گرمخانه غذا قیمت ۱۴۰۱ ۰۹ ۵-اخگرتابش

در قیمت گرمکن غذا صنعتی، عواملی اعم از جنس بدنه، قطعات و مواد اولیه استفاده شده در تولید، ظرفیت دستگاه، انرژی مصرفی تاثیر می گذارد. گرمکن غذا 200 نفره گازی بهترین وسیله برای گرم کردن غذا در محیط اداری کوچک میباشد.قیمت گرمکن غذا 200 نفره گازی در ابان ماه 1401 سی میلیون تومان میباشد.دارای ضمانت یک ساله و خدمات 10 ساله میباشد. گرمکن غذا 100 نفره گازی بهترین وسیله برای گرم کردن غذا در محیط اداری کوچک میباشد.قیمت گرمکن غذا 100 نفره گازی در ابان ماه 1401 پانزده میلیون تومان میباشد.دارای ضمانت یک ساله و خدمات 10 ساله میباشد.

گرم خانه تک درب برقی یا گرمکن برقی تک در

به این صورت که اگر این سامانه ها به همراه باند تابشی مناسب مورد استفاده قرار گیرند، میتوان گرمایش محیط را به صورت تابشی فراهم نمود و اگر بدون استفاده از باند تابشی مورد استفاده قرار گیرند به دلیل احتراق کامل و عاری از آلاینده‌ی این سامانه، می توان آن را به صورت سیستم گرمایشی همرفت مورد لینک استفاده قرار داد. روش های قدیمی و سنتی برای استفاده از گرمکن زمان های زیادی را از شما خواهد گرفت و همین طور اینکه نتیجه به دست آمده نیز دلخواه نخواهد بود. در جوامع امروزی هربار صنعت جدیدی در حال شکل گرفتن است که انسان را به سمت موفقیت روز افزون سوق می دهد.

  • جنس گرمکن غذا 50 نفره برقی از استنلس استیل 430 خشدار میباشد.داخل ورق کالوانیزه،چرخدار و طبقات پرتابل ،فن دار،المنت 1500 وات عالی.
  • فروش انواع گرمخانه با کیفیتهای عالی قیمت خرید مناسب در مدل های استیل و شیشه ای با مصرف گاز یا برق جهت گرم نگه داشتن انواع غذا فروش به صورت دست دوم و نو با قیمت مناسب ارائه می گردد.
  • دستگاه هایی که دارای پنل هستند به شما قابلیت تنظیم دما می دهد و همین طور مجهز به نمایشگر نشان دهنده دمای درون دستگاه می باشند.
  • قطعات و لوازم یدکی خودرو، مصنوعات چوبی لوازم خانگی مواد غذایی و نوشیدنی پوشاک تجهیزات و لوازم اداری وسایل نقلیه و ماشین آلات راهسازی و ساختمانی، چرم و منسوجات، فلزات و آهن آلات صنایع شیمیایی صنایع دستی و محصولات فرهنگی کشاورزی و باغبانی چاپ و بسته بندی و…فعالیت دارد.
  • این دستگاه در دو مدل گازی و برقی وجود دارد و هرکدام با دو مدل سیم اتوماتیک و معمولی ساخت میشود.

گرمخانه غذا قیمت ۱۴۰۱ ۰۹ ۵-اخگرتابش

با استفاده از گرمخانه غذا هم در مصرف انرژی و هم در زمان خود و کارکنان مجموعه صرفه جویی میکنید.استفاده از استنلس استیل 430 خشدار در رویه گرمخانه غذا و ورق گالوانیزه در داخل گرمخانه غذا باعث استحکام و کیفیت بهتر این محصول شده است. این دستگاه‌ها با ظرفیت بالای تعداد گرم کردن غذا و قیمت مناسب نسبت به دستگاهی مثل مایکروفر برای پرسنل سازمان‌ها بهترین انتخاب است. یکی از ضروری ترین وسایل موجود در خانه ها، رستوران ها، صنایع و… استفاده از گرمکن های صنعتی است . برای انتخاب بهترین گرمکن صنعتی اولین چیزی که باید به آن توجه بکنیم، کارکرد طولانی دستگاه و کیفیت مواد اولیه ای است که دستگاه از آن ساخته شده است. شرکت اخگر تابش ایرانیان با بهره‌گیری از متخصصان مجرب خود، سامانه‌های متفاوتی را برای انواع گرمکن‌ صنعتی مختلف طراحی و تولید کرده‌است، سامانه‌های موضعی و مشعل گازی افروز شرکت اخگر تابش همانند کوره صنعتی دو سیستم قابل نصب برای گرمایش گرمکن‌های صنعتی می‌باشند.

در مدل های اتومات دیجیتالی آن ترموستات دیجیتالی جهت تنظیم دمای داخل گرمکن می باشد. در گرمکن گازی دارای سیستم ایمنی ترموکوبل هنگام قطعی گاز در نظر گرفته شده است. البته گرمکن غذا صنعتی 50 نفره در رستوران ها نیز کاربرد زیادی دارد زیرا رستوران ها متناسب با نیاز خود این گرمخانه را برای خود ضروری می دانند زیرا کباب و یا اش حلیم و برنج و …که تولید می کنند نیازدارند که برای مدت زمان کوتاهی در یک گرمخانه متوسط مثل گرمخانه صنعتی پنجاه نفره نگهداری کنند تا در نهایت بتوانند خروجی عالی به مشتریان خود ارائه دهند گرمکن غذا صنعتی 50 نفره جزو پر فروش ترین نمونه های گرمخانه صنعتی محصوب می شود. 3- اشتباه بزرگ درخواست گرمکن غذا صنعتی با شیر گازی اتوماتیک که از سوی برخی تولید کنندگان به مشتری تحمیل میگردد.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی آگرین طبخ آرا فست فود گرمکن غذا سردخانه صنعتی دیگ چلوپز بخارپز صنعتی ظرفشویی صنعتی لوازم آشپزخانه استیل

از دستگاه های گرمخانه غذا ، استفاده بسیار زیادی برای اداره ها و شرکت ها میشود. ادارات و شرکت های کوچک که مجهز به آشپزخانه صنعتی نیستند و امکان طبخ غذا در آن وجود ندارد، از گرمخانه های غذا برای گرم نمودن غذای پرسنل خود استفاده میکنند و گرمخانه های 20 تا 50 نفره بسیار مناسب برای آن ها میباشد که به آن گرمخانه غذا اداری نیز گفته میشود. در تعیین قیمت گرمکن غذا فاکتورهای مهمی از قبیل جنس بدنه، قطعات و مواد اولیه استفاده شده در تولید، ظرفیت دستگاه، انرژی مصرفی و… سوخت مصرفی این دستگاه گرمکن ، گاز شهری است و بنا به سفارش شما میتواند به صورت برقی نیز باشد.لازم به ذکر است کهگرمکن برقی مدل برای گرم کردن انواع غذا اعم از برنجی و سوپ و ماکارونی و … این گرمکن دوجداره و دارای عایق حرارتی پشم شیشه می باشد که سبب جلوگیری از هدر رفتن گرما و پخش شدن آن در محیط می گردد.