پست موقت خط فاصله پادکست علمی اسکرید Screed Acast | mey

پست موقت خط فاصله پادکست علمی اسکرید Screed Acast | mey در راستای این ادعا هم فعالیت‌ها و آزمایش‌های زیادی انجام داده شده که در این اپیزود در موردشون شعر و ادب فارسی با می مفصل صحبت میشه. برای دانلود پادکست علمی می‌توانید به سایت معرفی شده‌ی زیر هر پادکست مراجعه کنید. او در هر اپیزود، با یکی از متخصصان علوم شناختی به گفتگو می‌کند. گفتگو با متخصصان باعث می‌شود تا محتوای این پادکست علمی و دقیق باشد.

  • نسخه الکترونیک پادکست تولد علمی خطرناک به نام ژنتیکبه همراه هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است.
  • حالا نوبت به معرفی یک پادکست جذاب برای دوست‌داران شیمی است.
  • می‌توان گفت دانستن جواب این سوالات برای تمام افراد ضروری است.
  • پادکست چنل‌بی نسبت به سایر پادکست‌های محبوب ایرانی قدیمی‌تر است.
  • در ابتدا، گویندگان متن‌هایی از ادبیات شاخص آن منطقه می‌خوانند و بعد هم موسیقی‌ گوش می‌کنیم.
همچنین کسانی که می‌خواهند شروع به یادگیری زبان کنند هم می‌توانند از این پادکست‌ها استفاده کنند. پادکست نسیم ارتباط، یک پادکست علمی – تخصصی با رویکرد تمرکز در حوزه تلکام و شبکه‌های نسل جدید است. جهت اطلاع از انتشار آخرین نسخه می‌توانید ایمیل یا شماره موبایل خود را ثبت کنید.

Saate Sefr | پادکست فارسی ساعت صفر

فرشاد محمودی درباره هر موضوع تحقیقات زیادی انجام می‌دهد و در نهایت، خروجی را با زبانی که برای مخاطب عام قابل‌درک باشد توضیح می‌دهد، آن‌هم با بیان و لحنی مناسب. از ویژگی‌های مثبت رادیو راه این است که منابعی را که برای هر اپیزود استفاده می‌کند در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. اجرای پادکست را به‌صورت تک‌نفره خود مجتبی شکوری انجام می‌دهد. می‌توان گفت از لحاظ کیفیت صدا و کار گرافیکی این پادکست از کیفیت لازم برخوردار است. رضا حریریان و شاهین جوادی‌نزاد صاحبان پادکست‌های علمی استرینگ کست کتاب‌ها اصلی‌ترین و مهمترین منبعشان در تولید محتوای شنیداری به شمار می‌رود.

خط چهارم) زمین تخت گرایان

استرینگ‌کست جزو قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین پادکست‌های علمی فارسی است. در هر اپیزود شما روایت یک داستان و ماجراجویی علمی را می‌شنوید و تاثیر آن اتفاق بر زندگی انسان‌ها را می‌بینید. تجربه شما از شنیدن پادکست چگونه است؟ برایمان از تجربه‌ها و پادکست‌هایی که گوش می‌کنید بگویید.

فصل سوم

برای کسب اطلاعات بیشتر خط مشی رازداری و شرایط خدمات ما را بررسی کنید. آرش طاهر با مهاجران ایرانی در کشورهای مختلف مصاحبه می‌کند و از آنها درمورد نحوه مهاجرت و شرایط زندگی آن کشور می‌پرسد. به همین دلیل، این‌طور نیست که رادیو دال فقط مناسب کسانی باشد که می‌خواهند مهاجرت کنند؛ بلکه برای کسانی که قصد مهاجرت ندارند نیز جالب و آموزنده است. رادیو دیو این ترکیب زیبا را محور کار قرار داده است تا تجربه‌ای زیبا و ناب خلق کند.