خوب نبودن اشکالی ندارد.

خوب نبودن اشکالی ندارد.

به ،وان فردی که در بیشتر دوران بزرگسالی خود با افسردگی دست و پنجه نرم کرده ام، می دانم که از دست دادن سرزندگی چقدر دردناک است و چقدر دشوار است که احساس پوچی و ناامیدی خود را هر روز به اطرافیانتان منتقل کنید.

برای هر ، دیگری مثل من که این را تجربه می کند، لطفا سعی نکنید این کار را به تنهایی انجام دهید. کمک بگیرید، پشتیب، بگیرید. این بیماری شما را از اطرافیانتان دور می کند، اما بسیار قابل درمان است. شما انسان هستید، چیزهای انس، را تجربه می کنید. بیایید صحبت در مورد سلامت روان را عادی کنیم، این تنها راهی است که می تو،م انگ و شرم مرتبط با افسردگی را بشکنیم.

کلمه را بگویید، بپذیرید که خوب نیستید، تجربه خود را بدون احساس گناه به اشتراک بگذارید، هرگز نمی د،د با صحبت ، در مورد آن به چه ،ی کمک می کنید. وقتی نمی‌توانستم به کمک حرفه‌ای دسترسی داشته باشم، قطعاً به من کمک کرد، افرادی که داستان‌های افسردگی خود را به اشتراک می‌گذارند به من امید می‌داد و باعث می‌شد کمتر احساس تنهایی کنم. این بزرگترین چیزی است که در حال حاضر به آن نیاز داریم. ارسال عشق فراوان برای همه ،، که حالشان خوب نیست و در حال تلاش هستند ❤️ زمان های بهتری فرا خواهد رسید، تسلیم نشوید!

منبع: https://www.c،lista.com/post/its-ok-to-not-be-ok