پینچ ولو یا شیر پینچ چیست و کاربردهای های آن پردیس فولاد | kasrasaran

از آنجایی که سیال فقط با لوله لاستیکی در تماس است، ایزوله و فاقد آلودگی برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید می ماند. به طور کلی به تمامی قسمت های قابل تعویض درونی پینچ ولو تریم ولو گفته می شود که به صورت عمده شامل دیسک،سیت،استیم می باشد.به طور معمول از نوع دیسک و سیت عملکرد شیر را مشخص می کنند. امکان تغییر نحوه مشاهده تصاویر نیز از دیگر ویژگی های مهم پینچ ولو است. کاربران می توانند از چندین حالت مشاهده تصاویر انتخاب کنند از جمله حالت عادی ، حالت تمام صفحه و حالت همراه با فرکانس ضربه ای.

  • اما این کار باعث اصطحکاک و نهایتا سایش شیر می گردد که برای رفع این نوع از اصطحکاک ها محفظه داخل شیر به صورت دوره ای روغن کاری می گردد.
  • در نتیجه، برای افزایش کارایی و بهره‌وری خطوط لوله، پینچ ولوها از مهمترین ابزارهایی هستند که باید به طور حرفه‌ای مورد استفاده قرار گیرند.
  • جهت اطلاع از موجودی و استعلام قیمت شیر درخواستی از برند محبوب و مورد نظرتان ما با در ارتباط باشید.

اگر قصد مشاوره یا خرید انواع لوله و اتصالات را دارید با ما تماس بگیرید. مهندسان و کارشناسان مجموعه آماده پاسخ گویی به کلیه سوالات و دادن مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز هستند. همچنین شما را در جریان قیمت انواع ولو، لوله و سایر اتصالات قرار می دهند. برای بررسی ظاهری و فیزیکی بدنه شیر در حین کار از ساختار باز شیرهای پینچ استفاده می شود. این ساده ترین نوع طراحی شیر پینچ است اما بدنه شیر را در معرض محیط قرار می دهد. هنگامی که هوا یا فشار هیدرولیک به ولو اعمال می شود، اسلیو لاستیکی الاستومری را به سمت پایین فشار می دهد و یک اثر پینچ ایجاد می کند.

پینچ ولو همچنین به محیط کمک می کند تا قابلیت تعمیر و نگهداری را به سیستم های خط لوله خود اضافه کند. همان شیر توپی است که در اصطلاح بازار ایران به شیرهایی که از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و در خطوط لوله فشار قوی استفاده میشوند. بیشترین کاربرد پینچ ولوها مختص به صنایع غذایی , صنایع نوشیدنی , صتایع شیمیایی و هیدرولیک , صنایع دارویی و صنایع معدنی بوده و برای موارد سیستم های کنترلی , توزین , اندازه گیری , حمل و نقل و خلأ استفاده می شود . این روش با استفاده از پردازش داده‌ها و هوش مصنوعی، می‌تواند کنترل بهتری بر شبکه داشته و از نقصان و خرابی‌های غیرمنتظره جلوگیری کند.

پینچ ولو یا شیر پینچ چیست و کاربردهای های آن پردیس فولاد | kasrasaran

پینچ ولو چیست؟ در این مقاله  به بررسی ساختار، کاربرد، مزایا و معایب این شیر صنعتی می پردازیم. این ولو ها جزو شیرهای صنعتی دستی هستند یعنی اپراتور، این ولوها را با نیروی بازو، باز یا بسته می کند. هنگامی که فشار خارجی آزاد می شود، نیروی جریان سیال و خاصیت برگشتی لاستیک، ولو را کاملا باز می کند. این شیر کاملا باز شده، جریان آزاد را برای سیال فراهم می کند که از مسدود شدن شیر جلوگیری می کند.

کاربرد پینچ ولو

این مشکل معمولا به دلیل استفاده غیرمنظم از شیر پینچ ولو به وجود می‌آید. همچنین، وجود ذرات و دیگر مواد جامد در شیر پینچ ولو می‌تواند منجر به مشکلات بیشتری شود. پینچ ولو یکی از ابزارهای مورد استفاده درسیستم های هیدرولیک و پنوماتیک است که برای تنظیم جریان و فشار مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با تنظیم سایز ورودی و خروجی، قابلیت تنظیم جریان آب و هوا را فراهم می کند. جهت اطلاع از موجودی و استعلام قیمت شیر درخواستی از برند محبوب و مورد نظرتان ما با در ارتباط باشید.

تماس در ساعات اداری