سقف کاذب چند نوع است؟ ️ خرید + نصب و اجرا با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت

نصب سقف کاذبمهمترین چیز می باشد که باید به آن توجه کنیم زیبایی کار به اجرای صحیح سقف بستگی دارد. اجرای سقف کاذب فلزی غالبا در اماکن شلوغ و دفاتر کاری انجام می شود. به منظور ساخت آن می توان از ورق های آلومینیوم با ضخامت های مختلف استفاده نمود. به طور کلی می توان سقف کاذب آلومینیومی را به ۵ دسته تایل آلومینیومی ، دامپا آلومینیومی ، گریلیوم آلومینیومی ، لوکسالون و لوور دسته بندی نمود. سقف کاذب آلومینیومی گریلیوم پس از اجرا به صورت حفره های مربع شکل دیده می شود. از مهم ترین مزایای اجرای آن قابلیت دسترسی به سقف اصلی و تجهیزات زیر آن است.

سقف کاذب چند نوع است؟ ️ خرید + نصب و اجرا با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت

از جمله مکان هایی که از سقف آکوستیک استفاده می شود می توان به موارد سالن های تئاتر و سینما و محیط های آموزشی، حسینیه ها، مساجد و مصلی ها به دلیل خاصیت بهبود صدا و فضاهای اداری اشاره نمود. برای نصب سقف طلقی لازم است ابتدا منبع نور نصب شده و سپس سازه های زیرسازی نصب گردند که این سازه ها معمولا در ابعاد ۶۰ در ۶۰ وجود دارد و ممکن است بسته به فضا کوچک تر هم شوند. سقف های کاذبی که از گچ هستند وزن بسیار کمی دارند و حدود یک هشتم سقف های دیگر هستند. اگر در شهرهای محدودهی سلام ساختمان باشین (استانهایی که در نقشهی بالا مشخص شده)، بین 24 تا 48 ساعت کاری طول میکشه تا پشتیبان سلام ساختمان باهاتون تماس بگیره.

تماس با ما

سقف کاذب که به عنوان یک پوشش جدید به روی کار آمده و طرفداران بیشماری هم دارد. استفاده از سقف کاذب امکان پارتیشن بندی سقف را می دهد و به دلیل تنوع در نوع سقف و شکل و اندازه آن در طراحی داخلی بی نظیر است. سقف های کاذبی که با استفاده از چوب، بتن و آجر ساخته می شوند می توانند عایق خوبی برای صدا باشند.

برای آخرین قشر سقف کاذب از انواع دیگر پوشش‌ها نیز استفاده می‌نمایند. مانند ورقه‌های یونولیت یا انواع چوب‌های تزیینی یا انواع قالب‌های گچ. همانطوری‌که قبلاً نیز اشاره شده سقف کاذب به سقف اصلی ساختمان آویزان است. برای اینکار میلگردهایی در حین کار با طول معین در سقف نصب می‌نمایند.

و این حس خوب آرامش عامل اصلی بالارفتن کارایی، خدمات رسانی و در نتیجه بالارفتن سطح فروش شما خواهد بود که شرکت سقف کاذب gstمحصولی با کیفیت و خدمات پس از فروش ارائه سقف کاذب می نماید. امروز به انواع سقف جهت اجرای فروشگاه ها سقف کناف مغازه خرید . پانل پی وی سی در انواع و رنگ بندی گوناگون تایل پی وی سی در انواع مختلف همچون ساده و روکش دار.

  • پی وی سی pvc همیشه مشتری خاص خودش را دارد و شاید متریالی باشد که بسیار صرفه اقتصادی دارد همانطور که در عکسها نیز مشاهده میکنید قابلیت نصب در روی دیوار و هم روی طاق را خواهد داشت.
  • استفاده از حس گرمای طبیعت در سقف ساختمان موجب افزایش شادابی، طراوت و گرما در محیط داخلی خواهد شد.
  • پانل های چوبی به شکل بلوک های توخالی و تخته های سه لا می باشند و می توان با رنگ آمیزی یا اضافه کردن پوشش های مختلف مانند لمینت یا روکش، ظاهری جذاب و مجلل به فضای داخل ساختمان بخشید.

نصاب سقف چوبی باید از مهارت کار با ابزار آلات ویژه این حوزه بهره‌مند بود و به بهترین شکل ممکن سقف چوبی کاذب را اجرا نماید. انتخاب این نوع سقف‌ساز موجب هارمونی خاص بین معماری ساختمان با لوازم شده و در زمان چیدمان اثاثیه به سبک کلاسیک بسیار مهم خواهد بود. کناف تخته های گچی از قبل آماده ای است که میتواند به راحتی طرح های زیبا را در کمترین زمان وبا کمترین ریخت و پاش اجرا نماید.

نحوه نصب سقف کاذب

به‌گونه ‌ای که اگر قرار باشد از ملات ماسه و سیمان برای پیاده ‌سازی سقف کاذب رابیتس مورد استفاده قرار بگیرد، باید رابیتس از نوع فولاد سیاه باشد؛ اما درصورتی که از ملات گچ برای پیاده‌ سازی سقف کاذب رابیتس استفاده گردد، باید رابیتس از نوع گالوانیزه باشد. از این ‌رو متناسب با نوع ملاتی که قرار است در این نوع سقف کاذب مورد استفاده قرار بگیرد، سقف کاذب رابیتس به دو نوع فولاد سیاه و گالوانیزه تقسیم می‌ شود. یکی از انواع سقف کاذب که با کمک آن می‌توانید طرح‌هایی متنوع به سقف ویلا در مازندران بدهید، سقف کاذب از نوع رابیتس است که قدمت استفاده از آن در ایران از سایر سقف‌های کاذب بیشتر است.