ممکن عملیات گرم کردن را قطع کنید.بسیاری از توسترها به‌هنگام استفاده بدنه آن‌ها به‌شدت داغ می‌شود اما این برند در طول استفاده بدنه آن هرگز داغ نمی‌شود.

طراحی این مدل به صورت نیم دایره ای و دارای دو جایگاه نان می باشد که بر روی این مدل نیز شما می توانید درجه های تنظیم میزان تست، دکمه توقف و یخ زدایی را مشاهده نمایید. از لحاظ ابعادی و جایگاه نان این مدل ها در مشابهت با مدل های مستطیلی غیر کشیده است. این مدل با داشتن 900 وات قدرت و ظاهر خاص خود، مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است و شما می توانید با خرید این مدل نیز از تمامی تکنولوژی و مشخصات ذکرشده در این برند معتبر استفاده نمایید و هر روز نانی خوشمزه و باکیفیت را با استفاده از این کالا در منزلتان مهیا کنید. این محصول در مدل 6A113 با دیزاین یکپارچه رنگ مشکی طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

مزیت استفاده از آون توستر ها

توستر بوش مدل BOSCH TAT6A113 بوش برلین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بوش آلمان | سناپویان