بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان آپدیت فروردین 1401 سایت گلدن آفر | behtarin-laptop

لپ تاپ‌های ۲۰ میلیون تومانی آی تی هوم از پردازنده Intel Celeron یا Intel Core i3 استفاده می‌کنند. البته که با کمی هزینه بیش‌تر می‌توانید برخی از بهترین لپ تاپ‌های بازار با پردازنده نسل دوازدهم اینتل را خریداری کنید. این مدل از صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی TFT Full-HD استفاده می‌کند و با چهار گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت SSD می‌تواند پاسخ‌گوی نیازها روزمره شما باشد. در حال حاضر اکثر برندهایی که در بازار ایران ارائه می‌شوند، لپ تاپ‌های مطمئن و مرغوبی عرضه می‌کنند. در قسمت بالایی نمایشگر نیز یک وبکم تعبیه شده است که در چت‌های تصویری شما را همراهی کرده و با کیفیت 720 پیکسلی خود رضایت شما را جلب می‌کند. شایان ذکر است که در اطراف نمایشگر حاشیه‌های بسیار باریکی وجود دارد که به ارائه تجربه دیداری همه جانبه کمک می‌کنند.

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ZenBook UX425EA-KI506

فروشگاه اینترنتی سازگار، زیر مجموعه شرکت سازگار ارقام است که با هدف ارائه کالا و خدمات به مشتریان وفادار خود شروع به کار کرده است. محصولات فروشگاه اینترنتی سازگار موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، کامپیوتر و فلش موری‌ها هستند. صاحبان این برند برآنند تا علاوه بر رفع نیاز مشتریان، حس اطمینان را نیز در مشتریان خود فراهم کنند. در نتیجه با گارانتی محصولات خود و پشتیبانی از کالاهای خود در تلاش‌اند تا این اطمینان و اعتماد به راحتی ایجاد گردد. در دنیای امروز با توجه به بالا بودن هزینه‌های زندگی تمامی افراد به دنبال خرید محصولی مناسب با بهترین قیمت هستند.

بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان آپدیت فروردین 1401 سایت گلدن آفر | behtarin-laptop

این سیستم همچنین دارای یک پردازنده گرافیکی 2 گیگابایتی قدرتمند از نوع Nvidia Gforce MX330 است. ابعاد صفحه نمایشگر این لپ‌تاپ 15.6 اینچی بوده و وضوح بسیار خوبی هم دارد. این لپ‌تاپ همچنین دارای یک کارت گرافیک 2 گیگابایتی از نوع Geforce MX330 است. این پردازنده گرافیکی می‌تواند نیاز شما را به طور کامل رفع کرده و پردازش گرافیکی را برای سیستم‌تان به بهترین شکل ممکن انجام بدهد.

لپ تاپ MSI Katana GF76 12UE

در بالا هم توضیح دادیم که اگر اولویت شما سرعت سیستم باشد، می‌توانید این نسخه مینی لپ تاپ را انتخاب کنید. حالا ممکن است چنین افرادی به خاطر داشتن هارد اکسترنال، با انتخاب کردن یک لپ‌تاپ با هارد SSD 500 گیگابایتی هم راضی باشند. اگر اولویت شما هم بهره‌مند شدن از فضای بیشتر حافظه داخلی است باید بگوییم که این لپ‌تاپ دارای هارد HDD یک ترابایتی است و شما می‌توانید تمام اطلاعاتتان را بدون محدودیت در آن ذخیره کنید. این لپ‌تاپ دارای پردازنده گرافیکی از نوع Intel Iris Xe است و برای چنین سیستمی می‌تواند کاملا مناسب و کافی باشد. برای مثال، ممکن است بسیاری از افراد اولویتشان هارد SSD باشد تا از سرعت بالای لود سیستم و نرم‌افزارهایشان برخوردار شوند.

  • یکی دیگر از ویژگی‌های لپ تاپ ایسوس VivoBook R465EP-EK309، مجهز بودن به پردازنده 4 هسته‌ای Intel Core i7 1165G7 است.
  • در واقع، این لپ‌تاپ یک سیستم کاملا ایده‌آل در اختیارتان قرار خواهد داد تا از لحاظ پردازشی، خیالتان کاملا راحت باشد.
  • لپ تاپ GF63 Thin 11SC با 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 همراه است که شما می‌توانید در صورت نیاز آن را افزایش دهید.
  • در میان محصولات وجود در رده ارزان قیمت بازار، شاهد رقابت سنگین لنوو و ایسوس در این بازه قیمتی بوده که با مدل های متعدد خود، سعی دارند به نوعی، نبض بازار را به دست گرفته و به عنوان برند پیشرو در این بازه قیمتی حرکت کنند.
  • در ادامه به دلیل ارتباطات رسانه ای و شرکتی، روند فعالیت خود را به سمت روابط عمومی و بازاریابی منتقل کردم.