یک خط کامل رژ لب، کرم رژ لب Lala Beauty به آنها بدهید و نمونه هایی را مرور کنید

یک خط کامل رژ لب، کرم رژ لب Lala Beauty به آنها بدهید و نمونه هایی را مرور کنید

لالا کنت، عضو با استعداد Vanderpump Rules، برند زیبایی خود را راه اندازی کرده است. #زیبایی را به آنها هدیه دهید. در ابتدا این برند با تعداد کمی از محصولات راه اندازی شد. فرمول رژ لب براق و ،. از آن زمان به بعد گسترش یافت و شامل خط چشم، پالت سایه چشم، برنز کننده و غیره شد. بررسی ما در زیر بر روی برق لب و رژ لب های ، تمرکز دارد.

، لب و رژ لب #Give Them Lala Beauty (GTLB) با قیمت 16 دلار (قبل از ،ر مالیات) به ازای هر 3.2 گرم محصول به فروش می رسد. این قیمت به یک محصول نهایی بالاتر مانند لیوان لب آرایشی MAC (18 دلار) در مقابل یک داروخانه جایگزین مانند NYX یا Maybelline (متوسط ​​قیمت 10 دلار) نزدیک است. با قیمت 16 دلار، من انتظار دارم که این یک محصول بی عیب و نقص باشد. بلافاصله متوجه شدم که بسته بندی ارزان به نظر می رسد و نیازی به هیجان ندارد. جعبه تمام مشکی با متن سفید من را به یاد بسته بندی Morphe می اندازد و بر،بی که نام سایه را روی لبه جعبه قرار داده بود جذابیت نداشت. این مورد مخصوصاً زم، بود که تعدادی بر،ب روی جعبه گذاشته می شد و کج بود. این محصول ساخت چین است، اما بیان می کند که بدون ظلم است.

– فرمول GTLB Lip Gloss کاملا شفاف است اما دارای رنگدانه های زیبایی است. ن،ب است، پوشیدن آن راحت است و رایحه ای ملایم و شیرین و،ل دارد. مانند یک براق معمولی، روی لب ها ماندگاری زیادی ندارد، با این حال به خوبی محو می شود و به نظر نمی رسد بر بافت روی لب های خشک من تأکید کند. بزرگترین چیزی که در مورد اینها دوست ندارم رنگهاست. این بسیار بلند و روشن است و برای یک عاشق برهنه مانند من، برای یک روز در دفتر غیر قابل پوشیدن است. حدا،ر یک لایه، در غیر این صورت استفاده از یک لایه براق باعث ایجاد یک لب روشن می شود. سایه ها را پیدا کردم CEO و Gold Digger از نظر رنگ بسیار نزدیک به لب ها هستند، آنها یک رنگ نارنجی زیبا ایجاد می کنند. Sa،e یک سایه صورتی روشن است که مطمئناً کمتر مورد علاقه من در بین براق ها بود، زیرا به پوست من نمی خورد. برای مرجع، من NC15 در بنیاد لوازم آرایشی مک هستم. لالا صورتی روشن و ملایم است. این سایه مورد علاقه من بود و من را به یاد رنگ “سنت ژرمن” می انداخت که در مجموعه شیشه لب لوازم آرایشی مک.

– فرمول رژ لب ، GTLB دارای رنگدانه بسیار بالا، غیر ،بنده، راحت برای پوشیدن است و رایحه ای ملایم و شیرین دارد. مدت زیادی روی لب ها دوام نمی آورد و به راحتی روی من لکه دار می شود. به خوبی محو می‌شود و جلوه‌ای شبیه به رنگ لب با رنگی به لب‌هایم می‌دهد. انتخاب رنگ ها به نظر من بسیار ناامید کننده بود، زیرا این رنگ ها بسیار روشن و بسیار پررنگ بودند. این قطعا من را از منطقه راحتی ام بیرون راند. Wifey صورتی واقعی با رنگ آبی است و وقتی آن را دیدم بسیار زیبا به نظر می رسید، اما وقتی آن را روی لب هایم زدم واقعاً من را شست. Seduction یک رنگ زیبا با تم ارغو، است و مورد علاقه من در مجموعه بود. Daddy صورتی تیره، با لمس مرج، است، در حالی که نماد به قرمز رز نزدیکتر است.

#زیبایی را به آنها هدیه دهید Swatch P،to Legend: 1. رژ لب ، در آی،، 2. رژ لب ، در Seduction 3. رژ لب ، در Daddy 4. رژ لب ، در Wifey 5. Lipgloss در Sa،e 6. Lipgloss در Lala 7. Lipgloss در CEO 8. Gloss Digger Lips در Gold

افکار نهایی:

به طور کلی، با توجه به قیمت، من احساس می کنم که براق کننده های لب و رژ لب های ، به خوبی کار می کنند. وقتی صحبت از برق لب به میان می‌آید، به نظر شخصی من، ترجیح می‌دهم 3 دلار اضافی را ،ج کنم و فرمول رنگ ، مورد علاقه‌ام را از فنتی بیوتی ب،م، ، رژ لب دریپ رنگ ، بمب براق. محدوده سایه پوشیدنی‌تر است و من هنوز می‌توانم یک اشاره رنگ داشته باشم. رژ لب ، GTLB که می توانستم بدون آن کار کنم. با این قیمت، من یک رژ لب مایع با ماندگاری بالا می زنم و به ماندگاری و رنگدانه رنگ لب می رسم. محصولات لب GTLB در مجموعه آرایش من تبدیل به یک محصول اصلی نشده اند و قطعاً محصولات لب مورد علاقه من نیستند. به ،وان یک دوستدار آرایش، این محصولات من را “هیجان زده” ن،د، و اگر GTLB قیمت آنها را کاهش داد و خط خود را گسترش داد تا سایه های برهنه یا “پوشیدنی” بیشتری داشته باشد، وسوسه می شدم دوباره این برند را امتحان کنم.

موارد مثبت

منفی

  • قیمت بالا و ارزش متوسط

  • فرمول نازک

  • رنگ ها روشن/بدون برهنه هستند

  • ماندگاری زیادی روی لب ها ندارد

  • بسته بندی ارزان به نظر می رسد

منبع: https://www.poutsopretty.com/give-them-lala-beauty-full-collection-lip-gloss-and-cream-lipstick-review/