توری حصاری توري حصار گالوانیزه گرم با مفتول و چشمه های مختلف توری کالا | foulka

امروزه با به کار گیری از مفتول گالوانیزه در ساخت این محصول سبب شده است که مقاومت و استحکام بالایی داشته باشد. در محصولات جدید از فولاد ضدزنگ یا گالوانیزه استفاده می‌شود . فنس یا توری حصاری یکی از پر مصرف ترین محصولات فلزی و صنایع مفتولی است . برای مثال قیمت توری حصاری گالوانیزه pvc از انواع دیگر بیشتر است از این رو خرید توری حصاری گالوانیزه معقول‌تر می‌باشد .

توری حصاری مفتول 2.40 چشمه 5

قیمت این نوع نسبت به گالوانیزه گرم حدودا ۲۰ درصد بیشتر می باشد. مفتول گالوانیزه گرم موجود در بازار اکثراً ایرانی بوده و دوام بالایی در برابر شرایط بد آب و هوایی دارد و در مرحله بافت توری دارای انعطاف بالایی در برابر پیچش بوده و مشکلی را به وجود نمی آورد . عمل گالوانیزه شدن در مورد توری ها به این معنی است که مقاومت آهن مفتول در برابر زنگ زدگی را بوسیله ی عنصر روی افزایش میدهند. این روش بسیار کم هزینه تر از رنگ آمیزی توری هاست و از لحاظ کیفیت ماندگاری، بسیار با دوام است. گالوانیزه شدن توری حصاری قابلیت دوام و طول عمر تا بیش از 45 سال و زیبایی نقره ای مانندی به حصارکشی ما میدهد.

با نصب این نوع توری حصاری ها به راحتی میتوانید، امنیت و آسایش را برای باغ و مزارع خود به ارمغان بیاورید. باید بتوانید توری حصاری مورد نظر خود را به راحتی نصب کنید .بیشتر شرکت های ارائه دهنده این توری ها نصب آن را برای شما را به شکل رایگان انجام می دهند.اگر نمیتوانید و یا زمان آن را ندارید می توانید  از این ویژگی استفاده کنید. شکل ظاهری آن به صورت شبکه ای بافته شده و توری شکل است که اندازه حفره ها و شبکه ها، ارتفاع توری ها، بستگی به اندازه مورد نظر مشتری دارد. با استفاده از حصار در واقع مرزبندی های یک محدوده مثل باغ، زمین زراعی و .. معمولا برای حصار بندی از تخت های چوب، سیم، به شکل نرده یا شبکه استفاده می شود.

قیمت فنس توری

در دنیای امروز افراد به دنبال ایجاد امنیت برای ساختمان‌ها، ملک‌ها، باغ‌ها و زمین‌های زراعی خود هستند. یکی از روش‌های پرکاربرد و ارزان برای ایجاد امنیت استفاده و یا خرید فنس توری یا توری حصاری می‌باشد که در انواع صنایع کاربرد دارد. قیمت فنس گالوانیزه روکش دار نسبت به فنس گالوانیزه گرم و مفتول سیاه بیشتر می‌باشد. مفتول گالوانیزه نیز نسبت به مفتول سیاه قیمت بیشتری دارد، زیرا گالوانیزه گرم به علت انجام فرایند گالوانیزاسیون در بالا رفتن قیمت فنس آهنی تأثیرگذار است. عاملی که موجب افزایش در قیمت می‌شود ضخامت مفتول است؛ هرچقدر ضخامت مفتول بیشتر باشد قیمت نیز افزایش می‌یابد. لازم است برای استعلام قیمت به نوع فنس توری مورد نظرتان و ویژگی‌های آن توجه داشته باشید.

مشخصات فنی توری حصاری مفتول 2.70 چشمه 7 :

توری حصاری توري حصار گالوانیزه گرم با مفتول و چشمه های مختلف توری کالا | foulka

در فنس های پی وی سی اصلی ترین معیار علاوه بر مقاومت در برابر رطوبت (به دلیل گالوانیزه شدن)، زیبایی محلی است که مش حصاری پی وی صنایع مفتولی سی نصب میشود. پلی وینیل کلراید یا به اصطلاح PVC نوعی پلاستیک سخت است که دارای مقاومت بالا و زیبایی طراحی بوده و کاملا ضد زنگ است. روکش PVC روی گالوانیزه گرم نشسته و دوام و ماندگاری محصول را چندین برابر می کند.

  • واردات این محصول بدلیل تولید داخلی و همچنین تفاوت سیم و سایزچشمه درخواستی توسط مشتریان مختلف و همچنین عرض هایمتفاوت درخواستی مقرون به صرفه نیست و این محصول بنا به سفارش مشتری و ویژگی های سفارش درکارخانجات داخلی بافته می شود..
  • بعد از قرار دادن روکش آن را توسط هوا خنک می‌کنند و سپس مفتول به بخش توری بافی وارد می‌گردد.
  • توری حصاری فلزی در انواع گوناگون تولید شده و به صورت رول در بازار عرضه و به فروش می رسد.
  • البته به یاد داشته باشید که شیوه نصب حصارها هم نقش مهمی در کیفیت آن‌ها ایفا می‌کند.
  • این نوع فنس، نوعی پلاستیک با استحکام است که دارای ویژگی‌های بالایی از جمله مقاومت در برابر رطوبت، ضد زنگ‌زدگی و طراحی زیبا می‌باشد و در مناطقی که دارای آب و هوای مرطوب است کاربرد دارد.