دریچه های توزیع هوا الهام سازه البرز

البته ناگفته نماند که شما میتوانید برای کانال های گرد از دریچه مستطیلی یا اسلوت استفاده کنید و تنها به یک تبدیل گرد به چهارگوش دارید که رابط اتصال کانال و دریچه باشد. دریچه هوا ساختمان ممکن است به شکل دریچه یکطرفه هوا باشد و مثلا برای خروج هوای تهویه نشده داخل ساختمان طراحی شده باشد. ابعاد دریچه هوا ی مشبک بصورت سفارشی از طرف خریدار بدون محدودیتِ سایز جهت ساخت به کارخانه اعلام و توسط شرکت تهویه فراز اقدام به تولید می شود. دریچه هوای مشبک از یک فریم در محیط خود و شبکه های چهارگوش در داخلِ خود تشکیل شده است. از ابعاد حفره کمتر در نظر گرفته می شود که دریچه هوای آزار پره زد به راحتی بر روی حفره قابل نصب و تعبیه باشد.

  • برخی از دریچه‌های چرخشی ترکیبی از دو ماده با بدنه از فولاد گالوانیزه و تیغه های ساخته شده از آلومینیوم هستند.
  • به دریچه های هوا یا تهویه آلومینیومی گفته می شود که شامل پره و فریم های عبور هوا و دمپری از جنس آلومینیوم می باشد.
  • معمولاً استفاده از دریچه‌ های هوای مشبک برای رستوران‌ ها، مساجد و تالار‌های پذیرایی پیشنهاد می‌ شود.
  • برای مثال قیمت انواع زانوها، سه راهی‌ها، تبدیل‌ها، چهارراه‌ها، رابط‌ها، فلنچ‌ها و ساپورت‌ها می‌باشد که هر کدام از این آیتم‌ها دارای قیمت مشخصی در لیست قیمت کانال و دریچه هوا می‌باشند.

شرکت تهران دما وبسایت رسمی خود را جهت عرضه ی محصولات خود به صورت اینترنتی به اقصی نقاط کشور راه اندازی نموده است. افراد می توانند جهت خرید اینترنتی انواع دریچه هوا آلومینیومی، دریچه هوا چوبی، دریچه هوا پلاستیکی و دریچه هوا آهنی با کارشناسان فروش کارخانه تهران دما تماس بگیرند. حال که با انواع دریچه تهویه آشنا شدید، نوبت به مبحث مهمی مثل قیمت دریچه تهویه خواهیم رسید. مخصوصا اگر قصد خرید عمده دریچه تهویه را داشته باشید بیشتر به قیمت این دریچه ها توجه می کنید. دریچه های تهویه با توجه به جنس، سایز و نوع دریچه تهویه (فن کویل، زنبوری، بلندگویی، بازدید، فلزی و آلومینیومی) قیمت های متفاوتی هم دارد. این نوع به طور تخصصی برای مواردی که سیستم رفت و برگشت هوا به طور زاویه دار تعبیه شده باشد مورد استفاده قرار ‌می‌گیرند.

از این رو، بسیاری از مردم نوعدریچه‌های گردرا روی سقف محیطشان نصب می نمایند. این محصولات را می توان در خانه‌ها، ساختمان‌های اداری، هتل‌ها و کارخانه‌ها مشاهده کرد. با تنظیم تیغه ها می توان مقدار ورود جریان هوا و مسیر دمش هوای ورودی فضا را تنظیم کرد. در حالت عادی جهت جریان هوا در دریچه تنظیم هوا ی دیواری در تابستان رو به پایین و در زمستان رو به بالا می باشد. این نوع دریچه‌ های تهویه تقریباً شبیه به نوع مشبک هستند و به همان اندازه کاربرد دارند و هم به صورت دیواری و هم به صورت سقفی قابلیت نصب دارند.

دریچه فن کویل چهارگوش 25 سانت

بدیهی است که قیمت دریچه هوا با توجه به جنس و ابعاد آنها با هم متفاوت است و به روز مشخص می گردد. دریچه تهویه هوا دارای کارایی متفاوتی می باشد و به همین دلیل با شکل‌‌ها و طراحی گوناگونی تولید می شوند. از دریچه هوا برای تنظیم هوای ورودی از کانال هوا استفاده می‌شود. این دریچه‌ها بر اساس جنس، شکل و نوع کاربرد متنوع هستند و برای هوای رفت و برگشت استفاده می‌شوند. غالباً داخل دریچه‌ها پره‌هایی جهت تغییر مسیر هوا تعبیه می‌شود که به آن دمپر می‌گویند.

دریچه بلندگوی گرد 15 سانت abs بدون فنر

دریچه های توزیع هوا الهام سازه البرز امروزه کارخانه های تولیدکننده، انواع دریچه هوا چوبی درپوش دار را در طرح های خطی دمپردار و قابل تنظیم‌ دمپردار تولید می کنند. کارگاه صنعتی تهران دما دریچه کولر چوبی را در ۱۰ رن متنوع تولید و عرضه می‌نماید. به طور کلی، دریچه تهویه هوا، وظیفه تنظیم هوای خروجی از منبع هواساز که می‌ تواند انواع کولر‌های آبی و گازی یا فن کوئل‌ ها باشد را دارد. در واقع دریچه تهویه، وسیله‌ ای است که می‌ تواند با کاهش سرعت و در مقابل آن افزایش فشار هوا، به تنظیم دقیق آن با کمترین صدا بپردازد.

انواع دریچه های آلومینیومی:

دریچه‌ های هوا با توجه به قابلیت‌ هایی که دارند، از جنس‌ های متنوع تشکیل شده‌اند که هر کدام از آن‌ ها می‌ توانند مصارف خانگی یا صنعتی داشته باشند. دریچه فنکویل که یکی از جزئی ترین بخش های یک سیستم تهویه است و کاربرد آن برای نگهداری و تعمیر دستگاه فن کویل می باشد. با وجود دریچه فن کویل، شرایط نگهداری از دستگاه های فن کویل آسان تر می شود و کاربرد کلی این دریچه بر همین اساس می باشد. این نوع از دریچه‌های هوای آلومینیو‌می ‌مسئولیت پخش هوا را به چهار طرف از طریق سقف برعهده دارند. این نوع از دریچه‌های هوا هم برای دستگاه‌های دمش هوا و هم برای دستگاه‌های مکش هوا قابل استفاده هستند.

برای مثال می توان برای دریچه ورود هوا به دریچه کولر اشاره نمود و برای دریچه خروجی، به دریچه خروجی هوای هود و دریچه دریچه هوا هواکش اشاره کرد. کلیه کانال‌ها و دریچه هوا ارائه شده در مجموعه تخصصی دماتجهیز دارای شناسه کالا و قیمت مناسب بوده و تخفیف‌های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت‌ها لحاظ گردیده است. به طور کلی به منظور توزیع و یا مکش مناسبتر هوا در اتاق یا فضای مورد تهویه، از دریچه های توزیع یا مکش هوا استفاده می شود. با توجه به اینکه معمولاً سطح مقطع مفید دریچه ها بزرگ تر از ابعاد شاخه کانال مربوطه می باشد، در نتیجه سرعت عبور هوا از دریچه کمتر از سرعت عبور هوا در کانال خواهد بود.