سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟

همزمان با آن سئو داخل سایت انجام می‌شود و آخرین قدم مربوط به سئو خارج از سایت است. در ادامه نیز تمامی این موارد مدام بررسی می‌شود و این چرخه ادامه خواهد داشت. فعال هستند که جهت دستیابی به کسب رتبه خوب در نتایج جستجو تلاش می کنند. در سایت راه عالی برای شروع یک گفتگو است که سبب افزایش بازدید سایت  می شود . افزایش بازدید سایت بدون نگه داشتن بازدید کننده های قدیمی امکان پذیر نیست. به مرور سببافزایش بازدید سایت میشود که باید در این زمینه شناخت دقیقی از رقیبانتان پیدا کنید.

تولید محتوا با هدف جذب مشتری نوعی بازاریابی است که به آن بازاریابی محتوا یا content marketing می‌گویند. تعداد کاربرانی که از شما خرید می‌کنند، نرخ تبدیل به مشتری را می‌سازند. لینک‌های پولی همان لینک‌هایی هستند که در ازای گرفتن آن‌ها برای سایتمان مبلغی پرداخت می‌کنیم. Spam Score  یک سیستم رتبه بندی است که توسط Moz در سال 2015 منتشر شده است و احتمال اسپم subdomain را در یک وب‌سایت پیش‌بینی می‌کند. این برنامه شامل 17 «پرچم» هرزنامه است و هر پرچم مربوط به یک نشانگر هرزنامه خاص است که توسط تیم تحقیقاتی Moz تعریف شده است. Outbound link یا OBL لینک‌هایی هستند که از سایت شما به سایت‌های دیگری می‌روند.

اگر سایتی رسپانسیو نباشد، در صفحه نمایش لپ‌تاپ افقی و البته بزرگ است و در صفحه نمایش موبایل نیز همان حالت افقی و بزرگ را حفظ خواهد کرد. در نتیجه کاربر مجبور خواهد بود با انگشت دائماً صفحه را حرکت دهد تا بتواند تمام قسمت‌های آن را مشاهده کند. پنهان‌سازی لینک‌ها به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که ساده‌ترین آن، هم‌رنگ کردن لینک با پس‌زمینه سایت است. اساساً یک لینک عمیق، هر پیوندی از یک صفحه در یک وب‌سایت به یک صفحه دیگر در همان وب‌سایت است. این مورد در درخواست برای اقدام یا در مقالاتی استفاده می‌شود، جایی که از لینک برای هدایت بازدیدکننده به صفحه با محتوای آموزنده‌تر استفاده می‌شود. در همان صفحات SERP اگر از بالاترین جایگاه، سایت‌ها را بشمارید، به ترتیب به بالاترین سایت رتبه اول تعلق خواهد گرفت و رتبه‌های پایین آن رتبه دوم، سوم، چهارم و الی آخر خواهند بود.

البته منظور ما تنها محتوای متنی نیست بلکه تصویر، ویدئو، صوت و حتی ابزارهایی که در سایت خود ارائه می‌کنیم در پاسخ‌گویی به نیاز کاربر و درک گوگل از کیفیت محتوای ما تاثیرگذار هستند. از آنجایی که تأثیرات به‌روزرسانی‌های اصلی گوگل اغلب ناشناخته است، یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که تاریخچه SERP را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود ردیابی کنید. پس از انجام به‌روزرسانی، می‌توانید بررسی کنید که کدام یک از رقبای شما در رتبه‌بندی بالا یا پایین رفته‌اند و در مورد عوامل مؤثر حدس بزنید. این الگوریتم به این معنی است که ممکن است سایتی ناگهان از صفحه ششم نتایج به جایگاه اول تغییر موقعیت دهد ولی این تغییر جایگاه موقتی است. هدف گوگل از این تغییرات مشاهده رفتار کاربران در مقابل این سایت است.

یک محتوای قدرتمند باعث آگاه سازی کاربر می شود و اطلاعات او را افزایش می دهد. یک محتوای خوب تاثیر زیادی در افزایش بازدید موتورهای جستجو و جذب مخاطب دارد. کاربران با استفاده از مطالب مفید سایت شما، به یک مشتری بالقوه تبدیل می شوند. شما با تولید محتوای سودمند خود می توانید خوانندگان خود را راهنمایی کنید و به این وسیله آنها را تشویق نمایید تا کالا یا خدمات شما را خریداری کنند.

با استفاده از سرچ کنسول می توان متوجه رفتار کاربرها شد و همچنین اگر مشکلی برای سایت به وجود آمده باشد، گوگل آن را اطلاع می دهد. آغاز سئو داخلی زمان شروعش مشخص است، شما هنگامی که کار طراحی سایت به پایان رسید، باید سئو داخلی را شروع کنید. اما برخی از این تکنیک ها قبلا امتحان خود را پس داده اند و می توانید از آن ها برای بهبود سئو سایت خود استفاده کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار