قیمت تلویزیون شهری ، خرید تلویزیون SMD و LED | asilight

تلویزیون ها که نمایشگرهایی هوشمند و بزرگ هستند از دیودهای نوری تشکیل شده اند. از تلویزیون های شهری می توان در مکان های تجاری و حتی اداری استفاده کرد. این خیلی طبیعی است که اگر مخاطب شما به تلویزیون شهری نزدیک‌تر باشد باید تراکم پیکسل بیشتری را داشته باشید تا او بتواند تصویر را به خوبی مشاهده کند ولی اگر مخاطب فاصله زیادی از مانیتور دارد نیازی به تراکم بالا در خرید تلویزیون شهری نمی‌باشد. ابعاد – در هنگام خرید تلویزیون شهری و تلویزیون تالار باید به ابعاد مورد نیاز خود توجه کنید. بدیهی است که هر چقدر ابعاد آن را بزرگ تر انتخاب کنید هزینه بیشتری باید بپردازید.

تلویزیون شهری در ایران

در حال حاضر تمام نمایشگرهای شهری موجود در ایران وارداتی بوده و ساخت کشور چین و یا شرکت‌های معتبری مانند اپل و سامسونگ هستند. بر همین اساس لازم به توضیح نیست که قیمت فروش تلویزیون شهری ثابت نیست و به قیمت ارز بستگی دارد. امروزه یکی از بهترین و در عین حال موثرترین روش تبلیغات با استفاده از تلویزیون شهری می باشد که با صرف هزینه هایی سازمان یافته می توان در انواع تبلغات شهری متمایزتر نسبت به رقبای خود باشید. پیش تر شما را با انواع مختلف نمایش شهری و موارد استفاده آنها در مکان های مختلف از جمله پارک ها، تقاطع ها و اتوبان ها آشنا کردیم.

در ایران نیز با توجه به نیاز کشور به این نوع از تلویزیون های شهری شرکت تصویر هنر پدیده تصمیم به تولید آن در داخل کشور نمود . در بسیاری از مواقع ممکن است به علت برگزاری یک رویداد یا جشن نیاز باشد تا یک نمایشگر شهری سیار در محلی نصب شود. استفاده از تلویزیون شهری سیار می‌تواند به عنوان یک راه‌حل منطقی محسوب شود. پخش تصاویر سه بعدی از طریق این تلویزیون باعث جلب توجه (حتی حیرت) بینندگان می‌شود. به همین دلیل می‌توان با کمک آن‌ها تبلیغات بسیار اثربخشی را در محیط‌های نمایشگاهی یا فروشگاهی ایجاد نمود. در این تلویزیون‌ها با تنظیم زاویه نور تصاویر برای چشم چپ و راست انسان، تصاویری سه بعدی و واقعی خلق می‌شود.

تلویزیون شهری فضای داخل p4

تمامی این عوامل در کنار یکدیگر موجب می گردد تا قیمت تلویزیون شهری داخل سالن نیز قیمتی بسیار مناسب شناخته تلویزیون شهری شود. مطمئنا تا به حال در میادین مهم شهر یا در تقاطع‌های پر رفت‌وآمد نمایشگرهای بزرگی را دیده‌اید که در بالای ارتفاع قرار داده شده است. این نمایشگرها که انواع مختلفی نیز دارد، تلویزیون شهری نامیده می‌شود.

  • آیا این مطلب مفید بود یا سوالی دارید در بخش نظرات بفرمایید تا پاسخ دهیم.
  • خرید تلویزیون شهری با مصرف بهینه انرژی، اگرچه در ابتدا تا حدودی هزینه بر و گرانتر است اما، در طولانی مدت با کاهش هزینه های صرف شده به همین منظور، کاملا به صرفه و مناسب نیز خواهد بود.
  • ماژول LED مهم ترین قسمت تلویزیون شهری است و کیفیت تاثیر مستقیم روی تلویزیون دارد.
  • هزینه کامپوزیتی که برای پایه و بدنه تلویزیون صرف می‌شود را حتما در برآورد قیمت نهایی خود لحاظ کنید.
قیمت تلویزیون شهری ، خرید تلویزیون SMD و LED | asilight کلیه حقوق این سایت برای گروه ال ای دی پنل ( تلویزیون شهری ) محفوظ است. گرمای زیادی که پاور تلویزیون ایجاد می‌کند باعث می‌شود تا نیاز به یک خنک کننده قوی داشته باشیم. بسته به شرایط گرمایی محیطی که تلویزیون در آن نصب و نگهداری می‌شود ممکن است از فن‌های قوی یا حتی کولر گازی برای خنک کردن تلویزیون شهری استفاده شود.

تأثیر بازاریابی در افزایش فروش