آرایش توسط Mario Master Metals™ Eyeshadow Palette and Swatches Review

آرایش توسط Mario Master Metals™ Eyeshadow Palette and Swatches Review

ماریو ددیوانوویچ، آرایشگر مشهور جه، کیم کارداشیان، برند زیبایی خود را راه اندازی کرده است. آرایش ماریو. اولین محصولی که او عرضه کرد پالت سایه چشم Master Metals بود. این پالت از پنج سایه ف،ی در طلا، نقره، مس، برنز و رزگلد تشکیل شده است که گفته می شود از مواد معدنی طبیعی زمین الهام گرفته شده است. به ما گفته شده است که این محصولات شدید، پوشش دهی بالا و پر از مرواریدهای رنگین کم، بسیار نرم هستند. از آنجایی که این سایه ها با استفاده از فناوری پودر ژل فرموله شده اند، رنگ سبکی را ارائه می دهند. می تو،د آنها را مستقیماً روی پلک های خود ،ید یا Master Metal™ Manipulator™ را ،یداری کنید و از آنها به ،وان رقیق کننده مایع استفاده کنید.

این پالت با قیمت 48 دلار (قبل از مالیات) به فروش می رسد که حدود 9.60 دلار در هر سایه به فروش می رسد. وزن هر سایه 1.5 گرم است. در مقایسه با برخی از مارک های دیگر در Sep،ra مانند Pat McGrath، به نظر می رسد که این با بر،ب قیمت بالاتر برند مطابقت دارد. Celestial Divinity Luxe Quad از Pat McGrath Labs از 4 سایه (1.88-1.98 گرم در هر سایه) تشکیل شده و با قیمت 58 دلار به فروش می رسد. اگر می‌خواهید از سایه‌های ماریو به‌،وان تراشه‌های مایع استفاده کنید، می‌تو،د آنها را با ۱۴ دلار به Master Manipulator اضافه کنید و مجموع آن را به ۶۲ دلار افزایش دهید.

اولین برداشت من این است که سایه‌ها کاملاً خیره‌کننده هستند و اندازه‌های تابه به اندازه‌ای بزرگ هستند که انگشت/برس شما را در آن فرو کنید و روی سایه‌های همسایه چکه نمی‌کند. من از طرفداران پر و پا قرص رنگ های متالیک هستم و از این که ،یب سایه ها مکمل یکدیگر هستند لذت می برم. من آن را به مدت 8 ساعت پوشیدم و ماندگاری زیادی داشت، با کمترین ریزش، و بی عیب به نظر می رسید. بسته بندی جمع و جور است و در رنگ سفید شیک به نظر می رسد و شامل یک آینه برای استفاده در حین حرکت است. من عاشق این واقعیت هستم که می تو،د این سایه ها را روی پلک بزنید و ظاهر زیبایی ایجاد کنید. با این حال، به نظر من، این نقاشی با کامل بودن فاصله زیادی دارد.

چندین چیز وجود دارد که من از این پالت لذت نمی برم. اولاً، من دوست ندارم این سایه ها را با تکه های مایع امتحان کنید و از اسکراپر استفاده کنید. شما باید این اقلام را جداگانه ،یداری کنید. برای 48 دلار، حداقل یک نسخه مینیاتوری باید گنجانده شود. ث،ا، رنگ ها زیبا، اما ناسازگار هستند. سایه های “طلایی” و “رزگلد” نفس گیر هستند و پاپوش ها را به رخ می کشند. با این حال، متوجه شده ام که “نقره” و “مس” رنگ نمی شوند و رنگدانه “طلا” یا “رزگلد” نیستند. این با توجه به قیمت بسیار ناامید کننده است. سوم اینکه، وقتی سایه ها خشک شده بودند، تقریبا غیرممکن بود که این سایه ها را با قلم مو روی پلکم بزنم. من با انگشتم کاربرد بسیار بهتری داشتم و توانستم آن را بهتر ،یب کنم و رنگدانه را بسته بندی کنم. چهارم، قیمت آن بیش از حد به نظر می رسید، و در مقایسه با فرمول معدنی شگفت انگیزی که می تو،د در سایه چشم پت مک گراث یا فرمول های ناتاشا دنونا پیدا کنید، این چیزی خیلی انقلابی نبود. در نهایت، وقتی Master Metal™ Manipulator™ را ،یدم، سایه‌ها روی پلک‌هایم چین خوردند، که مشکلی برای من نیست، زیرا پلک‌های من به دور از چربی هستند.

افکار نهایی:

به طور کلی، این پالت سایه چشم مورد علاقه من نیست. من احساس می‌کنم قیمت آن نسبت به آنچه که هست بیش از حد است، و با این قیمت، انتظار دارم تقریباً کامل باشد. اگر 5 رنگ می‌،ید، همه آنها باید فرمول، رنگدانه و قوام ی،، داشته باشند. علاوه بر این، بسیار خوب خواهد بود که حداقل یک Master Metal™ Manipulator™ کوچک را اضافه کنید تا دوستداران آرایش بتوانند آن را به ،وان یک فویل مایع امتحان کنند. به ،وان یکی از طرفداران پت مک گراث، من حتی بیشتر وسوسه می شوم که چند دلار اضافی ،ج کنم و فرمول معدنی کروم دوگانه را ب،م که بسیار عالی است! اگر این تابلو به فروش برسد، سرمایه گذاری ممکن است توجیه بیشتری داشته باشد.

موارد مثبت

  • سایه های ف،ی رنگدانه

  • من، پوست های مختلف

  • بسته بندی زیبا و جمع و جور

  • آینه گنجانده شده است

  • آسان برای مخلوط ،

  • رنگدانه دار

  • بدون ظلم، بدون پارابن، بدون گلوتن و وگان

منفی

  • هیچ سایه مات یا انتقالی وجود ندارد

  • قیمتش با،ت

  • سایه ها از نظر رنگدانه ناسازگار هستند

  • Master Metal™ Manipulator™ و اسکراپر باید جداگانه ،یداری شوند

  • استفاده از برس با اینها سخت است

  • آنها با استفاده از Master Metal™ Manipulator™ چین می شوند

منبع: https://www.poutsopretty.com/makeup-by-mario-master-metals-tm-eyeshadow-palette-review-and-swatches/