ترفندهای زیبایی – فارلی سولومونز

Farlie Solomons

این یک نکته زیبایی شگفت انگیز است

چگونه شروع به استفاده از روغن زیتون کردیم؟

در مورد اینکه آیا زیتون برای رشد مو مفید است یا خیر، همیشه یک مسئله بله/نه مطرح بوده است؟ برای من، شخصاً احساس می کنم که روغن زیتون با ویتامین E در حال حاضر به رشد مو کمک می کند. من ممکن است اشتباه کنم، یا ممکن است برای افراد مختلف یا بافت مو متفاوت باشد… شاید؟ اما بر اساس تجربه شخصی و مراقبت از مو، مدت زیادی است که از این نکته استفاده می کنم. من می خواهم آن را با بسیاری از شما به اشتراک بگذارم.

بسیاری از مردم هزاران و هزاران سال است که از روغن زیتون در درمان‌های خانگی استفاده می‌کنند، و من نمی‌توانم در مورد اینکه چگونه چنین ماده ساده‌ای می‌تواند معجزه کند صحبت نکنم. استفاده از روغن زیتون به طرز شگفت انگیزی ساده اما برای همه انواع مو مفید است. این به سال‌هایی برمی‌گردد که روغن زیتون برای بسیاری از موارد استفاده می‌شد و سهم عمده‌ای در کمک به رشد مو داشت. همچنین اعتقاد بر این است که ،ن در دوران باستان در یونان از روغن زیتون برای مرطوب ، موهای خود استفاده می ،د و احتمالاً از آنجا آمده است.

ویتامین E چگونه مفید است؟

ویتامین E به بازسازی سلول های بدن کمک می کند. شناخته شده است که برای پوست مفید است و به رشد مو کمک می کند.

وقتی روغن زیتون و ویتامین E را با هم ،یب می کنیم، یک دوز قدرتمند و آسان در دسترس از ارزان ترین درمان رشد مو را دریافت می کنیم.

آیا می دانستید که روغن زیتون با کپسول ویتامین E می تواند معجزه کند، بله! مراحل ساده است، مواد فقط 2 عدد است و جای تعجب نیست که این معجون بتواند موهای شما را پرپشت و سریع رشد کند، من از آن برای مژه، ابرو و مو استفاده می کنم و برای من خوب عمل کرده است. بنابراین فکر کردم چرا آن را با شما به اشتراک نگذارم.

1) اولین قدم برداشتن یک کاسه تمیز است.

2) بعد مقداری روغن زیتون ارگ،ک خالص به آن اضافه کنید و آن را کمی گرم کنید، من معمولا آن را در مایکروویو گرم می کنم اما می توانم آن را مستقیماً روی اجاق گاز در قابلمه گرم کنید.

3) سپس دو کپسول ویتامین E را بردارید و آنها را داخل روغن بشکنید.

4) کپسول را به خوبی داخل روغن فشار دهید.

5) باقی مانده های پ،تیکی کپسول را دور بریزید.

6) روی پوست سر، ابروها یا مژه ها ،ید.

اگر این کار را در شب انجام می دهید، به شما پیشنهاد می کنم سر خود را با روسری مانند نخی و نه ابریشم ببندید، زیرا روغن زیتون یک روغن خنک کننده است.

اگر در طول روز از آن استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنم موهایتان را ببافید و بعد از حداقل ۵ تا ۶ ساعت بشویید تا روغن کاملا جذب مو و پوست سر شود.

با برنامه‌های پر مشغله‌ای که در زندگی‌مان داریم، مراقبت از پوست و مو تقریباً غیرممکن می‌شود و تنها کاری که انجام می‌دهیم این است که بگوییم «زمان نداریم» اما با تلاش اندک و صرف ۱۵ دقیقه برای مراقبت از خود. در سال آینده به شما نتیجه خواهد داد. یکی از دلایل اصلی ریزش مو در سنین پایین، عدم مراقبت از آن در ابتدا است.

بنابراین بهتر است هنگام شستن موها از محصولات من، و روغن های من، برای مرطوب ، موها استفاده کنید و تغذیه اضافی مورد نیاز پوست سر و موهایتان را برای جلوگیری از ریزش مو و شوره سر به آن بدهید.

لطفاً اگر به هر نوع روغن حساسیت دارید یا به ویتامین E حساسیت دارید، مراقب باشید.

منبع: https://www.farliesolomons.com/beauty-hacks/