دور چشم‌مان ضد آفتاب بزنيم؟

دور چشم‌مان ضد آفتاب بزنيم؟

چشمانمان لطیف ترین و حساس ترین پوست را بر روی بدن دارند، همه ی افراد بیشترین توجه را به صورت دارند پس جای تعجبی نیست که یک محصول خاص با عنوان کرم ضد آفتاب دور چشم تهیه شده است. بنابراین بهترین راه، تهیه یک ضد آفتاب مخصوص دور چشم است؛ ضدآفتابی که به طور ویژه برای این ناحیه ساخته شده باشد و آسیبی به چشمان شما و پوست حساس اطراف آنها وارد نکند. دیدن نشانه های پیری که با ایجاد خطوط چین و چروک در اطراف چشم و پیشانی پیدا می شود برای اکثر افراد ناخوشایند است.یک روش پیشگیرانه که می تواند پیری پلک ها و پوست اطراف چشم را به تاخیر اندازد و پوست این ناحیه از چشم را زیباتر و جوان تر نشان دهد، استفاده مداوم و طولانی مدت از کرم دور چشم می باشد. خرید کرم ضدآفتاب دور چشم آیسول در حقیقت شما با استفاده‌ی مداوم از ضدآفتاب دور چشم مناسب روی پوست خود مانع از تخریب بافت کلاژن و الاستین لایه‌ی درم پوست می‌شوید و این منجر به حفظ حالت ارتجاعی و کشسانی پوست می‌شود.

  • در عین حال، کرم ضد چروک بیلکا برای کنترل میزان تولید کلاژن پوست این ناحیه از چهره شما مناسب است.
  • این کرم ضد آفتاب برای تمامی انواع پوست ها مناسب بوده و از دسته کرم های ضد آفتاب فیزیکی به شمار می رود.
  • کرم ضد آفتاب ضد چروک فاقد چربی SPF 50 علاوه بر محافظت از پوست در برابر آفتاب حاوی ترکیبات ضد چروک است و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند.
  • با توضیحاتی که گفته شد بهتر است از یک ضد آفتاب مخصوص دور چشم استفاده کنید تا از مشکلاتی که ممکن است بوجود آید جلوگیری کنید.

این اشعه‌ها با تخریب کلاژن و الاستین (دوتا از مهم‌ترین پروتئین‌های ساختاری)، عامل اصلی افتادگی پوست و پیدایش ۷۰ تا ۸۰% چین و چروک‌ها هستند. در پایان مقاله نیز تعدادی از بهترین ضدآفتاب‌های دور چشم را به شما معرفی می‌کنیم. شرکت دانش بنیان طبیعت زنده در سال ۱۳۷۶ با هدف تولید محصولات با کیفیت مراقبت از پوست و مو با منشاء گیاهی اسباب بازی دخترانه شیک بنیان نهاده شد.

بهترین کرمهای ضد جوش صورت از برندهای معتبر

فروشگاه اینترنتی آرسس بیوتی زیر مجموعه فروشگاه آرسس که ارائه دهنده عطریات ومحصولات پوستی و محصولات آرایشی و مویی برندهای معتبر روز دنیا در عرصه بازار فعالیت دارد. آرسس بیوتی با تضمین اصالت محصولات و ارائه خدماتی متمایزهمواره به دنبال کسب رضایت و کسب اطمینان مشتریان خود می باشد. فرمولاسیون آن برای دور چشم کاملا ایمن بوده و به هیچ عنوان باعث ایجاد میلیا و یا حساسیت پوست نمی‌شود. یک ویژگی بسیار مثبت این محصول، وجود ترکیبات مرطوب کننده در آن است که به تامین رطوبت مورد نیاز پوست دور چشم و رفع خشکی آن کمک می‌کنند. برند معروف آیسول با در نظر گرفتن پوست حساس و نازک دور چشم، ضدآفتابی تولید کرده که سازگاری کامل با این ناحیه دارد. به طور کلی نه تنها ضدآفتاب بلکه هیچ محصولی از جمله مرطوب کننده، شوینده، تونر، محلول آرایش پاک کن و … را نباید به ناحیه دور چشم بزنید مگر آنکه روی خود محصول قید شده باشد.

شاید این نکته برایتان جالب باشد که کرم‌های دور چشم در نهایت چیزی جز آبرسان‌های مناسب برای خشکی پوست نیستند به همین علت هم توصیه می‌شود از دور چشمی برای مصرف روزانه استفاده کنید دارای SPF باشد و برای شب همین که غلظت مناسب برای رطوبت رسانی داشته باشند کافی است. این یکی از مواردی است که هنگام استفاده از کرم ضد آفتاب نادیده گرفته می شود. ناحیه‌ی اطراف چشم‌ها دارای نازک‌ترین بخش پوست است و دقیقا به همین خاطر هم ردپای عبور سن بیش از هر قسمت دیگر در این ناحیه دیده می‌شود؛ اگرچه استفاده همیشگی از عینک آفتابی یک بایدِ جدی برای محافظت از چشم‌ها و ناحیه‌ی اطراف آن است؛ اما نباید و نمی‌تواند تنها خط دفاعی برای محافظت از این بخش در نظر گرفته شود. جهت خرید اینترنتی محصولات برند مای نیازی نیست که هزینه و زمان زیادی صرف نمایید، تنها کافیست این محصول را از فروشگاه اینترنتی سانیمو انتخاب نمایید و با توجه به نیاز خود آن را سفارش دهید.

لیزر موهای زائد

همچنین مهم‌ترین علت لکه‌های تیره، آفتاب سوختگی و بروز سرطان پوست می‌باشند که امروزه یکی از رایج‌ترین انواع سرطان‌ است. با طبیعت یاب نزدیک ترین داروخانه و فروشگاهی را که محصول موردنظر شما در آن موجود می باشد را بیابید. بر اساس آماری که در دسترس است، بیشترین میزان ابتلا به سرطان در ایالات متحده مربوط می‌شود به سرطان‌های پوست غیر ملانوما. این نوع سرطان معمولا در خارجی‌ترین لایه‌ی پوست که همان اپیدرم است ایجاد می‌شود و نام‌گذاری آن هم بر اساس سلولی که درگیر شده است صورت می‌پذیرد. کلاغه بهترین‌های بازار در حوزه‌های مختلف را بررسی و آنها را به شما معرفی می‌کند.

معرفی بهترین کرم های ضدآفتاب دور چشم

نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید مقدار کافی از کرم ضدافتاب را بطور یکنواخت در سطح پوست اطراف چشم مالیده و ماساژ دهید. افزایش میزان کلاژن سازی و حفظ مقدار الاستین از جمله تاثیرات مثبت استفاده از کرم دور چشم بی اس بیوتی اسکین است. این کرم دارای ترکیباتی است که به محض تماس با سطح پوست، جذب رگ‌های خونی این ناحیه می‌شوند و مانع از تراوش به خارج از پلاسمای خون مویرگ‌های پوستی خواهند شد.

پوست اطراف چشم ها بسیار نازک و لطیف هستند و از حساسیت بسیار بالایی برخودار می باشند.؛ بنابراین برای محافظت از آن ها در مقابل عوامل محیطی مثل اشعه های مضر خورشید باید از ضد آفتاب استفاده کرد. همچنین با افزایش سن ممکن است افراد دچار مشکلاتی چون پف دور چشم، تیرگی زیر چشم و خطوط چروک اطراف چشم شوند؛ که برای درمان این مشکلات نیز باید استفاده از کرم های مخصوصی را مدنظر داشت. یکی از محصولات مهم و کاربردی برای محافظت از پوست اطراف چشم و پیشگیری و درمان این عارضه ها استفاده از ضد آفتاب دور چشم است؛ در این مقاله بیشتر با این کرم ها و مزایای استفاده از آن ها آشنا می شویم. از آن جایی که پوست دور چشم، جزو حساس‌ترین ناحیه از پوست صورت شما به شمار می‌رود، ممکن است برای خرید بهترین ضد آفتاب دور چشم حساسیت‌هایی داشته باشید. یکی از همین حساسیت‌ها، شکی است که شما در انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب دور چشم دارید. در ادامه به شما خواهیم گفت که کدام یک از برندها برای خرید این محصول مراقبتی بهتر است.