با فلز مس، قدیمی‌ترین فلز مورد استفاده انسان آشنا شوید اصفهان آهن | brassonline

با فلز مس، قدیمی‌ترین فلز مورد استفاده انسان آشنا شوید اصفهان آهن | brassonline

با احداث کارنجات یکصد هزار تنی شمش روی در زنجان ، ایران نقش بارزی را در بازارهای جهانی ایفا خواهد نمود. در مورد اخذ مجوز، گاهاً دریافت بعضی مجوزها مستلزم داشتن یک مدرک تحصیلی، سابقه‌ی کار یا گذراندن دوره‌ی آموزشی است. اما در مورد «تولید لوله و اتصالات پلی‌اتیلن» و به صورت کلّی برای اخذ جواز تأسیس و پروانه‌ی بهره‌برداری از وزارت صنعت و معدن، نیازی به داشتن مدرک تحصیلی مرتبط نیست. ضمناً فرایند تولید محصول شما آلاینده است (مثل مرحله‌ی قرارگیری براکت‌ در کوره‌ها و بسته‌بندی ذغال‌ها)، اما در هر حال امکان دریافت مجوز برای تولید ذغال صنعتی در پارکینگ امکان‌پذیر نیست.

۵ ـ سازمان بهزیستی نسبت به ایجاد سرویس محجورین به‌صورت پایلوت اقدام و در اختیار بانک مرکزی و مرکز اطلاعات مالی شود. ۱ ـ ۴ ـ اطلاع‌رسانی به توان‌یابان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور یا سرپرست آنان برای اظهار محل اقامت اصلی توان‌یاب در پایگاه محل اقامت اشخاص حقیقی و اعلام تغییر محل اقامت. تبصره ۱ ـ مهلت زمانی برای ایجاد و مبادله سرویس‌های این مصوبه حداکثر یک ماه است. سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش به تفکیک…بسته کامل سوالات استخدامی آموزش پرورش همه…

تامین حداقلی کالاهای اساسی از دغدغه‌های اصلی حاکمیت بوده و وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرده در طرح «فجر تا فطر» وزارتخانه توانسته با صفر کردن سود ۳۴ قلم کالا کنترل مناسبی بر خرید عمده ای پامنار بازار داشته باشد. به گزارش ایران اکونومیست، حقوق و دستمزد کارگران بخش خصوصی ۲۷ درصد افزایش یافت و به همین نسبت با وجود… مقایسه قیمت‌ها نشان می‌دهد انواع برنج ایرانی و خارجی فروردین‌ماه در سوپرمارکت‌ها با قیمت‌های بالاتری نسبت به اسفند به فروش رسیده‌است. این رشد قیمت در حالی‌است که سال گذشته تولید برنج ایرانی با افزایش چشمگیری همراه بوده است. متاسفانه اخابر برنج وارداتی، حامل خبرهای خوبی در زمینه ی قیمت و نحوه ی خرید این نوع برنج ها نیست.

  • زمان ثبت درخواست می‌توانید مکان دلخواه‌تان را مشخص کنید و در صورتی که از نظر زیست محیطی و سایر محدوده‌های قانونی مشکلی نباشد، جواز تاسیس صادر می‌شود.
  • الف – ادارات كل و واحدهاي سازماني همسطح تابعه وزارتخانه ها و موسسات دولتي و مستقر در مراكز استانها يا شهرستانهايي غير از مراكز استانها كه اعتبارات آنها در قسمت چهارم اين قانون ضمن بودجه وزارتخانه يا موسسه دولتي مربوط منظور شده است ، از نظر اجراي مقررات قانون محاسبات عمومي كشور در حكم دستگاه اجرايي محلي محسوب مي شوند .
  • الف – بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران موظف است به منظور تنظيم تعهدات ارزي كشور و حفظ توازن و تعادل در تراز پرداختهاي ارزي طي سال 1377 مقررات زير را در چهارچوب قانون پولي و بانكي كشور و سياستهاي پولي و ارزي درايجاد تعهد ارزي و ايفاي تعهدات قبلي رعايت نمايد .
  • ج – به سازمان برنامه و بودجه اجازه داده مي شود در پايان هر سه ماه معادل ارزش خدمات ارائه شده راه آهن و بهاي سوخت ، آب ، برق و مخابرات مصرفي همان سال و بدهي به صندوقهاي بازنشستگي و بيمه خدمات درماني نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران را در صورت عدم پرداخت توسط دستگاههاي ذيربط ، از اعتبارات رديفهاي دستگاههاي ذيربط كسر و به دستگاه طلبكار پرداخت نمايد .
  • به گزارش خبرنگار مهر، رصد هفتگی بازار اقلام خوراکی انجام شد و نرخ‌ها نشان از افزایش برخی محصولات دارد.

۲ ـ سازمان فناوری اطلاعات ایران (سامانه دولت همراه) در صورت دریافت تأییدیه سامانه همتا اطلاعات شناسه IMEI /ها و شماره سیم‌کارت / ها را برای سازمان تنظیم مقررات ارسال و این شناسه /ها در فهرست بررسی رؤیت قرارگرفته و در بازه شش ماه موردبررسی قرار می‌گیرد. ۱) به منظور تأمین کمباین برداشت پنبه، به متقاضیان خرید کمباین (با اولویت اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها، شرکت‌های تأمین‌کننده خدمات مکانیزاسیون کشاورزی و پنبه‌کاران)، تسهیلات یارانه‌دار از منابع در اختیار وزارت جهاد کشاورزی با اولویت بند (الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه کشور تأمین می‌گردد. در هر حال، اگر زمین شما در پهنه‌ی صنعتی است و به هر دلیلی امکان دریافت جواز تأسیس ندارید (که البته باید علت آن را دقیق‌تر جویا شوید و بدانید ممنوعیت فوق ناشی از کدام بخشنامه، دستورالعمل، آیین‌نامه یا قانون است) می‌توانید موقتاً در صدد اخذ پروانه‌های صنفی باشید. در این حالت نیازی نیست به وزارت صمت (یا سامانه‌ی بهین‌یاب) مراجعه کنید، بلکه نزدیک‌ترین اتحادیه به نوع کارتان را شناسایی و مطابق ضوابط برای اخذ پروانه اقدام می‌کنید. با کمک پروانه‌ی صنفی کماکان می‌توانید از بسیاری تسهیلات و امکان ثبت سفارش (برای واردات) برخوردار شوید (مگر زمانی که فعالیت شما صنفی نباشد). اختراعاتی که در ایران ثبت نکرده‌اید و برنامه‌ای هم برای ثبت‌شان ندارید (مثلاً در بازه‌ی ۱۲ ماهه‌ی حق تقدّم نیستند)، در ایران مورد حمایت قرار نمی‌گیرند و تفاوتی با محصولات یا فراورده‌های عادی ندارند.

قیمت‌های پیشنهادی امروز

ما در این بخش تلاش می‌کنیم روند‌های اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم. به گزارش اقتصادنیوز، بررسی روندی موضوعات و اخبار اقتصادی کمک می‌کند تا درک درستی از وضع امروزمان در حوزه اقتصادی داشته… با توجه به این که روزهای پایانی ماه مبارک رمضان را سپری می‌کنیم؛ به رسم هر ساله و در آستانه عید سعید فطر، مراجع تقلید میزان زکات فطریه امسال را اعلام کردند. به گزارش برنا؛ با توجه به این که روزهای پایانی ماه مبارک رمضان را سپری می‌کنیم؛ به رسم هر ساله و در…

عرضه مواد شیمیایی، قیر و لوب کات در بورس کالای ایران