جعبه گشایی Pat McGrath Laboratories Lust: Glosses

جعبه گشایی Pat McGrath Laboratories Lust: Glosses

2.6 K

من نمی دانم که آیا این یک تصادف محض است یا این که کیهان دارد ما را فریب می دهد. اما پس از ساعت‌ها سرگرمی برای افتتاح یکی از جدیدترین محصولات زیبایی Pat McGrath Labs (،یداری شده از Sep،ra)، اعلام شد که در سنگاپور به نوعی دیگر قرنطینه می‌شویم. من شروع به فکر می کنم که بازگشت به سطح عادی قبل از کووید سال ها طول می کشد، و حتی در آن زمان، یک وضعیت عادی جدید برخلاف آنچه قبلاً می دانستیم وجود خواهد داشت.

در حالی که ما تا آنجا که ممکن است برای ایمن نگه داشتن یکدیگر در داخل خانه می م،م، مهمتر از همیشه این است که سلامت روان خود را کنترل کنیم. ما باید راه‌هایی برای حفظ روحیه‌مان پیدا کنیم، به‌ویژه از آنجایی که از آغاز اولین قرنطینه بسیار طول، می‌گذرد – و به نظر نمی‌رسد اوضاع در سراسر جهان در حال بهبود باشد.

برای من، جدا از فهرست کارهایی که باید در داخل خانه انجام دهم، سعی خواهم کرد اشتیاق خود را به مطالعه دوباره برانگیزم زیرا این تنها راهی است که می توانم محدودیت ها را در داخل خانه ام برطرف کنم. البته، آرایش و لباس های مد با اوریلی یکی دیگر از کارهای سرگرم کننده ای است که ما با هم برای پیوند انجام می دهیم. ویدیوی زیبای امروزی را از تلاش دستان کوچک او برای باز ، جعبه های پت مک گرات تماشا کنید! می‌تو،د Lust: Gloss را از یکی از ،ده‌فروشان آنلاین مورد علاقه من، Selfridges، در اینجا ،یداری کنید.

دختر کوچک ما خیلی سریع رشد می کند. او هر روز چیز جدیدی می‌گوید و/یا انجام می‌دهد، و اعتماد به نفس او در صحبت ، به زبان فرانسوی نیز به سرعت در حال افزایش است. گاهی می‌گوید بچه را نمی‌خواهد، اما گاهی اوقات نسبت به برادر بچه‌اش مهربان‌تر است. او هفته سختی را سپری می‌کند، با ویروس RSV فعلی که در مهدکودک پرسه می‌زند بیمار شده است، بنابراین دیدن او در چنین روحیه‌ای امروز بسیار آرامش‌بخش است.

امیدواریم با وجود اقدامات جدید کرونا، هفته آینده بسیار بهتر از هفته‌ای باشد که اخیرا داشتیم. حداقل در چند هفته آینده نیازی به رفتن به مطب نخواهیم داشت، که به م،ای صرفه جویی در هزینه برای چیزهای دیگری مانند پاس های مصنوعی و سرم های صورت فانتزی است. تسک!




منبع: https://www.theskinnyscout.com/2021/05/14/unboxing-my-pat-mcgrath-labs-،-glosses/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=unboxing-my-pat-mcgrath-labs-،-glosses