قیمت خرید انواع کابل شارژ آیفون با گارانتی Original آلمانی استور

در ادامه قصد در میان گذاشتن برخی اطلاعات را داریم که دانستن آن ها برایتان مفید است. درصورتی که با نام برند Apple احساس راحتی می کنید، حتما از این محصول استفاده کنید. این کابل از دوام بالایی برخوردار نیست اما اگر از آن مراقبت کنید می توانید از آن به خوبی استفاده کنید.

کابل ۲ سر فست شارژ SONY CP-ABLP150 2.4A 1.5m

این نسل جدید کابل‌ها به‌جای 30 پین دارای 8 پین هستند و به همین دلیل ابعاد کانکتور‌های آن‌ها کوچک‌تر است. نکته‌ی دیگری که استفاده از این کابل‌ها را نسبت به کانکتورهای دیگر راحت‌تر کرده، این است که فرقی نمی‌کند کانکتور لایتنینگ را از کدام جهت وارد درگاه آن کنید. هر دو طرف این کانکتور یکسان بوده و نیازی نیست که قبل از اتصال، نحوه‌ی ورودش را به درگاه بررسی کنید. نحوه تشخیص اصلی یا فیک بودن کابل شارژ آیفون هم یکی از معضلاتی است که کابران هنگام خرید با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. هنگام خرید به امضا و لوگوی اپل بر روی کابل اصلی آن توجه فرمایید.

راهنمای خرید بهترین کابل شارژر آيفون

قیمت خرید انواع کابل شارژ آیفون با گارانتی Original آلمانی استور

در کنار سرعت شارژر بالا، می‌توانید از این محصول برای انتقال اطلاعات و دیتا برندهای شارژر موبایل نیز استفاده کنید. این کابل طبق استانداردهای بین المللی 1 متر طول دارد و می‌تواند در جاهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر ضربه و خط و خش اشاره کرد. کابل شارژ 1 متری TYPE-C به LIGHTNING باسئوس مدل CATLXC-01 می‌تواند تنها انتخاب شما برای یک کابل باکیفیت لقب بگیرد.

کابل کنفی تبدیل USB-C به لایتنینگ گرین مدل Braided طول 1.2 متر

طراحی این محصول با استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت صورت گرفته، به همین دلیل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. به همراه این محصول دو عدد محافظ کابل نیز ارائه می‌شود تا در برابر آسیب های احتمالی از آن محافظت کند. با داشتن این محافظ ها دیگر نگرانی از بابت پارگی کابل نخواهید داشت. علاوه بر این در قسمت سری این کابل ها نیز محافظی سیلیکونی تهبیه شده تا از پارگی و یا خمیدگی آن جلوگیری کند. با استفاده از این کابل می توانید گوشی آیفون خود را در هر مکانی که هستید به راحتی شارژ کنید. بعد از سنجیدن نیاز خود، به این توجه کنید که کابل شارژ از اهمیت زیادی برخوردار است و شما باید برای خرید کابل لایتنینگ آیفون از شرکت های متفرقه بازار اما با کیفیت یا از اپل استور با قیمت بالاتر استفاده کنید.

با استفاده از این شارژر می‌توانید گوش خود را باس سرعت بالایی شارژ کنید. برای خرید کابل شارژر آيفون، پیشنهاد می‌کنیم محصولات باسئوس را در میان گزینه‌های خود قرار دهید. کابل شارژ 2 متری TYPE-C به LIGHTNING باسئوس مدل CATLIJK محصولی درجه یک بوده و از فروش بالایی نیز برخوردار است. این کابل برای تبدیل Type-C به Lightning مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با داشتن 2 متر طول، این امکان را به کاربر می‌دهد تا درهرجایی که می‌خواهد از آن استفاده کند.