قیمت موس کامپیوتر ️ مقایسه مشخصات و خرید ماوس بی سیم و با سیم زومیت

اگر با ماوس زیاد کار میکنید پیشنهاد میکنیم ماوس ارگونومیک را برای کارهای خد انتخاب کنید. برای طراحی موس های ارگونومیک از طراحی های خاصی استفاده شده است تا دست کاربر در جهت و حالتی قرار گیرد که کمترین فشار روی دست حس شود. طی سال ها تحقیق محققان توانستند موسی را طراحی کنند که کمرین آسیب رابرای طراحان گرافیک و مهندسان کامپیوتر داشته باشد و موجب خستگی آن ها نشود.

موس بی سیم ای فورتک مدل Bluetooth FSTYLER FB35S

موس سیم دار کامپیوتر به وسیله سیم به رایانه متصل شده و اطلاعات ورودی را به آن ارسال میکند. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که موس های سیم دار بهتر هستند یا موس های بی سیم. نیاز کابران کامپیوتر و نیاز به ابزاری برای پیمایس سریعتر
برنامه اولین جرقه را برای اختراع ماوس کامپیوتر در ذهن مهندسین طراح سیستم عامل
های گرافیکی کامپیوتر ایجاد کرد. این موضوع شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید کامپیوتر
های ابتدایی موس نداشتند و کاربر تمام نیاز خود را از طریق کیبورد یا صفحه کلید
برطرف میکرد. برای ساخت ماوس کامپیوتر از حسگر هایی استفاده شده است تا رایانه بتواند حرکت و کلیک mouseرا تشخیص دهد و اطلاعات وارد شده را تشخیص دهد.

DPI نوع رایج اندازه‌گیری دقت ماوس‌ها است که به معنای نقطه بر اینچ (Dot Per Inches) است. برای واضح‌تر شدن این مفهوم، بیایید با این مثال ساده شروع کنیم؛ اگر دی پی ای ماوس ۱۶۰۰ باشد و شما ماوس خود را یک اینچ (۲٫۵۴ سانتی‌متر) حرکت دهید، نشانگر ۱۶۰۰ پیکسل حرکت خواهد کرد. هرچه DPI ماوس بالاتر باشد، حساس‌تر است؛ به این معنا که کوچک‌ترین حرکت موجب می‌شود تا نشانگر ماوس به میزان زیادی در صفحه نمایش حرکت کند.

نسل جدید موس های کامپیوتر موس های لیزری هستند برای نرم افزار های گرافیکی کاربرد زیادی دارد. دقت حرکت و جابجایی موس در نسل جدید موس های لیزری ۱۰ برابر موس های معمولی است. شاید بپرسید موس چطور جهت و سرعت حرکت را تشخیص میدهد و به کامپیوتر ارسال میکند؟ در موس دوربین های بسیار کوچکی کار گذاشته شده است که در هر ثانیه در حدود ۱۵۰۰ عکس میگیرد. به این ترتیب موقعیت لحظه ای و صدم ثانیه به صدم ثانیه ای از ماوس را ثبت میکند. به این تریتیب میتواند سرعت و جهت جابجایی را در هر صدم ثانیه تشخیص دهد.

  • در انتخاب ماوس خوب دقت کنید ماوس خوب و با کیفیت جزء لازمات هر کامپیوتری می باشد ماوسی انتخاب کنید که بتوان با ان در کنار کار کردن هم به بازی کردن هم بپردازید.
  • ماوس‌ها نیز دارای مشکلاتی در آتی خواهند شد و برای آن‌ها می‌توان تدبیری یافت.
  • این وسیله می تواند همزمان به سه دستگاه متفاوت متصل شود!
  • این گونه گیمر برای اجرای بازی با سرعت بالا راحت تر است و سرعت واکنش گیمر نیز بالاتر می رود.
  • در بازار امروزه انواع مختلفی از ماوس‌های با طراحی، قابلیت‌ها و سایز‌های متفاوتی وجود دارد.

پس در نظر داشته باشید که قیمت موس وایرلس از موس‌های دانگلی بیشتر خواهد بود. همچنین اگر یک ماوس وایرلس و یک کیبورد وایرلس داشته باشید، هر دو را می‌توانید به صورت همزمان به بلوتوث متصل کنید و دیگر نیازی به اشغال کردن درگاه USB نیست. پس می‌توان گفت پرداخت مبلغ بیشتر برای قیمت موس بلوتوث ارزش دارد. در نهایت باید گفت که این موس‌ها را با نام موس وای فای نیز می‌شناسند. با وجود اینکه یک نامگذاری اشتباه است و هیچ ارتباطی به وای فای ندارد؛ اما چنین نامگذاری در بازار مرسوم شده است.

ماوس‌های نوری و لیزری

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار